gregorr Opublikowano 29 Czerwca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2017 Od jakiegoś czasu strasznie zwolnił mi internet , najzwyklejsze strony otwierają się nawet ok 30s Laptop Lenovo G50 Logi Gmer , ale od System do blioteka nie jest zaptaszkowane bo nie można ( podświetlone na szaro) http://wklej.org/id/3211196/ Logi FRST Shortut http://wklej.org/id/3211198/ Addition http://wklej.org/id/3211199/ FRST http://wklej.org/id/3211202/ Odnośnik do komentarza
Miszel03 Opublikowano 30 Czerwca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2017 Raporty nie wykazują oznak infekcji. Temat przenoszę do działu Sieci, gdzie zostanie postawiona dalsza diagnoza i ewentualna naprawa. W spoilerze umieszczam wątek poboczny: kasacja szczątek po oprogramowaniu marki Norton oraz pustych wpisów. Uruchom FRST. Z klawiatury CTRL+Y, zostanie otworzony plik fixlist.txt. Wklej do pliku następującą treść: CloseProcesses: CreateRestorePoint: HKU\S-1-5-21-268877357-3378109211-3547690309-1001\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = hxxp://www.symantec.com/redirects/security_response/fix_homepage/index.jsp?lg=pl&pid=N360&pvid=21.1.0.18 SearchScopes: HKLM -> {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL = SearchScopes: HKLM-x32 -> {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL = Toolbar: HKLM-x32 - Brak nazwy - {7FEBEFE3-6B19-4349-98D2-FFB09D4B49CA} - Brak pliku S3 NAVENG; \??\C:\Program Files (x86)\Norton 360\NortonData\22.7.1.32\Definitions\SDSDefs\20160914.002\ENG64.SYS [X] S3 NAVEX15; \??\C:\Program Files (x86)\Norton 360\NortonData\22.7.1.32\Definitions\SDSDefs\20160914.002\EX64.SYS [X] C:\Users\Administrator\AppData\Roaming\Microsoft\Internet Explorer\Quick Launch\User Pinned\TaskBar\Maxthon Cloud Browser.lnk C:\ProgramData\Pokki\PC App Store.lnk C:\ProgramData\Pokki\Start Menu.lnk C:\Users\Wioletta\Downloads\Minecraft 1 — skrót.lnk C:\Users\Wioletta\AppData\Local\Microsoft\Windows\Application Shortcuts\microsoft.windowscommunicationsapps_8wekyb3d8bbwe\Microsoft.WindowsLive.Calendar.lnk C:\Users\Wioletta\AppData\Local\Microsoft\Windows\Application Shortcuts\microsoft.windowscommunicationsapps_8wekyb3d8bbwe\Microsoft.WindowsLive.Mail.lnk C:\Users\Wioletta\AppData\Local\Microsoft\Windows\Application Shortcuts\microsoft.windowscommunicationsapps_8wekyb3d8bbwe\Microsoft.WindowsLive.People.lnk EmptyTemp: Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach. Z klawiatury CTRL+S, by zapisać zmiany. Następnie w oknie FRST klik w Napraw (Fix). Czekaj cierpliwie, nie przerywaj działania. Gdy Fix ukończy pracę, nastąpi restart systemu. W tym samym katalogu skąd uruchamiano FRST powstanie plik fixlog.txt. Przedstaw go. Nowe raport FRST zbędne. Odnośnik do komentarza
gregorr Opublikowano 30 Czerwca 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2017 Dziękuje za przeniesienie do właściwego działu " W spoilerze umieszczam wątek poboczny: kasacja szczątek po oprogramowaniu marki Norton oraz pustych wpisów." Już zrobione i co dalej ? Utworzył się nowy Fixlog , który wklejam http://wklej.org/id/3211915/ Net-log http://wklej.org/id/3211917/ ICSI Netalyzr http://wklej.org/id/3211945/ Odnośnik do komentarza
gregorr Opublikowano 8 Lipca 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2017 I co dalej mam zrobić ? Odnośnik do komentarza
gregorr Opublikowano 20 Lipca 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2017 I więcej pomocy nie dostanę ? Odnośnik do komentarza
Mateusz88 Opublikowano 26 Lipca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2017 I więcej pomocy nie dostanę ? Spróbuj pomóc sobie programem ASC v11 - pobierz go stąd: http://www.majorgeeks.com/files/details/advanced_systemcare_11_beta.html izainstaluj. Po instalacji, otwórz pogram i kliknij w 3 paski po lewej stronie, następnie SETTINGS i przejdź do SYSTEM OPTIMIZATION. W Computer Optimization wybierz TOP PERFORMANCE (HOME USER), a w Network Optimization wybierz sposób Twojego połączenia z internetem (np. jeśli łączysz się przez Wi-Fi wybierz Wireless). Następnie kliknij Apply i Ok. W głównym menu program kliknij w zakładkę TOOLBOX, a następnie kliknij w opcję Internet Booster (znajduje się ona w drugiej kolumnie o nazwie System Optimize). Po uruchomieniu opcji Internet Booster klikasz w SET BANDWITH, ustawiasz maksymalną prędkość DOWNLOAD Twojego internetu i klikasz OK. W zakładce TCP Optimize klikasz najpierw w przycisk Recommended, a następnie w przycisk Optimize TCP. Teraz wchodzisz w zakładkę o nazwie przeglądarki internetowej z której korzystasz (jeśli w zakładkach nie ma nazwy Twojej przeglądarki internetowej to pomijasz ten krok). W zakładce przeglądarki internetowej używanej przez Ciebie klikasz w Recommended, a następnie Optimize. Teraz wróć do głównego menu programu. W głównym menu gdzie masz napis SCAN klikasz w SELECT ALL aby zaznaczyć wszystkie opcje i klikasz teraz w przycisk SCAN. Podczas skanowania zaznacz opcję Automatically fix. Poczekaj aż proces się zakończy, następnie zrestartuj komputer. Powinno pomóc. Odnośnik do komentarza
Mateusz88 Opublikowano 26 Lipca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2017 I więcej pomocy nie dostanę ? Spróbuj pomóc sobie programem ASC v11 - pobierz go stąd: http://www.majorgeeks.com/files/details/advanced_systemcare_11_beta.html izainstaluj. Po instalacji, otwórz pogram i kliknij w 3 paski po lewej stronie, następnie SETTINGS i przejdź do SYSTEM OPTIMIZATION. W Computer Optimization wybierz TOP PERFORMANCE (HOME USER), a w Network Optimization wybierz sposób Twojego połączenia z internetem (np. jeśli łączysz się przez Wi-Fi wybierz Wireless). Następnie kliknij Apply i Ok. W głównym menu program kliknij w zakładkę TOOLBOX, a następnie kliknij w opcję Internet Booster (znajduje się ona w drugiej kolumnie o nazwie System Optimize). Po uruchomieniu opcji Internet Booster klikasz w SET BANDWITH, ustawiasz maksymalną prędkość DOWNLOAD Twojego internetu i klikasz OK. W zakładce TCP Optimize klikasz najpierw w przycisk Recommended, a następnie w przycisk Optimize TCP. Teraz wchodzisz w zakładkę o nazwie przeglądarki internetowej z której korzystasz (jeśli w zakładkach nie ma nazwy Twojej przeglądarki internetowej to pomijasz ten krok). W zakładce przeglądarki internetowej używanej przez Ciebie klikasz w Recommended, a następnie Optimize. Teraz wróć do głó W głównym menu gdzie masz napis SCAN klikasz w SELECT ALL aby zaznaczyć wszystkie opcje i klikasz teraz w przycisk SCAN. Podczas skanowania zaznacz opcję Automatically fix. Poczekaj aż proces się zakończy, następnie zrestartuj komputer. Powinno pomóc. I więcej pomocy nie dostanę ? Spróbuj pomóc sobie programem ASC v11 - pobierz go stąd: http://www.majorgeeks.com/files/details/advanced_systemcare_11_beta.html izainstaluj. Po instalacji, otwórz pogram i kliknij w 3 paski po lewej stronie, następnie SETTINGS i przejdź do SYSTEM OPTIMIZATION. W Computer Optimization wybierz TOP PERFORMANCE (HOME USER), a w Network Optimization wybierz sposób Twojego połączenia z internetem (np. jeśli łączysz się przez Wi-Fi wybierz Wireless). Następnie kliknij Apply i Ok. W głównym menu program kliknij w zakładkę TOOLBOX, a następnie kliknij w opcję Internet Booster (znajduje się ona w drugiej kolumnie o nazwie System Optimize). Po uruchomieniu opcji Internet Booster klikasz w SET BANDWITH, ustawiasz maksymalną prędkość DOWNLOAD Twojego internetu i klikasz OK. W zakładce TCP Optimize klikasz najpierw w przycisk Recommended, a następnie w przycisk Optimize TCP. Teraz wchodzisz w zakładkę o nazwie przeglądarki internetowej z której korzystasz (jeśli w zakładkach nie ma nazwy Twojej przeglądarki internetowej to pomijasz ten krok). W zakładce przeglądarki internetowej używanej przez Ciebie klikasz w Recommended, a następnie Optimize. Teraz wróć do głó W głównym menu gdzie masz napis SCAN klikasz w SELECT ALL aby zaznaczyć wszystkie opcje i klikasz teraz w przycisk SCAN. Podczas skanowania zaznacz opcję Automatically fix. Poczekaj aż proces się zakończy, następnie zrestartuj komputer. Powinno pomóc. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się