Piter81 Opublikowano 17 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2017 Witam, Od jakiegoś czasu obserwuję dziwne zachowania mojego laptopa. Czasami odpala się Windows (mam 7) ale na tym się kończy. Później próba wykonania jakiejkolwiek akcji, np. zamknięcia systemu trwa nawet 20 minut od momentu kliknięcia przycisku. Innym razem uruchamianie systemu kończy się na czarnym ekranie i widocznym tylko kursorze myszki. Załączam logi. Pozdrawiam, Piotr Addition.txt FRST.txt Shortcut.txt GMER.txt Odnośnik do komentarza
Miszel03 Opublikowano 17 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2017 Raporty nie wykazują oznak infekcji. W spoilerze zadaję działania poboczne, raczej bez związku z problemem. Wstępnie powiem, że widzę tutaj spory problem, czyli dwa oprogramowania ochronne działające w czasie rzeczywistym - AVG oraz Avast. Pomijam już fakt, że Avast kupił firmę AVG i z czasem produkty AVG zniknął z rynku. Chodzi mi to, że oba produkty mogą powodować obciążenia i rozmaite błędy w systemie (np. dublowanie się akcji, działań). Odinstaluj jednego (polecam zostawić produkt Avast), zostaw jednego. Temat przenoszę do działu Windows 7. Otwórz Notatnik w nim wklej: CloseProcesses: CreateRestorePoint: ShellIconOverlayIdentifiers: [00avast] -> {472083B0-C522-11CF-8763-00608CC02F24} => -> Brak pliku ShellIconOverlayIdentifiers: [00avg] -> {472083B0-C522-11CF-8763-00608CC02F24} => -> Brak pliku U3 awddrkog; \??\C:\Users\Piotr\AppData\Local\Temp\awddrkog.sys [X] CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-851479256-2158548988-3645981365-1001_Classes\CLSID\{590C4387-5EBD-4D46-8A84-CD0BA2EF2856}\InprocServer32 -> C:\Users\Piotr\AppData\Local\Google\Update\1.3.30.3\psuser_64.dll => Brak pliku CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-851479256-2158548988-3645981365-1001_Classes\CLSID\{59B55F04-DE14-4BB8-92FF-C4A22EF2E5F4}\InprocServer32 -> C:\Users\Piotr\AppData\Local\Google\Update\1.3.31.5\psuser_64.dll => Brak pliku Task: {0ABCDCA4-2D97-4145-B968-7AC96AE957EB} - System32\Tasks\ASUS InstallAll ReInst => C:\Users\Piotr\AppData\Local\Temp\\InstallAll\ReInst.exe [2016-06-12] () EmptyTemp: Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach. Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt w folderze z którego uruchamiasz FRST. Uruchom FRST i kliknij w Napraw (Fix). Czekaj cierpliwie, nie przerywaj działania. Gdy Fix ukończy pracę, nastąpi restart systemu. W tym samym katalogu skąd uruchamiano FRST powstanie plik fixlog.txt. Nie musisz dostarczać nowych logów, ani raportu wynikowego (pliku Fixlog). Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się