Wiewia Opublikowano 25 Czerwca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2017 Witam Od pewnego czasu mam problem z Microsoft Visual C++ tzn program GOG Galaxy który służy mi do grania w grę Wiedźmin 3 przestał się z tą grą komunikować , stało się to nagle i de instalacja zarówno gry jak i klienta nie pomaga więc za nim się wezmę za to co podaje klient GOG Galaxy muszę mieć pewność że nie jest zablokowana w systemie możliwość uruchamiania GOG Galaxy przez jakiś ukryty syf Logi z FRST poszły bez problemu , Gmer znajduje modyfikacje systemu ale przy skanie niestety wywala niebieski ekran ze swojego sterownika fwlyrfod.sys , napędy wirtualne odinstalowane , sterownika sptd.sys brak w systemie (Screeny załączyłem ) Bardzo proszę o sprawdzenie jeśli oczywiście będzie potrzeba wstawię coś zamiennego za Gmer pozdr.... FRST.txt Addition.txt Shortcut.txt Odnośnik do komentarza
Miszel03 Opublikowano 27 Czerwca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2017 Raporty nie wykazują żadnych oznak infekcji. Opisywane tu problemy nie przypominają mi objawów żadnej infekcji. Temat przenoszę do działu Windows 10 gdzie będzie rozwiązywany problem Bluescreena (więc dostarcz pliki z C:\Windows\Minidump) oraz problemów z komunikacją bibliotek. W spoilerze zadania poboczne, raczej bez związku z problemem. 1. Sugeruję pobrać inny klient torrent (np. qBittorent), gdyż w systemie widać reklamotwórczy uTorrent, ten wg mnie nadaje się do deinstalacji. 2. Uruchom FRST. Z klawiatury CTRL+Y, zostanie otworzony plik fixlist.txt. Wklej do pliku następującą treść: CloseProcesses: CreateRestorePoint: GroupPolicy: Ograniczenia Toolbar: HKU\S-1-5-21-1361106097-3200942789-1963394809-1001 -> Brak nazwy - {093F479D-712E-46CD-9E06-62E734A05F68} - Brak pliku FF ProfilePath: C:\Users\mszcz\AppData\Roaming\Comodo\CSS\User Data-firefox1 [nie znaleziono] HKU\S-1-5-21-1361106097-3200942789-1963394809-1001\Software\Classes\.scr: => CMD: netsh advfirewall reset EmptyTemp: Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach. Z klawiatury CTRL+S, by zapisać zmiany. Następnie w oknie FRST klik w Napraw (Fix). Czekaj cierpliwie, nie przerywaj działania. Gdy Fix ukończy pracę, nastąpi restart systemu. W tym samym katalogu skąd uruchamiano FRST powstanie plik fixlog.txt. Nie musisz dostarczać nowych logów, ani raportu wynikowego (pliku Fixlog). Odnośnik do komentarza
Wiewia Opublikowano 27 Czerwca 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2017 Problem Bluescreena nie występuje źle się zrozumieliśmy , jak pisałem wyżej niebieski ekran powoduje przy scanie Gmer ze swojego sterownika fwlyrfod.sys , wynikającego ze specyficznych ustawień systemu przeze mnie wprowadzonych już teraz nie jest to ważne , chodziło mi głównie o potwierdzenie że system z mojej strony jest czysty i mogę prowadzić rozmowy naprawcze z serwisem GOG Galaxy pozdr... temat można zamknąć Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się