MIXONN Opublikowano 15 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2017 Witam wszystkich, problem zaczął się gdy pewnego dnia po wznowieniu komputera z uspania, wyskoczył komunikat ''C:\Windows\system32\config\systemprofile\Desktop odwołuje się do lokalizacji która jest niedostępna. Może ona znajdować się na dysku twardym tego komputera lub w sieci. Upewnij się że dysk jest właściwie włożony i że masz połączenie z Internetem lub siecią, a następnie spróbuj ponownie. Jeśli nadal nie będzie można zlokalizować informacji, być może zostały one przeniesione w inne położenie''. Zniknęła zawartość pulpitu oraz przestał działać pasek start. Otworzyłem eksplorator skrótem alt+e i sprawdziłem czy jest ten folder z komunikatu - nie było go - stworzyłem owy katalog i przekopiowałem zawartość folderu C:\Users\Piotr\Desktop i zrestartowałem system. Po ponownym rozruchu ikony się pojawiły, ale nie ustawione tak jak było kiedyś i dalej nie działał pasek start. Uruchomiłem ponownie komputer w trybie awaryjnym i tam pasek działał, stworzyłem także nowe konto użytkownika za pomocą cmd, żeby sprawdzić, czy na innym koncie też będą występowały takie problemy. Uruchomiłem ponownie. Na koncie Piotr już wszystko działa, przy próbie logowania na konto "test" otrzymuje błąd: „Logowanie usługi profilów użytkowników nie powiodło się. Nie można załadować profilu użytkownika.” Sprawdziłem w rejestrach czy istnieje identyfikator SID dla tego użytkownika - nie ma - są identyfikatory odpowiadające użytkownikom: Piotr, UpdatusUser i DefaultAppPool oraz klucze rejestrów odwołujące sie do takich lokalizacji: %systemroot%\system32\config\systemprofile, C:\WINDOWS\ServiceProfiles\LocalService, C:\WINDOWS\ServiceProfiles\NetworkService. Usunąłem więc konto "test" za pomocą Panelu Sterowania i stworzyłem ponownie i znowu to samo. Moje odczucia są takie, że Pulpit owszem funkcjonuje, ale nie jest to tak jak powinno być, myślę, że rejestr jest popsuty. Załączam log OTL, może dacie radę mi pomóc. OTL.Txt Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się