Skocz do zawartości

problem z plikiem .dll


Rekomendowane odpowiedzi

Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Problem powoduję infekcja ładowana poprzez autostart poniższym wpisem. 

 

HKU\S-1-5-21-1935959312-506196176-861284341-1000\...\Run: [uZmedia] => C:\Windows\SysWOW64\regsvr32.exe C:\Users\Kamil\AppData\Local\Agworks\gkgbuqvp.dll

 

Szybko się z tym uporamy. Akcja. 

 

1. Otwórz Notatnik w nim wklej:

 

CloseProcesses:
CreateRestorePoint:
HKU\S-1-5-21-1935959312-506196176-861284341-1000\...\Run: [uZmedia] => C:\Windows\SysWOW64\regsvr32.exe C:\Users\Kamil\AppData\Local\Agworks\gkgbuqvp.dll 
CHR StartupUrls: Default -> "hxxp://www1.delta-search.com/?babsrc=HP_ss&mntrId=FA32C44619916D12&affID=120007&tt=070813_wt3&tsp=4969","hxxp://www.google.com"
S3 VGPU; System32\drivers\rdvgkmd.sys [X]
DeleteKey: HKCU\Software\Mozilla
DeleteKey: HKCU\Software\MozillaPlugins
DeleteKey: HKLM\SOFTWARE\Mozilla
DeleteKey: HKLM\SOFTWARE\MozillaPlugins
DeleteKey: HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\Mozilla
DeleteKey: HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\mozilla.org
DeleteKey: HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\MozillaPlugins
C:\Users\Stefan\AppData\Local\Mozilla
C:\Users\Stefan\AppData\Roaming\Mozilla
C:\Users\Stefan\AppData\Roaming\Profiles
EmptyTemp:

 

Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach.

 

Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt w folderze z którego uruchamiasz FRST. Uruchom FRST i kliknij w Napraw (Fix). Czekaj cierpliwie, nie przerywaj działania. Gdy Fix ukończy pracę, nastąpi restart systemu. W tym samym katalogu skąd uruchamiano FRST powstanie plik fixlog.txt.

 

2. Całościowo przeskanuj system za pomocą narzędzia Malwarebytes AntiMalware. Jeśli coś wykryje to niczego nie usuwaj, a dostarcz raport. 

 

3. Zrób nowy log FRST z opcji Skanuj (Scan) wraz z Addition i Shortcut. Dołącz też plik fixlog.txt.

Odnośnik do komentarza

CHR StartupUrls: Default -> "hxxp://www1.delta-search.com/?babsrc=HP_ss&mntrId=FA32C44619916D12&affID=120007&tt=070813_wt3&tsp=4969","hxxp://www.google.com"

 
Ta szczątka pod adware nadal siedzi, a to oznacza modyfikację preferencji przeglądarki. Czyszczenie ich ręcznie to mozolny proces i prościej jest kompleksowo przeinstalować przeglądarkę wg poniższych instrukcji.

  • Upewnij się, że nie masz włączonej synchronizacji, która załaduje złe ustawienia z serwera po reinstalacji przeglądarki: KLIK.
  • Jeśli potrzebne, wyeksportuj zakładki: CTRL+SHIFT+O > Organizuj > Eksportuj zakładki do pliku HTML.
  • Odinstaluj Google Chrome. Przy deinstalacji zaznacz Usuń także dane przeglądarki.
  • Zainstaluj najnowszą stabilną wersję Google Chrome: KLIK.

Reszta wygląda w porządku, pozostało m zapytać czy problem ustąpił? 

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...