Skocz do zawartości

problem z przeglądarkami


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, od dwóch/trzech dni mam problem ze wszystkimi przeglądarkami (Internet Explorer, Google Chrome, Mozilla Firefox).

Wszystko zaczęło się od przeskanowania PC za pomocą programu Avast. Stwierdził on, że komputer podatny jest na ataki "ransomware" i zalecił zainstalowanie aktualizacji systemu kierując do jakiejś stronki microsoftu z aktualizacjami KB + cyferki.

Po zainstalowaniu aktualizacji zaczęły się wspomniane problemy:

- większość stron np:. poczta, strona bankowa lub strony podane do pobrania programów FRST/GMER nie chce się uruchamiać;

- mam problemy z pobraniem lub wysyłaniem czegokolwiek, głównie na Firefoxie, ale na innych przeglądarkach również;

- filmiki np:. na youtubie długo się buforują, i raczej się nie odpalają (czasem działa w najniższej rozdzielczości przez 1 - 3 sekundy i dalej się buforują);

Próbowałem aktualizować/reinstalować wtyczki (w miarę możliwości), odinstalowałem tą aktualizację, poszukałem najnowszych sterowników do karty graficznej itp;. ale nic kompletnie nie pomogło. Dodam jeszcze, że gry bardziej wymagające od odpalenia filmiku na youtubie działają, więc nie jest to chyba wina jakiegoś podzespołu. Na innych komputerach/telefonach nie ma problemu z internetem wszystko działa jak zawsze.

Aby uruchomić programy FRST i GMER i przesłać wyniki musiałem użyć pendrive'a i innego komputera (Mam nadzieje, że nie przenosi się "to coś" przez pendrive). Po uruchomieniu programu GMER wyłączony avast (ustawiłem wyłącz do ponownego uruchomienia) zablokował program przez co nie mogłem wykonać pełnego skanu (wstawiony screen).

Addition.txt

FRST.txt

Shortcut.txt

post-17639-0-96500000-1499114339_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Brak oznak infekcji (i z raportów nic nie wynika), silnie także powątpiewam by zalecane łaty Microsoftu miały coś do rzeczy. Tu się prędzej nasuwa, że problem tworzy Avast jako taki. Czy próbowałeś go przeinstalować?

 

Druga sprawa, czy jesteś pewien że problemu nie tworzą blokery reklam? Jest tu globalny Ad Muncher oraz w konkretnych przeglądarkach dodatkowo jeszcze Adguard. Ad Muncher i tak sugeruję odinstalować. Program nie jest rozwijany. Do wglądu spis blokerów reklam: KLIK.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...