tokaj Opublikowano 11 Czerwca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2017 Jak w temacie. Komputer zamula, ale największym problemem jest strasznie zamulająca przeglądarka. Przy włączeniu nowej karty zazwyczaj pojawia się info - "przeglądarka nie odpowiada" i po kilkudziesięciu sekundach dopiero ładuje się strona. FRST.txt Addition.txt Shortcut.txt gmer.txt Odnośnik do komentarza
Miszel03 Opublikowano 12 Czerwca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2017 Raporty nie wykazują infekcji, problematyczną przeglądarkę spróbuj przeinstalować. W spoilerze zdaję działania poboczne, bez związku z problemem. Temat przenoszę do działu Windows 7. 1. Sugerowane deinstalację: Zbędne programy: Bing Bar. Dziurawe, problematyczne programy: Gadu-Gadu 10 (= sugeruję wybrać inny komunikator: KLIK). 2. Otwórz Notatnik w nim wklej: CloseProcesses: CreateRestorePoint: HKU\S-1-5-21-2853356944-2501022208-3076022909-1000\...\Policies\Explorer: [NoLowDiskSpaceChecks] 1 BootExecute: autocheck autochk * SearchScopes: HKLM -> DefaultScope - brak wartości S2 UpdaterSvcWebget; "C:\Program Files\webget\updater.exe" [X] S3 ProcObsrv; \??\C:\Program Files\Glary Utilities 4\ProcObsrv.sys [X] CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-2853356944-2501022208-3076022909-1000_Classes\CLSID\{039B2CA5-3B41-4D93-AD77-47D3293FC5CB}\InprocServer32 -> C:\Program Files\Skype\Plugin Manager\ezPMUtils.dll => Brak pliku CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-2853356944-2501022208-3076022909-1000_Classes\CLSID\{42481700-CF3C-4D05-8EC6-F9A1C57E8DC0}\InprocServer32 -> C:\Program Files\Skype\Plugin Manager\ezPMUtils.dll => Brak pliku CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-2853356944-2501022208-3076022909-1000_Classes\CLSID\{D0D38C6E-BF64-4C42-840D-3E0019D9F7A6}\InprocServer32 -> C:\Program Files\Skype\Plugin Manager\ezPMUtils.dll => Brak pliku Task: {3ECACF78-D4CF-419B-852A-CF9C3B361ACE} - \GoogleUpdateTaskMachineUA -> Brak pliku C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Malwarebytes Anti-Malware\Tools\Malwarebytes Anti-Malware Chameleon.lnk EmptyTemp: Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach. Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt w folderze z którego uruchamiasz FRST. Uruchom FRST i kliknij w Napraw (Fix). Czekaj cierpliwie, nie przerywaj działania. Gdy Fix ukończy pracę, nastąpi restart systemu. W tym samym katalogu skąd uruchamiano FRST powstanie plik fixlog.txt. 3. Nie musisz dostarczać nowych logów, ani aportu wynikowego (pliku Fixlog). Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się