Marjag Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Dzień dobry, Temat co jakiś czas pojawia się na forum i nie jest łatwy do samodzielnego rozwiązania. Ostatnio robiłem porządki na moim PC z Windows 10 i odinstalowałem oprogramowanie do drukarki HP 1510. Po tym przy uruchamianiu komputera wyskakują 2 okienka z informacją: RunDLL wystąpił problem podczas uruchamiania pliku C:\Program Files\HP\HP DeskJet 1510 series\bin\HPStatusBL.dll. Jak można to naprawić. Przesyłam testy FRST. Dziękuję za pomoc i pozdrawiam, Mariusz Addition.txt FRST.txt SearchReg.txt Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się