grzesiek1234321 Opublikowano 25 Lipca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2017 (edytowane) Witam, Od kilku tygodni mój antywirus (Kaspersky) wyrzuca mi informację, że następuje próba połączenia z "match rtbidder". Jeśli dam "rozłącz" to po kilku godzinach sytuacja się powtórzy, a jeśli dam "połącz mimo to" to co jakiś czas ekran miga (co kilkanaście minut). Nie wiem jak to usunąć. Mam Win10 na bieżąco aktualizowany.Wrzucam logi z FRST jako załącznik, bo inaczej mi nie pozwala (Twój post jest za długi).Trzeciego pliku mi nie utworzyło. Proszę o pomoc.Grzesiek EDIT - Wrzucam 3 pliki - mam nadzieję, że o to chodziło. Addition.txt FRST.txt Shortcut.txt Edytowane 28 Lipca 2017 przez Rucek Teraz czekamy na Miszela. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się