Mafistero Opublikowano 8 Maja 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2017 Witam, Ostatnio pojawił się u mnie następujący problem. Podłączałem zazwyczaj pendrive'a w miejscu pracy zgrywając na niego wszystkie potrzebne rzeczy, nie było z nim problemów. Na swoim starym komputerze również miałem go kilka razy podłączonego i nic. Podłączyłem go niedawno na nowym komputerze i od razu Windows Defender zaczął mi usuwać wirusa. Nie miałem nawet czasu kliknąć anuluj gdyż tak szybko to zrobił bez pytania. Od tego czasu nie mogę wejść w pendrive'a gdyż wyskakuje mi error. Error zamieszczam w załączniku ale jakby się zepsuło to wyskakuje tak: RunDLL Wystąpił problem podczas uruchamiania pliku /-_-__ --___- __----- (podobny ciąg tych 2 znaków na cała linijke) Nie można znaleźć określonego modułu. Dodam, że dane znajdujące się na tym pendrive są dla mnie ważne dlatego proszę o pomoc w ich odzyskaniu. Logi robiłem z podłączonym pendrivem o ile to ma jakieś znaczenie. Podczas skanowania programem GMER za 1 razem wyłączył mi się komputer, ale już za 2 razem doszło do końca. Zrobiłem tak jak było napisane, czyli wyłączyłem jak najwięcej programów oraz antywirusa. Addition.txt FRST.txt GMER.txt Shortcut.txt Odnośnik do komentarza
Miszel03 Opublikowano 8 Maja 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2017 Proszę jeszcze o raport USBFix z opcji Listing oraz Research zrobiony przy wszystkich podpiętych problematycznych pendrivach. Odnośnik do komentarza
Mafistero Opublikowano 8 Maja 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2017 Oto raporty. UsbFix.txt UsbFix Listing.txt Odnośnik do komentarza
Miszel03 Opublikowano 9 Maja 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2017 Podłączony pendrive jest zainfekowany infekcją skrótową. Sam system na szczęście nie został zainfekowany, a drobną kosmetykę pomijam, bo jest całkowicie nieistotna. Ponownie proszę podepnij problematycznego pendrive do portu USB i zastosuj opcję dezynfekcji Clean w interfejsie programu USBFix. Sprawdź rezultaty, napisz czy problem ustąpił oraz zastanów się gdzie mogłeś podpiąć tego pendrive oprócz komputera, na którym generowałeś raporty. Odnośnik do komentarza
Mafistero Opublikowano 9 Maja 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2017 Zrobiłem wszystko tak, jak Pan napisał i normalnie mogę odpalić zawartość pendrive'a. Dziękuję bardzo za pomoc Odnośnik do komentarza
Miszel03 Opublikowano 9 Maja 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2017 W takim razie możemy kończyć (skoro nie piszesz nic o innych urządzeniach to uznaję, że takich nie było). Zastosuj DelFix (kasacja używanych narzędzi) oraz zaktualizuj oprogramowanie zewnętrzne oraz Windows. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi