Skocz do zawartości

komputer jakby zwolnił - BitDefender coś tam znalazł


Rekomendowane odpowiedzi

Komputer tak jakby trochę zaczął przymulać (dziwne przycięcie co kilka sekund).

 

Zainstalowałem BitDefendera żeby przeskanować komputer i po instalacji wyskoczyło zagrożenie z pliku s768.exe (Browser-Security by Vondos Media GmbH - nie było tego na liście zainstalowanych programów).

Dodatkowo po przeskanowaniu całego komputera znalazł 12 zagrożeń.

W załącznikach wycinek z logu bitdefendera + FRST i GMER.

 

bitdefender2017.txt

GMER.txt

Addition.txt

FRST.txt

Shortcut.txt

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

To nie system jest zarażony, a urządzenia z pamięcią przenośną (myślę, że BDF nie wyleczył tego właściwie). Raport sugeruję, że zarażone są urządzenia I: i E:.

 

Jeśli chodzi o system to tylko kosmetyka oraz skan przeciwwirusowy.

 

1. Włącz przywracanie systemu.

 

2. Otwórz Notatnik w nim wklej:

 

CloseProcesses:
CreateRestorePoint:
Task: {38D5FB72-0EB6-4192-B8B1-1A03E39ADA31} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\refreshgwxconfig-B -> Brak pliku 
Task: {4F1622CA-D4F6-4082-923F-232F396DD275} - \WPD\SqmUpload_S-1-5-21-2655180193-3343946426-3718023734-1001 -> Brak pliku 
Task: {64B21053-2474-49A5-92B6-21AA04565B87} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\Time-5d -> Brak pliku 
Task: {73A9BE5D-3365-4FA3-87A8-CFB250B73A97} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\OutOfSleep-5d -> Brak pliku 
Task: {7BEF7ECA-2EE3-49B8-AF3A-A4B893A6C373} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\MachineUnlock-5d -> Brak pliku 
Task: {AA4F071F-83EE-4FDB-97BB-53D3387137DA} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\refreshgwxconfigandcontent -> Brak pliku 
Task: {AC1EABFB-F64D-45A9-AF8E-E46FB190DD26} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\launchtrayprocess -> Brak pliku 
Task: {BBF456DD-D4BC-40EE-AD51-FE06C683CF08} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\refreshgwxconfig -> Brak pliku 
Task: {D13CCA0C-805F-4512-B2CA-BCBB3BBFC87C} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\Telemetry-4xd -> Brak pliku 
Task: {D20228C2-BEBA-4E73-B326-C6E76CFD5A90} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\Logon-5d -> Brak pliku 
Task: {E92F1869-7866-4634-969B-11DA40AD7B9C} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\OutOfIdle-5d -> Brak pliku 
Task: {FBF4CEDB-3A90-4A9D-9CF3-471868328E81} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\refreshgwxcontent -> Brak pliku 
HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = 
HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = 
S3 pccsmcfd; \SystemRoot\system32\DRIVERS\pccsmcfd.sys [X]
C:\Users\konra_000\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Hugin\Batch Processor.lnk
C:\Users\konra_000\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Hugin\Calibrate Lens GUI.lnk 
EmptyTemp:

 

Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach.

 

Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt w folderze z którego uruchamiasz FRST. Uruchom FRST i kliknij w Napraw (Fix). Czekaj cierpliwie, nie przerywaj działania. Gdy Fix ukończy pracę, nastąpi restart systemu. W tym samym katalogu skąd uruchamiano FRST powstanie plik fixlog.txt.

 

3. Całościowo przeskanuj system za pomocą Malwarebytes AntiMalware. Jeśli coś wykryje to niczego nie usuwaj, a dostarcz raport.  

 

4. Zrób raport z narzędzia USBFix (z opcji Research oraz Listing) z podpiętymi urządzaniem E: i I: Z.aprezentuj go na forum. 

 

5. Zrób nowy log FRST z opcji Skanuj (Scan), wraz z Addition i Shortcut. Dołącz też plik fixlog.txt.

Odnośnik do komentarza

Przywracanie systemu zrobione. W załącznikach logi (ponumerowane według wykonania).

 

Co do USBFix i linków załączonych we wskazanym poście pobieranie nie startuje automatycznie (firefox, edge) tylko przekierowuje na stronę sosvirus net, a następnie na fosshub com.

1. Fixlog.txt

2. malwarabytes_raport.txt

3. UsbFix Listing 1 R560.txt

3. UsbFix Scan 1 R560.txt

4. FRST.txt

4. Addition.txt

4. Shortcut.txt

3. UsbFix Listing 5 R560.txt

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...