Vokunx Opublikowano 11 Maja 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2017 Witam. Od jakiegoś czasu laptop często zacina się i strasznie zwolnił. Proszę o sprawdzenie poniższych logów w celu stwierdzenia czy może być to infekcja czy raczej problem sprzętowy. Pozdrawiam! Addition.txt FRST.txt GMER.txt Shortcut.txt Odnośnik do komentarza
Rucek Opublikowano 11 Maja 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2017 Dodatkowo dodaj proszę raporty (foto) wymagane przez dział HARDWARE (HWINFO i CrystalDiskInfo) możliwe, że to jakieś problemy sprzętowe.https://www.fixitpc.pl/topic/155-zak%C5%82adanie-tematu-jakie-informacje-podawa%C4%87/?do=findComment&comment=132054Czy sprawdzane były temperatury? Czy nic się nie grzeje, nie bucha gorącym powietrzem? Komp był czyszczony nie dawniej niż 6-12 miesięcy? Pasty termoprzewodzące były wymieniane?Dodaj foto z zakładki SENSORS w HwInfo - tak by było widać temperatury.https://www.fixitpc.pl/topic/155-zak%C5%82adanie-tematu-jakie-informacje-podawa%C4%87/?do=findComment&comment=132168 Odnośnik do komentarza
Miszel03 Opublikowano 12 Maja 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2017 Raporty nie wykazują oznak infekcji. Nie podałeś informacji o sprzęcie, więc co do trafnej oceny problemu mam związane ręce i temat przenoszę do działu Pozostałe zagadnienia komputerowe. W spoilerze działania poboczne, kosmetyka systemowe, sprzątanie po starych programach. Otwórz Notatnik w nim wklej: CloseProcesses: CreateRestorePoint: HKLM-x32\...\Run: [] => [X] HKU\S-1-5-21-3222472812-1687904707-1187091885-1001\...\Policies\Explorer: [] SearchScopes: HKU\S-1-5-21-3222472812-1687904707-1187091885-1001 -> DefaultScope {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL = SearchScopes: HKU\S-1-5-21-3222472812-1687904707-1187091885-1001 -> {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL = BHO: No Name -> {B4F3A835-0E21-4959-BA22-42B3008E02FF} -> No File R2 ibtsiva; %SystemRoot%\system32\ibtsiva [X] C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Intel® HD Graphics Control Panel.lnk EmptyTemp: Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach. Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt w folderze z którego uruchamiasz FRST. Uruchom FRST i kliknij w Napraw (Fix). Czekaj cierpliwie, nie przerywaj działania. Gdy Fix ukończy pracę, nastąpi restart systemu. W tym samym katalogu skąd uruchamiano FRST powstanie plik fixlog.txt. Nie musisz dostarczać nowych logów, ani raportu Fixlog. Ze strony tego działu to tyle. Czekaj na dalsze wskazówki w dziale Pozostałe zagadnienia komputerowe. Odnośnik do komentarza
Vokunx Opublikowano 14 Maja 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2017 Witam. Dziękuję za pomoc. Dodaje dodatkowe logi. (Laptop Asus UX305C, Win10 64Bit.) CrystalDisk.txt Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się