teejay Opublikowano 26 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2017 Witam, chciałbym prosić o pomoc w wykryciu i usunięciu złośliwego oprogramowania, które zaatakowało mój komputer. Pierwszym objawem, który pojawił się ok. 2-3 dni temu jest to, że niektóre strony w Internecie ładują się bardzo wolno, lub nie ładują się do końca (przy transferze ponad 50 mb/s). Przykładowo - strona z Flash Playerem ładuje się bez buttona "Zainstaluj" (załączam screena - 1.jpg). Szukając wcześniej rozwiązania problemu w necie, przeskanowałem system programem Malwarebytes Anti-Malware - wykrył kilkadziesiąt zagrożeń, usunąłem je wszystkie, ale to nie rozwiązało problemu. Dzisiaj pojawił się kolejny objaw zainfekowania - system przestał widzieć dyski E: i F:. Widoczny jest tylko dysk C:, a gdy otwieram narzędzie "Zarządzanie dyskami", w miejscu dysków E: i F: widnieje napis "Zdrowy (Partycja odzyskiwania)". Załączam logi z FRST i GMER. Z góry dzięki za pomoc. Pozdrawiam, Tomek Addition.txt FRST.txt GMER.txt Shortcut.txt Odnośnik do komentarza
Miszel03 Opublikowano 27 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2017 Szukając wcześniej rozwiązania problemu w necie, przeskanowałem system programem Malwarebytes Anti-Malware - wykrył kilkadziesiąt zagrożeń, usunąłem je wszystkie, ale to nie rozwiązało problemu. Dostarcz raport z tej dezynfekcji. Raporty nie wykazują oznak infekcji. W spoilerze zdaję działania poboczne, raczej bez związku z problemem. Problem nie wydaję się być o podłożu infekcyjnym w ogóle, więc temat przenoszę do działu Windows 7. 1. Przez panel sterowania odinstaluj: Zbędniki / Uciążliwe oprogramowanie: AVG Security Toolbar. 2. Otwórz Notatnik w nim wklej: CloseProcesses: CreateRestorePoint: Task: {A91BF174-D87B-421F-B4D5-1CF8A069CA54} - System32\Tasks\YTDownloader => C:\Program Files (x86)\YTDownloader\YTDownloader.exe C:\Program Files (x86)\YTDownloader HKLM-x32\...\Run: [] => [X] BootExecute: autocheck autochk * PCloudBroom64.exe \systemroot\system32\BroomData.bit Toolbar: HKLM - avast! Online Security - {318A227B-5E9F-45bd-8999-7F8F10CA4CF5} - Brak pliku Toolbar: HKLM - Brak nazwy - {CC1A175A-E45B-41ED-A30C-C9B1D7A0C02F} - Brak pliku S3 AvastVBoxSvc; "C:\Program Files\AVAST Software\Avast\ng\vbox\AvastVBoxSVC.exe" [X] S2 ss_conn_service; "E:\Program Files (x86)\USB Drivers\25_escape\conn\ss_conn_service.exe" [X] S2 VBoxAswDrv; \??\C:\Program Files\AVAST Software\Avast\ng\vbox\VBoxAswDrv.sys [X] EmptyTemp: Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach. Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt w folderze z którego uruchamiasz FRST. Uruchom FRST i kliknij w Napraw (Fix). Czekaj cierpliwie, nie przerywaj działania. Gdy Fix ukończy pracę, nastąpi restart systemu. W tym samym katalogu skąd uruchamiano FRST powstanie plik fixlog.txt. 3. Nie musisz dostarczać nowych raportów, ani raportu wynikowego (pliku Fixlog). Odnośnik do komentarza
teejay Opublikowano 27 Marca 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2017 Dzięki za szybką odpowiedź. Wykonałem akcje ze spoilera - tak jak podejrzewałeś, nie rozwiązały one problemu. Raportu z dezynfekcji Malwarebytes niestety nie będę mógł dołączyć - instalowałem program na dysku E:, do którego nie mam teraz dostępu . Napisałeś, że przeniesiesz mój temat do działu Windows 7, ale widzę, że jest on nadal wyświetlany w dziale Diagnostyka malware. Rozumiem, że w tamtym dziale będzie będę mógł otrzymać dalsze wskazówki jak rozwiązać mój problem. Przeniesiesz proszę tam mój temat? Dzięki! Odnośnik do komentarza
Miszel03 Opublikowano 27 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2017 Oczywiście, to pomyłka, że nie przeniosłem. Już to robię. EDIT: Gotowe. https://www.fixitpc.pl/topic/32352-strony-internetowe-nie-%C5%82aduj%C4%85-si%C4%99-do-ko%C5%84ca-system-widzi-tylko-dysk-c/ Niemniej jednak przekierunkowanie z tego działu do tamtego zostawiam, by była jasność sytuacji. Odnośnik do komentarza
teejay Opublikowano 27 Marca 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2017 Dzięki za przeniesienie tematu. Proszę o dalsze instrukcje. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się