Skocz do zawartości

Brak możliwości otwierania plików .exe i włączenia w trybie normalnym


york111

Rekomendowane odpowiedzi

Tak jak napisałem w temacie:

Problem polega na tym że od niedzieli nie mogę normalnie pracować na komputerze. Po włączeniu jakiegokolwiek pliku .exe pojawiał się komunikat że nie można uruchomić z powodu błędu i w nawiasie było (0,00005) -- niestety nie mogę dokładnie zacytować bo tak jak napisałem w drugiej części tematu - mogę pracować tylko w trybie awaryjnym - od wczoraj tryb normalny już nawet się nie chce włączyć - przez parę minut po zalogowaniu jest "czekaj..." a potem pojawia się czarny ekran z myszką i tyle... 

 

Po różnych tematach na innych forach myślałem że to jest wirus sality i pod tym kątem próbowałem coś robić - lista włączanych programów i skanów:

- malwarebytes - anti-malware

- hitmanpro

- adwcleaner

- salitykiller (od kasperskiego)
- avg remover slt

- eset online scanner

- spy hunter (tutaj nie właczyłem czyszczenia po skanowaniu bo wymaga pełnej wersji...)

- stronghol antimalware 

- arcabit scanner online 

- skan AVG

 

Nic poważniejszego nie zostało wykryte, a po wszystkich tych skanach żadnej poprawy... 

 

FRST nie chciał się włączyć normalnie więc musiałem go odpalić z wiersza poleceń, gmer normalnie zadziałał - dołączam logi w załącznikach.

 

EDIT: udało mi się włączyć system w trybie normalnym (wow) i zobaczyć ten komunikat i jest on taki (Aplikacja nie została właściwie uruchomiona (0xc0000005). Kliknij przycisk OK, aby zakończyć aplikację.)  - przepraszam że nie wcześniej ale wcześniej nie dało się tego włączyć. Przy próbie włączenia FRST komunikat jest taki (Błąd systemu plików (-1073741819).) 

FRST.txt

gmer.txt

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Raport nie wykazuję oznak infekcji. W spoilerze zadaję zadanie poboczne, raczej bez związku z problemem. 

 

Temat przenoszę do działu Windows 10

 

 

1. Odinstaluj skaner wątpliwej reputacji - SpyHunter. Bez względu na czy deinstalacja się powiedzie zastosuj po niej SpyHunterCleaner.

 

2. Otwórz Notatnik w nim wklej:

 

HKLM-x32\...\Run: [] => [X]
HKLM\...\RunOnce: [GrpConv] => grpconv -o
ShortcutTarget: Curse.lnk -> C:\windows\system32\config\systemprofile\AppData\Roaming\Curse Client\Bin\Curse.exe (Brak pliku)
S2 FoxitPhantomService; "E:\Programy\Foxit\Foxit PhantomPDF\FoxitConnectedPDFService.exe" [X]
S2 Hamachi2Svc; E:\Programy\Hamachi\x64\hamachi-2.exe -s [X]
S3 Origin Client Service; "E:\Programy\Origin\OriginClientService.exe" [X]
S3 idsvc; Brak ImagePath

 

Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach.

 

Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt w folderze z którego uruchamiasz FRST. Uruchom FRST i kliknij w Napraw (Fix). Czekaj cierpliwie, nie przerywaj działania. Gdy Fix ukończy pracę, nastąpi restart systemu. W tym samym katalogu skąd uruchamiano FRST powstanie plik fixlog.txt.

 

3. Nie musisz dostarczać nowych logów, ani raportu wynikowego (pliku Fixlog).

 

Odnośnik do komentarza

Okej - te dwa punkty zrobione, ale co dalej?

 

Dodam, że nie mogę ani przywrócić poprzedniej wersji systemu, ani powrócić do poprzedniej kompilacji, bo powstają błędy... Nie mogę otwierać praktycznie nic w trybie normalnym - jedynie w awaryjnym, nawet nie mogę wejść w ustawienia... Były przez piątek/sobotę/niedzielę aktualizacje W10, które mogłyby to spowodować?

 

EDIT: w trybie awaryjnym po wejściu w ustawienia i potem aktualizację, okno się zamyka i nic się nie dzieje.

 

EDIT2: pojawił się nowy fajny błąd... C:\users\ja\appdata\local\microsoft\windows\winx\group3\01 - command prompt.lnk   <-- to jest nagłówek a treść --> "Z plikiem tym nie jest skojarzony program umożliwiający wykonanie tej czynności. Zainstaluj taki program lub jeśli jest już zainstalowany, utwórz skojarzenie, używając apletu programy domyślne w panelu sterowania."

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...