onepiotr Opublikowano 1 Czerwca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2017 Witam. Zdarzył mi się taki przypadek: po około dwóch miesiącach korzystania z tego dodatku, pomimo zaznaczonych ustawień w opcjach, przestał mi się samoczynnie blokować - np. po zamknięciu przeglądarki i ponownym uruchomieniu, program powinien żądać hasła głównego. Nawet restart systemu nie uruchamiał zabezpieczenia haseł i od razu było aktywne auto-uzupełnienie, oraz dostęp do wyświetlenia zapisanych poufnych danych w bazie Passworda. Jedynie ręczne wymuszenie zablokowania działało. Odinstalowałem komponent w Avaście. I teraz mój problem polega na tym, że po ponownym zainstalowaniu dodatku, woła on o podanie hasła (najpewniej ustawionego po pierwszej instalacji), którego nie posiadam. Usunąłem je wraz z odinstalowaniem wtyczek w przeglądarkach. Czy ktoś wie jak stworzyć na nowo bazę Passworda? Odnośnik do komentarza
Miszel03 Opublikowano 12 Czerwca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2017 Reset hasła jest awykonalny (Avast nie przechowuje danych z sejfu haseł na serwerach) - KLIK. Odnośnik do komentarza
onepiotr Opublikowano 13 Czerwca 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2017 Tyle to już wiedziałem :/ Chodziło o to, co zrobić żeby Pass działał ponownie? Rozwiązaniem problemu jest reinstalacja Avasta. Trochę do bani. Skoro jest w antywirusie opcja odinstalowania tego menagera to powinna usunąć wszystkie dane. Odnośnik do komentarza
Miszel03 Opublikowano 17 Czerwca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2017 Przepraszam, bo zasugerowałem się zbyt mocno nazwą tematu, która jest lekko niepoprawna. Skoro znalazłeś rozwiązanie problemu to temat zamykam. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi