rese987 Opublikowano 15 Maja 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2017 Witam serdecznie, problem przejawia się następująco: Korzystając z internetu (czy w coś gram, czy oglądam na YT) to co jakiś czas tak jakby odłączało mi internet. Na pasku Windows w prawym dolnym rogu nie ma ikonki, że internet został odłączony, po prostu trwa to dosłownie sekundę-dwie. Dzwoniłem w tej sprawie do dostawcy internetu (lokalny), jednak oni problemu nie odnotowali i wina powinna leżeć po mojej stronie. Zapomniałem dodać, że posiadam router, z routera mam poprowadzony kabel do komputera, tak więc postanowiłem, że odepnę kabel z wejścia WAN w routerze i podepnę do komputera. Mimo, że się nieco lepiej poprawiło (objawia się mniejszą częstotliwością zanikania internetu) to i tak problem nadal istnieje, mimo to. Na speedteście wszystkie dane są w porządku, po prostu coś jakby gubi pakiet. Skanowałem komputer CCleanerem, adwcleanerem, patrzyłem również, czy nikt obcy nie podpiął się pod sieć. Teraz postanowiłem, że w wierszu poleceń wpiszę polecenie ping -t wp.pl i tu się trochę zdziwiłem, ponieważ wynik wyszedł następujący: Ogólnie to wiersz "Upłynął limit czasu żądania" przejawia się co pare sekund, czyli w tym momencie gdy mam ową "ścinkę internetu". Proszę o wypowiedź. Odnośnik do komentarza
marcin878787 Opublikowano 16 Maja 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2017 W tej sytuacji najlepiej byłoby sprawdzić działanie Internetu na innym urządzeniu, bądź na bieżącym komputerze na systemie live cd ( uruchamiany z płyty, bądź z pendraiva ) np.ubunbtu czy mini xp [ część hirens boot cd ]. Odnośnik do komentarza
rese987 Opublikowano 16 Maja 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2017 Niestety na innych urządzeniach problem również występuje. Podejrzewam, że problem leży po stronie routera, mogę jakoś sprawdzić, czy to rzeczywiście on sprawia problem? Odnośnik do komentarza
rese987 Opublikowano 17 Maja 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2017 refresh Odnośnik do komentarza
marcin878787 Opublikowano 17 Maja 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2017 Napisałeś, że po ominięciu routera problem nadal istnieje. Jakie urządzenia masz przed routerem, i jaki jest typ dostępu do Internetu? Odnośnik do komentarza
rese987 Opublikowano 17 Maja 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2017 Do routera mam podłączony komputer stacjonarny i 2/3 sprzęty typu telefony/tablety. Sprawdzałem, czy to nie one powodują takich ścinek i niestety to nie one. Typ dostępu mam taki jaki napisałem w poście- kabel RJ45 mam podłączony do wejścia WAN, inny kabel RJ45 podpięty pod kanał (1-4), i trzeci do komputera- do karty sieciowej, bo w komputerze nie mogę korzystać z WiFi. Odnośnik do komentarza
marcin878787 Opublikowano 18 Maja 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2017 Pisząc jaki typ dostępu, miałem na myśli czy to jest radiówka, światłowód, mobilny, po linii telefonicznej czy kablówka. Jaka jest sytuacja na innych urządzeniach ( tablet, telefon )? Odnośnik do komentarza
rese987 Opublikowano 18 Maja 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2017 Pisząc jaki typ dostępu, miałem na myśli czy to jest radiówka, światłowód, mobilny, po linii telefonicznej czy kablówka. Jaka jest sytuacja na innych urządzeniach ( tablet, telefon )? Posiadam kablówkę. Na urządzeniach przenośnych problem się nie objawia. Odnośnik do komentarza
marcin878787 Opublikowano 19 Maja 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2017 Skoro na innych urządzeniach jest ok, trzeba sprawdzić jaka będzie sytuacja na innym systemie uruchamianym z płyty / pendraiva itp. ( livecd ). Wykluczy to bądź potwierdzi problem w samym systemie. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się