klopsik Opublikowano 24 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2017 (edytowane) Witam, mam nastepujący problem, nie mogę zaatualizować systemu poprzez windows update, wyskakuje błąd 80070424, poza tym nie mogę wykonywać skanowania sfc,System przeskanowałem programami i czekam na pomoc z waszej strony. Edit: Zrobiłem jak proszono, nowe logi poniżej z dnia 19.05.2017 Addition.txt FRST.txt Shortcut.txt gmer scan.txt Edytowane 23 Maja 2017 przez Rucek Nowe logi dodane 19.05. - czekamy na Miszela. Odnośnik do komentarza
Rucek Opublikowano 31 Maja 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2017 Jeśli temat nadal aktualny, to zanim Miszel rzuci okiem, spróbuj odpalić SFC spod WinRE: https://www.fixitpc.pl/topic/54-winre-metody-startu-opis-funkcji-naprawczych/ Daj znać. Odnośnik do komentarza
klopsik Opublikowano 1 Czerwca 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2017 Otóż wykonałem SFC spod WinRe , wszystko fajnie nie mógł naprawić jakiś tam plików i raport miał być w windows/Logs/CBS/cbs.txt / Lecz folder ten jest pusty i co teraz. Odnośnik do komentarza
Rucek Opublikowano 1 Czerwca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2017 Teraz czekamy na Miszela. Odnośnik do komentarza
klopsik Opublikowano 19 Czerwca 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2017 Normalnie katastrofa to czekanie.... Odnośnik do komentarza
jessica Opublikowano 11 Sierpnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2017 Normalnie katastrofa to czekanie.... Cztery miesiące czekania na odpowiedź - to może oznaczać tylko jedno: nikt nie potrafi pomóc. Przejrzyj ten temat > https://www.fixitpc.pl/topic/1987-blad-aktywacji-i-windows-update-80070424/ Co do logów: jeśli @Miszel03 nie poda kosmetycznego usuwania, to ja to zrobię. jessi Odnośnik do komentarza
Miszel03 Opublikowano 11 Sierpnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2017 Przepraszam z taki długi okres czekania, w innych tematach odpowiadam od razu praktycznie, zostawiają stare temat na końcu. To zły system, wiem o tym i już go zmieniam. Poproszę o nowe raport FRST, Rucek wpisał temat na priorytet. Odnośnik do komentarza
klopsik Opublikowano 25 Sierpnia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2017 Witam, wstawiam nowe logi z FRST, Proszę o weryfikację.Temat również przejrzałem na temat tego błędu, plik istnieje, do rejestru dodałem informacje tam zawarte, oraz włączyłem usługę. Dla tego typu błędu,-0x80070002 również wykonałem rozwiązanie, usunięcie tymczasowych plików update zatrzymanie jej i ponowna instalacja. Pokazało to że instalowały się aktualizacje te które mam i w kółko pobiera, instaluje. Po czym zostaje błąd jak w tym temacie. https://www.fixitpc....pdate-80070424/ FRST.txt Addition.txt Shortcut.txt mxdiag raport.txt Odnośnik do komentarza
jessica Opublikowano 26 Sierpnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2017 Po czym zostaje błąd jak w tym temacie. https://www.fixitpc....070424/<u> </u> Próbowałeś zastosować rozwiązania z tego tematu? Obiecałam dać kosmetykę, więc: Uruchom FRST. NA klawiaturze naciśnij jednocześnie CTRL+Y.Otworzy się Notatnik - wklej do niego: Winsock: Catalog5 08 C:\Program Files (x86)\Common Files\Microsoft Shared\Windows Live\WLIDNSP.DLL => Brak plikuWinsock: Catalog5-x64 08 C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\Windows Live\WLIDNSP.DLL => Brak pliku Winsock: Catalog5-x64 09 C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\Windows Live\WLIDNSP.DLL => Brak pliku BHO-x32: Java Plug-In SSV Helper -> {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} -> C:\Program Files (x86)\Java\jre1.8.0_131\bin\ssv.dll => Brak pliku BHO-x32: Java Plug-In 2 SSV Helper -> {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} -> C:\Program Files (x86)\Java\jre1.8.0_131\bin\jp2ssv.dll => Brak pliku FF Plugin: adobe.com/AdobeAAMDetect -> C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\OOBE\PDApp\CCM\Utilities\npAdobeAAMDetect64.dll [brak pliku] FF Plugin-x32: @java.com/DTPlugin,version=11.131.2 -> C:\Program Files (x86)\Java\jre1.8.0_131\bin\dtplugin\npDeployJava1.dll [brak pliku] FF Plugin-x32: @java.com/JavaPlugin,version=11.131.2 -> C:\Program Files (x86)\Java\jre1.8.0_131\bin\plugin2\npjp2.dll [brak pliku] S2 HPSLPSVC; C:\Users\Sumik\AppData\Local\Temp\7zS1498\hpslpsvc64.dll [X] <==== UWAGA S3 WinRing0_1_2_0; Brak ImagePath C:\Users\Sumik\AppData\Local\69ff07055291669bb2b218.72821112 Task: {06A12CA4-EC94-452A-A0DC-3535D68FD88A} - \Program aktualizacji online firmy Adobe. -> Brak pliku <==== UWAGA Task: {275C340D-2FE5-4FC9-B2E5-D70AF7BAD5ED} - System32\Tasks\{903D4358-94AD-4F9C-B14E-E359EFEE7D5F} => C:\Windows\system32\pcalua.exe -a C:\Users\Sumik\Downloads\VirtualBox-4.3.6-91406-Win.exe -d C:\Users\Sumik\Downloads Task: {47CE69FD-EB5F-446F-A1DA-6CB9E9C96747} - System32\Tasks\{195B4B22-E705-4E0F-99B2-B1B2FD0F20AF} => C:\Windows\system32\pcalua.exe -a C:\Users\Sumik\Desktop\seagate\Setup.exe -d C:\Users\Sumik\Desktop\seagate Task: {48EE444A-CC9D-48DB-83B3-4C4AD0ECEAD6} - System32\Tasks\{638BC4EA-483D-4DDD-B9F2-0636BB36EAB3} => C:\Windows\system32\pcalua.exe -a C:\Users\Sumik\AppData\Local\Temp\HpUpdate\15304\CPE_RDV_ALERT_hpu_001_008.exe -d C:\Users\Sumik\AppData\Local\Temp\HpUpdate\15304 <==== UWAGA Task: {8DE250EB-A8DF-4106-9485-023CC391E30E} - System32\Tasks\{102E13F2-BAFB-4359-BCCC-D43DA35F9D46} => C:\Windows\system32\pcalua.exe -a "C:\Users\Sumik\Desktop\WinDriver 3.10.00.00\WinDriver 3.10.00.00\DriverSetup.exe" -d "C:\Users\Sumik\Desktop\WinDriver 3.10.00.00\WinDriver 3.10.00.00" Task: {9FC9E816-9929-4B51-AAA6-8AEA50EDF5F6} - System32\Tasks\{062BA061-C668-489F-98DF-BC14126D6A5F} => C:\Windows\system32\pcalua.exe -a "C:\Program Files (x86)\blueconnect\BmOemSetup.exe" -d "C:\Program Files (x86)\blueconnect" Task: {A22F1A20-866C-4F7C-AFF5-7440E4E5E987} - System32\Tasks\{3C325F41-B48C-4FD7-965A-3B73BE73F6AE} => C:\Windows\system32\pcalua.exe -a F:\app-data\eu.vcmi\Install.exe -d F:\app-data\eu.vcmi Task: {DD3BFEF1-49C2-40A8-A941-4A702D911025} - System32\Tasks\IEMaxConnection => C:\Windows\Temp\IEMaxConnection.exe <==== UWAGA Task: {F9811EAF-238E-48DA-8CC1-EBB18042CAB1} - System32\Tasks\{910FCACB-19FC-4260-B2BA-9CC90DD1BB29} => C:\Windows\system32\pcalua.exe -a C:\Users\Sumik\Downloads\flashplayer17_ha_install.exe -d C:\Users\Sumik\Downloads HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Minimal\31537920.sys => ""="Driver" HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Network\31537920.sys => ""="Driver" HKU\S-1-5-21-300644438-261393883-2735842515-1000\Software\Classes\exefile: <==== UWAGA C:\Users\Sumik\Favorites\GG dysk.lnk C:\Users\Sumik\AppData\Roaming\TuneUp Software\TU2013\StartUp Manager\Wyłącz obiekty\MyPC Backup.lnk EmptyTemp: Na klawiaturze naciśnij jednocześnie CTRL+S. W FRST kliknij na Fix (NAPRAW). jessi Odnośnik do komentarza
klopsik Opublikowano 26 Sierpnia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2017 Wykonałem, opisałem dwa posty wyżej.Przedstawiam log po wykonaniu kosmetyki.Błąd nadal występuje, a sfc wciąż nie wykonalne. Fixlog.txt Odnośnik do komentarza
jessica Opublikowano 26 Sierpnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2017 Błąd nadal występuje, a sfc wciąż nie wykonalne. Ja tu już nic nie wymyślę, więc pozostaje czekać - może kiedyś zajrzy tu @Picasso (choć to mało realne). jessi Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się