soob Opublikowano 29 Czerwca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2017 Witam, Ostatnio zacząłem mieć trochę problemów z komputerem (Windows 10, 64-bity). Zaczął mi się wieszać, restartować itd. Przeskanowałem Avastem ale nic nie znalazł. Zrobiłem logi w FRST. Logów w GMER nie dało rady bo wyskakuje Blue Screen (zarówno w normalnym jak i awaryjnym trybie). Byłbym wdzięczny, gdyby ktoś przejrzał owe logi i powiedział, gdzie tkwi problem Shortcut.txt Addition.txt FRST.txt Odnośnik do komentarza
Miszel03 Opublikowano 30 Czerwca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2017 W raportach brak oznak infekcji, ale jest kilka spraw, które trzeba zweryfikować oraz wykonać. 1. W związku z poniższymi z alarmami od FRST poproszę o raport z Farbar Service Scanner. MpsSvc => Usługa "Zapora systemu Windows" nie jest uruchomiona. UWAGA: Przywracanie systemu jest wyłączone Sprawdź usługę "winmgmt" lub napraw WMI. 2. Sugeruję pobrać inny klient torrent (np. qBittorent), gdyż w systemie widać reklamotwórczy uTorrent, ten wg mnie nadaje się do deinstalacji. 3. Wykonaj sprawy poboczne: usuwanie resztek, polityk grup. CloseProcesses: CreateRestorePoint: HKLM Group Policy restriction on software: %systemroot%\system32\mrt.exe U1 aswbdisk; Brak ImagePath U3 idsvc; Brak ImagePath U3 kxldypoc; \??\C:\Users\Soob\AppData\Local\Temp\kxldypoc.sys [X] Task: {1DB74AAC-B8BC-4D06-9B21-84ACE8DABBE3} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\refreshgwxcontent -> Brak pliku Task: {318CB09D-0F17-4EE4-89B5-C7FFAA57E2C9} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\MachineUnlock-5d -> Brak pliku Task: {4A401B82-2EE6-4CD1-931F-5BD5A15351FF} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\refreshgwxconfig-B -> Brak pliku Task: {53E7B408-52E4-48C4-B043-C4C3C9DD457B} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\refreshgwxconfigandcontent -> Brak pliku Task: {68C1FF4F-9371-4B13-ADDE-7DCD2855AEA5} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\Logon-5d -> Brak pliku Task: {7D8DDD36-F7C7-429B-A2DA-10E148FD3C62} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\Time-5d -> Brak pliku Task: {81FB54CE-9D64-4D03-9699-E82F9F781190} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\OutOfIdle-5d -> Brak pliku Task: {E7570F51-C7BF-4FFA-B4E5-B6BE58ACDD2D} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\launchtrayprocess -> Brak pliku Task: {F3F5F1C6-22BD-45DB-8DCD-27DBD41C4329} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\Telemetry-4xd -> Brak pliku Task: {F504B6D6-B661-46DB-9868-2AFBB54091F7} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\refreshgwxconfig -> Brak pliku Task: {F90D5EB1-C338-411A-BDD4-69CC0C2384C1} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\OutOfSleep-5d -> Brak pliku EmptyTemp: Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach. Z klawiatury CTRL+S, by zapisać zmiany. Następnie w oknie FRST klik w Napraw (Fix). Czekaj cierpliwie, nie przerywaj działania. Gdy Fix ukończy pracę, nastąpi restart systemu. W tym samym katalogu skąd uruchamiano FRST powstanie plik fixlog.txt. Przedstaw go. Nowe raport FRST zbędne. Odnośnik do komentarza
soob Opublikowano 30 Czerwca 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2017 Witam, Dziekuję za odpowiedź Załączam raporty Czy jest jakaś poszlaka, co może być przyczyną Blue Screena? Fixlog.txt FSS.txt Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się