cina Opublikowano 13 Czerwca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2017 Witam, z góry przepraszam za brak logów ale nie mogę nic zapisać na dysku, jest 0GB wolnego miejsca na dysku (cały to 250GB). Nie jest to normalna sytuacja bo nawet skasowanie bajek (700MB) nie spowodowało choćby chwilowego zwolnienia miejsca na dysku. Sprawa dotyczy Laptopa E5410 z systemem Windows 7. Jakiś czas temu pojawił się problem z brakiem miejsca na dysku. Używam NOD32, nie znalazł żadnego wirusa, CC Cleaner też nie pomógł. Da radę coś z tym zrobić czy tylko format ? Jest możliwość uruchomienia programów do zrobienia logów z dysku zewnętrznego ? Odnośnik do komentarza
cina Opublikowano 13 Czerwca 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2017 Udało się zainstalować i zrobić pierwsze logi, kolejny w trakcie. Nie widzę opcji usunięci postu, a chciałem wszystko w jednym zrobić... Addition.txt FRST.txt gmer.txt Odnośnik do komentarza
Zappa Opublikowano 14 Czerwca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2017 Z raportów wynika, że masz 180gb wolnego miejsca na partycji C. ==================== Dyski ================================ Drive c: () (Fixed) (Total:215.95 GB) (Free:181.36 GB) NTFS Przedstaw obrazek z Zarządzania dyskami. W tym celu wejdź w polecenie uruchom i wpisz: diskmgmt.msc, a następnie kliknij klawisz ENTER. Odnośnik do komentarza
cina Opublikowano 14 Czerwca 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2017 Wklejone wczoraj logi udało się zrobić dopiero po użyciu CC Cleanera, w plikach tymczasowych było ~180GB. Teraz faktycznie wolne miejsce jest, ale co jakiś czas momentalnie robi się zero wolnego na dysku. Nie wiem czy jakaś strona www powoduje takie coś czy mam jakiegoś paskuda / robala na dysku. Z tego kompa korzysta głównie żona (allegro, gazeta.pl, tvn.pl i jakieś polskie sklepy www) i czasem dzieci (gry.pl). Czasami po kliknięciu na dowolny link na stronie www otwierają się różne "dziwne" strony. Dzieje się tak czasami, na różnych przeglądarkach i na różnych stronach www. Dziś w trakcie uruchomienia komputera zainstalowały się aktualizacje. Odnośnik do komentarza
Miszel03 Opublikowano 14 Czerwca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2017 W raportach brak oznak infekcji. System jest czysty pod tym względem, a co do reklam w przeglądarkach to podejrzewam, że nie mają one żadnego podłoża infekcyjnego (witamy w dzisiejszym Internecie). FireFox: ======== FF DefaultProfile: oj19pwh6.default FF ProfilePath: C:\Users\Julia\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\oj19pwh6.default [2017-06-13] FF Session Restore: Mozilla\Firefox\Profiles\oj19pwh6.default -> [funkcja włączona] FF Plugin: @adobe.com/FlashPlayer -> C:\Windows\system32\Macromed\Flash\NPSWF32_25_0_0_148.dll [2017-05-04] () FF Plugin: @docu-track.com/PDF-XChange Viewer Plugin,version=1.0,application/pdf -> C:\Program Files\Tracker Software\PDF Viewer\npPDFXCviewNPPlugin.dll [2016-09-21] (Tracker Software Products (Canada) Ltd.) FF Plugin: @microsoft.com/SharePoint,version=14.0 -> C:\Program Files\Microsoft Office 15\root\Office15\NPSPWRAP.DLL [2016-10-19] (Microsoft Corporation) FF Plugin: @tracker-software.com/PDF-XChange Viewer Plugin,version=1.0,application/pdf -> C:\Program Files\Tracker Software\PDF Viewer\npPDFXCviewNPPlugin.dll [2016-09-21] (Tracker Software Products (Canada) Ltd.) FF Plugin HKU\S-1-5-21-3423905981-63809410-1667830998-1000: @docu-track.com/PDF-XChange Viewer Plugin,version=1.0,application/pdf -> C:\Program Files\Tracker Software\PDF Viewer\npPDFXCviewNPPlugin.dll [2016-09-21] (Tracker Software Products (Canada) Ltd.) Z raportów wynika również, że nie masz żadnego blokera reklam w przeglądarce Mozilla FireFox. Polecam zainstalować uBlock Origin. Temat przenoszę do działu Windows, gdzie pomogą Ci rozwiązać problem ze "znikającym" miejscem na dysku. Odnośnik do komentarza
cina Opublikowano 15 Czerwca 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2017 Dziękuje za informacje, blokera zainstalowałem, zobaczymy jak będzie dalej sprawa z miejscem na dysku wyglądać Odnośnik do komentarza
Miszel03 Opublikowano 15 Czerwca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2017 W porządku. Poproszę teraz dodatkowo o raport CrystalDiskInfo oraz HDTune. Trzeba rozszerzyć diagnostykę dot. dysku. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się