lukaszenko84 Opublikowano 7 Maja 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2017 (edytowane) Witam, od jakiegoś czasu moja przeglądarka chrom bardzo wolno działa. każda strona bardzo długo się otwiera, naprawdę trochę to trwa. Przeskanowałem komputer programami CCleaner 5.29 i adwcleaner 6.045. Odinstalowałem przeglądarkę i na nowo zainstalowałem, zrobiłem również restart ustawień. Polepszyło się, - strony otwierają się lepiej, ale to nie to co było wcześniej - nadal są widoczne spowolnienia. W załączniki pliki z logami OTL, FRST oraz GMER i zdjęcie pliku ponieważ nie udało się wszystkich opcji jak w instrukcji zaptaszkować Jak można to proszę o sprawdzenie czy wszystko jest w prządku. Jeżeli coś nie tak i będzie trzeba coś usuwać to proszę napisać krok po kroku co i jak ponieważ kompletnie się na tym nie znam Dziękuję z góry za pomoc Addition.txt FRST.txt Shortcut.txt gmer.txt Edytowane 8 Maja 2017 przez Miszel03 OTL wywalam - stary program. Czekamy na Miszela. Odnośnik do komentarza
Miszel03 Opublikowano 8 Maja 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2017 W systemie brak oznak infekcji. Spróbuj odinstalować AVG i poobserwuj czy to da jakieś rezultaty. Temat przenoszę do działu Windows 7. 1. Przez panel sterowania odinstaluj i przeczytaj sugestię: Sponsorzy instalacyjni / Zbędniki: McAfee Security Scan Plus. Sugeruję pobrać inny klient torrent (np. qBittorent), gdyż w systemie widać reklamotwórczy uTorrent, ten wg mnie nadaje się do deinstalacji. 2. Otwórz Notatnik w nim wklej: Otwórz Notatnik w nim wklej: CloseProcesses:CreateRestorePoint:ShellIconOverlayIdentifiers: [00avast] -> {472083B0-C522-11CF-8763-00608CC02F24} => -> Brak plikuShellIconOverlayIdentifiers: [00avg] -> {472083B0-C522-11CF-8763-00608CC02F24} => -> Brak plikuHKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page = HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page = S3 cpuz136; \??\C:\Windows\TEMP\cpuz136\cpuz136_x64.sys [X]S3 GPUZ; \??\C:\Windows\TEMP\GPUZ.sys [X]S3 Synth3dVsc; System32\drivers\synth3dvsc.sys [X]S3 tsusbhub; system32\drivers\tsusbhub.sys [X]S3 VGPU; System32\drivers\rdvgkmd.sys [X]Task: {20943EAC-2C6D-48D4-A6AF-D07DE9B3E83E} - System32\Tasks\LUKASZChicleBouzoukiV2 => Rundll32.exe RechercheWintergreen.dll,main 7 1 AlternateDataStreams: C:\ProgramData\TEMP:1CE11B51 [314]EmptyTemp: Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach.Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt w folderze z którego uruchamiasz FRST. Uruchom FRST i kliknij w Napraw (Fix). Czekaj cierpliwie, nie przerywaj działania. Gdy Fix ukończy pracę, nastąpi restart systemu. W tym samym katalogu skąd uruchamiano FRST powstanie plik fixlog.txt.3. Ze strony tego działu to tyle. Nie musisz dostarczać już żadnych nowych logów ani raportu wynikowego. Odnośnik do komentarza
lukaszenko84 Opublikowano 8 Maja 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2017 dziękuję bardzo za dalsze wskazówki zastosuje się do nich Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się