Kamilo87 Opublikowano 24 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2017 Witam. Zakładam ten temat ponieważ mam problem z nową wersją Windows 10 Home Creators Update. Zainstalowałem aktualizacje na wcześniejszą wersję i teraz nie mam możliwości korzystania z żadnych aplikacji windowsowych czyli sklep, zdjęcia, kalkulator pogoda kalendarz ... klikam na ikonę i otwiera się główne okno aplikacji ale nie ładuje się dalej stoi w miejscu nie wiem o co kaman proszę o pomoc system windows 10 home 64bit. Odnośnik do komentarza
Grisza Opublikowano 27 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2017 Wypróbuj aplikacji do naprawiania Sklepu Windows (z linku lub poprzez aplet w Panelu Sterowania -> Rozwiązywanie problemów; https://support.microsoft.com/pl-pl/instantanswers/69e76f90-d54c-44cf-9851-c2d1542790db/run-the-troubleshooter-for-windows-apps). Odnośnik do komentarza
Kamilo87 Opublikowano 27 Kwietnia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2017 Niestety ale nie pomogło jedyne co zauważyłem to to, że każda z tych aplikacji wczyta się ale po ok 10 minutach tak z ciekawości zostawiłem i się wczytało ... ale nie będę na każdą apke czekał Bóg wiem ile żeby za każdym razem się otworzyła ... maskara ma ktoś jakiś pomysł bo już wysiadam z nerwów ... Odnośnik do komentarza
Kamilo87 Opublikowano 27 Kwietnia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2017 Wpiszę jeszcze jakie błędy mnie męczą (0x800800050) Microsoft Windows [Version 10.0.15063] © 2017 Microsoft Corporation. Wszelkie prawa zastrzeżone. C:\WINDOWS\system32>DISM.exe /Online /Cleanup-image /Restorehealth Deployment Image Servicing and Management tool Version: 10.0.15063.0 Image Version: 10.0.15063.0 [==========================100.0%==========================] Error: 0x800f081f The source files could not be found. Use the "Source" option to specify the location of the files that are required to restore the feature. For more information on specifying a source location, see http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=243077. The DISM log file can be found at C:\WINDOWS\Logs\DISM\dism.log Proszę o pomoc Odnośnik do komentarza
Kamilo87 Opublikowano 30 Kwietnia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2017 Dołączam logi z narzędzia do naprawy i proszę o jakieś porady ... dd_NetFxRepairTool_decompression_log.txt Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się