moniqa Opublikowano 19 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2017 Dzień dobry. Sytuacja dzieje się w przeglądarce Google Chrome. Podłączam do usb modem z internetem, włącza się google chrome, klikam połącz i internet działa. W momencie jak otwieram nową zakładkę przekierowuje mnie na różne strony, prawie zawsze jest to http://pl.reimageplus.com Użyłam już AdwCleaner i Malwarebytes Anti-Malware Free (MBAM), ale nic to nie dało... Spróbowałam również narzędzia rozwiązującego problem wyskakujących okien dla Google Chrome ("Zezwalanie na wyskakujące okienka lub ich blokowanie w Chrome" w support.google.com), ale też nie przyniosło efektu. Na komputerze jest Comodo i Microsoft Security Essentials. Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu. W załączniku logi. Z wyrazami szacunku, moniqa Addition.txt FRST.txt GMER.txt Shortcut.txt Odnośnik do komentarza
Miszel03 Opublikowano 19 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2017 Użyłam już AdwCleaner i Malwarebytes Anti-Malware Free (MBAM), ale nic to nie dało... Dostarcz raporty. W raportach widać jeszcze aktywne adware. 1. Otwórz Notatnik w nim wklej: CloseProcesses: CreateRestorePoint: HKU\S-1-5-18\Control Panel\Desktop\\SCRNSAVE.EXE -> ShellIconOverlayIdentifiers: [00asw] -> {472083B0-C522-11CF-8763-00608CC02F24} => -> Brak pliku CHR HomePage: Default -> hxxp://%66%65%65%64.%73%6E%61%70%64%6F.%63%6F%6D/?p=mKO_AwFzXIpYRaHdGKBPxn49PYmQ6e1krQXBFZY3csCnvgDkPujqLMv2XmHtnpJHNjMdsVCa0rZl9o51EbeS7k8oJ6DuT9_crFg_KgGqDoCexupQxfRWJpRPRay8wv940KPcy6eKQHM6k9tBCcEt-gz2PVRqoJIQaZqQ1oxsX6urXgtGrV5Hgg,, CHR DefaultSearchURL: Default -> hxxp://%66%65%65%64.%73%6F%6E%69%63-%73%65%61%72%63%68.%63%6F%6D/?p=mKO_AwFzXIpYRaHdGKBPxn49PYmQ6e1krQXBFZY3csCnvgDkPujqLMv2XmHtnpJHNjMdsVCa0rZl9o51EbeS7k8oJ6DuT9_crFg_KgGqDoCSmGZm2sWLWkQbjBV6RlHGFNjXRjR0wF4_K9pZ3-mmUQkDtoGzhw_MBT6S2Day82KVk_vnWs9PmQ,,&q={searchTerms} CHR DefaultSearchKeyword: Default -> feed.sonic-search.com CHR DefaultSuggestURL: Default -> hxxps://search.yahoo.com/sugg/chrome?output=fxjson&appid=crmas&command={searchTerms} U3 aswbdisk; Brak ImagePath U3 awlcqaoc; \??\C:\Users\Asus\AppData\Local\Temp\awlcqaoc.sys [X] Task: {EEE8DC19-3266-4D64-8B6B-0B67F8EB81E9} - System32\Tasks\AsusSourdoughStorkV2 => Rundll32.exe HydroponicsIntermissions.dll,main 7 1 Task: {FC514600-46B2-4111-8F77-801A8E3BB9FF} - System32\Tasks\AsusStricturedInstalV2 => Rundll32.exe LowermostLissom.dll,main 7 1 C:\Users\Asus\AppData\Roaming\Microsoft\Word\pytania%20%20filtttttooo305760523798477014\pytania%20%20filtttttooo.doc.lnk EmptyTemp: Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach. Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt w folderze z którego uruchamiasz FRST. Uruchom FRST i kliknij w Napraw (Fix). Czekaj cierpliwie, nie przerywaj działania. Gdy Fix ukończy pracę, nastąpi restart systemu. W tym samym katalogu skąd uruchamiano FRST powstanie plik fixlog.txt. 2. Wyczyść oraz zabezpiecz przeglądarkę Google Chrome: Zresetuj synchronizację (o ile włączona): KLIK. Ustawienia > karta Rozszerzenia > odinstaluj wszystkie nieznane i niepotrzebne Ci rozszerzenia oraz ExtStarUpdt. Ustawienia > karta Ustawienia > Pokaż ustawienia zaawansowane > zjedź na sam spód i uruchom opcję Resetowanie ustawień. Zakładki i hasła nie zostaną naruszone. Ustawienia > karta Ustawienia > sekcja Szukaj > klik w Zarządzanie wyszukiwarkami > skasuj z listy wszystko z wyjątkiem Google. Zainstaluj rozszerzenie blokujące reklamy o podłożu nieinfekcyjnym, polecam rozszerzenie uBlock Origin. 3. Zrób nowy log FRST z opcji Skanuj (Scan) wraz z Addition i Shortcut. Dołącz też plik fixlog.txt. Odnośnik do komentarza
moniqa Opublikowano 22 Marca 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2017 Wszystkie zadania wykonane Okienka już nie wyskakują, dziękuję. Przestały wyskakiwać po operacjach wykonanych na Chrome. Przerzuciłam się z Chrome na Firefox po usunięciu wszystkich danych, zainstalowałam na nim rozszerzenie uBlock Origin. W załącznikach pliki txt z FRST i raporty z MBam i Adw. Addition.txt FRST.txt Shortcut.txt Fixlog.txt AdwCleanerS0.txt AdwCleanerC0.txt AdwCleanerS1.txt malwarebytes.txt Odnośnik do komentarza
Miszel03 Opublikowano 22 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2017 Całość wygląda już w porządku, a skoro problem ustąpił to będziemy kończyć. Zastosuj DelFix (kasacja używanych narzędzi). Malwarebytes AntiMalware możesz już odinstalować. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się