rykunet Opublikowano 2 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2011 witam mam taki sam problem czy ktoś może mi pomóc? https://www.fixitpc.pl/topic/3199-blad-80073701-przy-instalacji-sp-1-dla-windows-7-64-bit/ Odnośnik do komentarza
Flavius Opublikowano 2 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2011 (edytowane) witam mam taki sam problem czy ktoś może mi pomóc? 1.Uruchom cmd.exe w trybie administratora (prawoklik na cmd.exe i wybierz "uruchom jako administrator") i wklep sfc /scannow 2.Uruchom Readiness Tool http://support.microsoft.com/kb/947821 Po wykonaniu pkt 1 i 2 proszę spakować folder C:\Windows\Logs\CBS 3.Uruchom program VistaSysInfo http://www.vistax64.com/attachments/tutorials/6023d1219438947-vistaforums-sysinfo-tool-vistaforums-sysinfo.exe ,zaznacz wszystko i wegeneruj loga 4.Start>>Uruchom>>msinfo32 i wygeneruj raport 5.Ponownie uruchom cmd.exe i wklep komendy cd /d C:\Windows\System32\DriverStore\FileRepository wcisnąć ENTER dir /s /b >%userprofile%\Desktop\log.txt wcisnąć ENTER na pulpicie pojawi się plik log.txt wszystkie wymagane logi spakować,shostować i załączyć do posta. Dodatkowe uwaga; Niestety załozyciel tematu wciąż ma problemy z zainstalowaniem SP mimo podmiany plików - system zawiesza mu się w trakcie instalacji ,najprawdopodobniej gdzieś ma jeszcze błąd niewidoczny ani w CBS.log ani w CheckSur.log ,kazałem mu jeszcze próbować w trybie awaryjnym ale dotychczas nie odezwał się.Może ty będziesz miał więcej szczęścia. Uwaga czysto techniczna Na drugi raz proszę w takich sytuacjach zakładać własny temat bo to powoduje straszny bałagan -poproszę admina o wyseparowanie twego tematu. Edytowane 12 Lipca 2011 przez picasso 12.07.2011 - Temat zostaje zamknięty z powodu braku odpowiedzi autora. //picasso Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi