Iwonq Opublikowano 18 Lipca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2017 (edytowane) Witam. Od pewnego czasu bardzo wolno działa mi laptop i często zawiesza mi przeglądarki .Przepraszam,że znów sprawiam kłopot,ale już kilka razy mi pomogliście i w Was cała moja nadzieja:) Edytowane 26 Września 2017 przez Rucek Odnośnik do komentarza
Miszel03 Opublikowano 16 Września 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Września 2017 (edytowane) Zrób proszę nowe raporty FRST (ale użyj najnowszej wersji), a zajmę się tematem od razu. Edytowane 17 Września 2017 przez Rucek Odnośnik do komentarza
Iwonq Opublikowano 19 Września 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Września 2017 Mam nadzieję,że dobrze zrobiłam Addition.txt FRST.txt Shortcut.txt Odnośnik do komentarza
Miszel03 Opublikowano 19 Września 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Września 2017 W systemie widać, że infekcja adware integruję w uruchamianie się przeglądarki. Koryguję to, a przy okazji czyszczę całą gałąź Dziennika Zdarzeń (to pokaże najświeższe dane z wydarzeń w systemie co przyda się w diagnostyce powolnej pracy systemu), kasuję martwe wpisy i puste skróty. Dodatkowo poproszę o raporty wymagane przez dział Hardware w celu diagnostyki sprzętu (raport z CrystalDiskInfo). 1. Uruchom FRST. Z klawiatury CTRL+Y, zostanie otworzony plik fixlist.txt. Wklej do pliku następującą treść: CloseProcesses: CreateRestorePoint: ContextMenuHandlers1: [ANotepad++64] -> {B298D29A-A6ED-11DE-BA8C-A68E55D89593} => -> Brak pliku ContextMenuHandlers3: [{4A7C4306-57E0-4C0C-83A9-78C1528F618C}] -> {4A7C4306-57E0-4C0C-83A9-78C1528F618C} => -> Brak pliku ContextMenuHandlers1: [7-Zip] -> {23170F69-40C1-278A-1000-000100020000} => -> Brak pliku ContextMenuHandlers4: [7-Zip] -> {23170F69-40C1-278A-1000-000100020000} => -> Brak pliku ContextMenuHandlers4: [Offline Files] -> {474C98EE-CF3D-41f5-80E3-4AAB0AB04301} => -> Brak pliku ContextMenuHandlers6: [Offline Files] -> {474C98EE-CF3D-41f5-80E3-4AAB0AB04301} => -> Brak pliku ContextMenuHandlers5: [igfxcui] -> {3AB1675A-CCFF-11D2-8B20-00A0C93CB1F4} => -> Brak pliku Task: {080C66FE-0B42-4A16-A22C-EE827DEF3BF2} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\MachineUnlock-5d -> Brak pliku Task: {219975F6-D68A-4960-BCF5-EBE86E0BCFE6} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\Time-5d -> Brak pliku Task: {2A7F362B-5F77-47A6-89B8-E1383444266D} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\refreshgwxconfig -> Brak pliku Task: {3F215D8C-04C8-4121-AB31-E2BBF0D66A98} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\refreshgwxconfigandcontent -> Brak pliku Task: {5C5A47F9-78EE-4F25-8055-DD4466B4EAF5} - \WPD\SqmUpload_S-1-5-21-1292898651-2595707419-3153460295-1001 -> Brak pliku Task: {778835BE-F411-46BF-A2DA-E65D1F07452A} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\Telemetry-4xd -> Brak pliku Task: {96CAC3C6-F0E9-4A72-98C8-FF95712E75F4} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\OutOfIdle-5d -> Brak pliku Task: {998249B5-83DB-465B-8B56-D0DA523B166A} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\Logon-5d -> Brak pliku Task: {A3346D7F-346B-427D-8C5E-663935A23699} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\refreshgwxconfig-B -> Brak pliku Task: {B21FD826-B3E3-430C-9CBF-D7F842B08473} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\OutOfSleep-5d -> Brak pliku Task: {BCDBC6E7-96E0-44EC-BE5A-0F896EC82821} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\launchtrayprocess -> Brak pliku Task: {C28F5855-7B85-4CF5-9732-479D590D28D8} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\refreshgwxcontent -> Brak pliku C:\Users\Iwonq\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Google Chrome\Program uruchamiający aplikacje Chrome.lnk C:\Users\Iwonq\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Aplikacje Chrome\Ad.Block Plus.lnk IE restricted site: HKU\S-1-5-21-1292898651-2595707419-3153460295-1001\...\www-contestwinners.com -> hxxp://www-contestwinners.com SearchScopes: HKU\.DEFAULT -> DefaultScope {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL = C:\Users\Iwonq\Desktop\konkursyNW — skrót.lnk Powershell: wevtutil el | Foreach-Object {wevtutil cl "$_"} EmptyTemp: Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach. Z klawiatury CTRL+S, by zapisać zmiany. Następnie w oknie FRST klik w Napraw (Fix). Czekaj cierpliwie, nie przerywaj działania. Gdy Fix ukończy pracę, nastąpi restart systemu. W tym samym katalogu skąd uruchamiano FRST powstanie plik fixlog.txt. 2. Otwórz Google Chrome, a następnie: Ustawienia > karta Rozszerzenia > odinstaluj podejrzanej wyglądający bloker Ad.Block Plus, możesz go wymienić na oryginalnego AdBlock Plus lub wydajnego i skutecznego uBlock Origin. 3. Uruchom AdwCleaner z opcji Szukaj (nie stosuj Oczyść). Po zakończeniu zadania wydobądź raport znajdujący się w C:\AdwCleaner. 4. Zrób nowy log FRST z opcji Skanuj (Scan) wraz z Addition, ale już bez Shortcut. Dołącz też plik fixlog.txt. Odnośnik do komentarza
Iwonq Opublikowano 19 Września 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Września 2017 Jestem laikiem i nie potrafię wydobyć raportu znajdującego się w C:\AdwCleaner. Nie mam pojęcia gdzie to szukać ;/ Niestety ,ale nie potrafię też zrobić raportów w celu diagnostyki sprzętu. Postaram się o pomoc w tej kwestii . Coś mi się nie podoba,bo nie mam fixlog i czy po wklejeniu w notatnik nie powinnam zrobić - Na klawiaturze naciśnij jednocześnie CTRL+S. W FRST kliknij na Fix (NAPRAW).?? FRST.txt Addition.txt AdwCleanerS1.txt Odnośnik do komentarza
Iwonq Opublikowano 21 Września 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Września 2017 Może teraz zrobię poprawnie Fixlog.txt AdwCleanerS1.txt Addition.txt FRST.txt Odnośnik do komentarza
Miszel03 Opublikowano 21 Września 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Września 2017 Przepraszam za brak dalszej instrukcji dot. pkt. 1. Dzięki Rucek za interwencję. Posty poprawiam. Całość została pomyślnie wykonana i system został doprowadzony do porządku. Proszę powiedz mi jak ma się do tego aktualny stan systemu. Wykonaj raport z Hardware - tutaj masz konkretny temat dot. tego zagadnienia (raport z CrystalDiskInfo). Odnośnik do komentarza
Iwonq Opublikowano 21 Września 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Września 2017 Może jest odrobinę lepiej i przepraszam,ale to co mam do wykonania jest dla mnie bardzo trudne i z powodu przeprowadzki,zajmę się tym dopiero w poniedziałek.Pozdrawiam Odnośnik do komentarza
Miszel03 Opublikowano 21 Września 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Września 2017 Nie ma problemu, jak mi się uda to zrobię bardziej szczegółowo co i jak. Pozdrawiam! Odnośnik do komentarza
Iwonq Opublikowano 24 Września 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Września 2017 Witam i czy o to chodzi ?? Jednak chyba ten drugi... Odnośnik do komentarza
Miszel03 Opublikowano 25 Września 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Września 2017 Wygląda na to, że dysk jest w porządku. Może jest odrobinę lepiej Muszę jeszcze pomyśleć co tu może być przyczyną. Odezwę się. Odnośnik do komentarza
Iwonq Opublikowano 16 Listopada 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2017 Przypominam się i mam pytanko czy przeinstalowanie systemu mogłoby coś pomóc? Odnośnik do komentarza
Miszel03 Opublikowano 17 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2017 Ja nie mam na to pomysłu, system z infekcji wyczyściłem i na tym kończy się moja rola.Temat przenoszę do działu Pozostałe zagadnienia komputerowe - powiadomię moderatora Groszka - on ma w tym zakresie ogromną wiedzę. Odnośnik do komentarza
Groszexxx Opublikowano 17 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2017 Dla kronikarskiego obowiązku - pobierz proszę OCCT z oficjalnej strony, może być ten skompresowany w zip. Rozpakuj i uruchom i odpal test na domyslnych ustawieniach na ok 15 minut. Po zakonczeniu testu pokaze sie folder ze screenami, wrzuc je na jakis hosting. Odnośnik do komentarza
Iwonq Opublikowano 20 Listopada 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2017 Zrobiłam i mam nadzieję,że dobrze,ale nie wiem jak je wrzucić na hosing i myślę nad tym ...W ten sposób wszystkie wstawić ? - http://oi67.tinypic.com/2e3budf.jpg http://oi64.tinypic.com/hu3rqs.jpg http://oi64.tinypic.com/2mry6om.jpg http://oi64.tinypic.com/2cyifkz.jpg http://oi67.tinypic.com/2e3budf.jpg http://oi68.tinypic.com/2nsp3bl.jpg http://oi63.tinypic.com/vnzar6.jpg http://oi65.tinypic.com/21jqcdc.jpg http://oi65.tinypic.com/246kyvt.jpg http://oi65.tinypic.com/bitgjq.jpg http://oi66.tinypic.com/2wno0m1.jpg Odnośnik do komentarza
Groszexxx Opublikowano 22 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2017 Jest gorąco, nawet za gorąco, ale wydaje mi się, że temperatura nie powoduje jednak problemu z wydajnością. Czy jeśli wyłączysz na test wszystkie programy z autostartu + usługi, które nie należą do microsoftu (w msconfig, zakładka usługi) to jest jakaś poprawa? Odnośnik do komentarza
Iwonq Opublikowano 23 Listopada 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2017 Niestety,ale nie ma poprawy Czy przyczyną może być - eset main gui ? widzę,że zużywa ok 75% procesora... Odnośnik do komentarza
Groszexxx Opublikowano 24 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2017 Eset main gui na pewno nie jest usługą microsoftu jak wskazuje sama nazwa. Wyłącz bądź odinstaluj antywirus na test i zobacz. Odnośnik do komentarza
marcin878787 Opublikowano 24 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2017 Warto byłoby sprawdzić w czasie rzeczywistym wykorzystanie zasobów komputera przy użyciu systemowego monitora zasobów. Aby uruchomić "Monitor zasobów", wpisz w menu Start "resmon" i wciśnij [Enter]. W zakładce dysk pogrupuj od największego pozycję [ razem ], w zakładce cpu pogrupuj od największego pozycje [ procesor cpu ],w zakładce sieć ustaw od największego pozycję [ razem ]w zakładce pamięć ustaw od największego pozycję [ prywatne KB ] Następnie podczas korzystania z komputera należy na bieżąco obserwować jakie procesy najbardziej obciążają ( cpu, dysk, sieć, pamięć ), a także ogólne wykorzystanie na każdej z zakładek. Ewentualnie podaj zdjęcia z zakładki przegląd z momentów gdy wykorzystanie zasobów będzie największe( patrz zielone kwadraciki, dla pamięci niebieski ). Odnośnik do komentarza
Iwonq Opublikowano 25 Listopada 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2017 Odinstalowałam wczoraj NOD i jeśli jest poprawa to minimalna i na pewno stać ten komputer na wiele więcej,zużycie procesora ok 5%,a pamięci ok 65%.Obserwuję monitor zasobów i na razie najwięcej pamięci zajmuje firefox i chrome ..Obserwowałam cały dzień monitor zasobów i najbardziej obciążona jest pamięć - 71 do 75% np teraz używane - 2912 MB a dostępnych 1098 MB Odnośnik do komentarza
Darom Opublikowano 25 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2017 Ja bym jeszcze odinstalował Firefoxa i Chrome. Obydwie te przeglądarki w dzisiejszych czasach są najgorszymi ze względu na to, że są pamięcio-żerne i zasobo-żerne. Lepiej jest zainstalować sobie Palemoon lub ewentualnie SeaMonkey. Będzie od razu widać, że jest i wiele lepiej. Polecam. Antywirusa też bym zainstalował jakiegoś lekkiego i mniej zasobo-żernego. Może Pandę free antivirus lub coś jeszcze bardziej lżejszego. Warto się nad tym zastanowić. Odnośnik do komentarza
marcin878787 Opublikowano 26 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2017 A jak wygląda zakładka cpu, dysk? Czy nie są wykorzystywane w znacznym stopniu? Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się