kk79 Opublikowano 8 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2017 (edytowane) Witam,Pozwoliłem sobie założyć nowy post ponieważ mam od ponad tygodnia problem z przeglądarką internetową. Aktualnie korzystam z programu chrome (próbowałem również innej) i strony google. Uruchamiając ją, zostaję (nie zawsze) przerzucany na stronę innej przeglądarki niż google lub uruchamiają się jakieś dziwne reklamy. Problem dotyczy przy otwieraniu strony startowej oraz dość często podczas przeglądaniu stron np. onet, wp itp. Zauważyłem również, że czasami uruchamia mi się nowa karta i po sekundzie znika lub otwiera się i wyskakuje informacja że mam w celu odczytu tej strony zainstalować rozszerzenie. Po za tym dostaję e-maile podszywające się pod prawdziwe adresy (w tym przypadku antywirus 80% blokuje lecz nie wszystkie) np. podczas przeglądaniu strony WP po jakimś czasie otrzymuję e-maila z fałszywymi danymi w temacie Wirtualna Polska ...i coś tam. Najbardziej irytujące jest brak swobodnego korzystania z przeglądarki internetowej. Posiadam antywirusa Bitdefender Total Security 2017 oraz adwcleaner. Z oby dwóch korzystam (skanowałem system) i niestety nic nie wykryły poza tym ściągnąłem darmową wersję Spybot. Czasami jeden w tych programów coś znalazł gdzie zostaje od razu to usunięte. Odinstalowywałem obecną przeglądarkę kilka razy oraz korzystałem z innej Edge, IE i problem powtarza się również na nich. Proszę o pomoc w jaki sposób mogę usunąć tego robaka (wirusa) tak abym nie musiał stawiać nowego systemu ze względu na sporo cennych danych. Chciałbym zaznaczyć że z mojego komputera sporadycznie korzystają dzieci - ale nie wiem czy to takie ważne. W załącznikach przesyłam info z GMER itp. Dziękuję [] Addition.txt FRST.txt GMER.txt Shortcut.txt Edytowane 9 Marca 2017 przez Rucek Odnośnik do komentarza
kk79 Opublikowano 15 Marca 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2017 Chciałbym ponowić temat, czy ktoś coś z sprawdzał mój problem? Dzięki Odnośnik do komentarza
Miszel03 Opublikowano 15 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2017 Raporty są zniekształcone (ucięte) oraz nieaktualne. Wykonaj i dostarcz nowe. Odnośnik do komentarza
kk79 Opublikowano 15 Marca 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2017 Zrobiłem jeszcze raz. Program GMER robił fikusy poprzez wywalanie sytemu i ponowne uruchamianie. Proszę o spojrzenie tych plików Addition.txt FRST.txt GMER.txt Shortcut.txt Odnośnik do komentarza
Miszel03 Opublikowano 15 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2017 Problem tworzą szkodliwe proxy, które zostały ustawione w Twoim systemie. Do tego dochodzi jeszcze zarażony plik Hosts i szczątki po adware.Do poczytania: KLIK.1. Otwórz Notatnik w nim wklej: CloseProcesses:CreateRestorePoint:HKLM-x32\...\Run: [] => [X]AutoConfigURL: [s-1-5-21-2702488823-1834147840-793660889-1000] => hxxp://nostopped.net/wpad.dat?e78257fbbac89117d7cc32657e4a68f425903478ManualProxies: 0hxxp://nostopped.net/wpad.dat?e78257fbbac89117d7cc32657e4a68f425903478HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL =HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL =HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL =HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL =U3 idsvc; Brak ImagePathTask: {1FF1897A-9C11-4996-A4CF-90197D6EAE4C} - \OfficeSoftwareProtectionPlatform\SvcRestartTask -> Brak pliku Task: {759A4E22-EDF3-4EF2-B936-5F9CE6F81EA6} - System32\Tasks\cFos\Registration Tasks\Open Browser => Chrome.exe "hxxp://www.cfos.de/pl/cfosspeed/expiration.htm?sw-10.12.2262&days=-10&ret=0&raw=13&exp=101"RemoveProxy:Hosts:EmptyTemp: Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach. Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt w folderze z którego uruchamiasz FRST. Uruchom FRST i kliknij w Napraw (Fix). Czekaj cierpliwie, nie przerywaj działania. Gdy Fix ukończy pracę, nastąpi restart systemu. W tym samym katalogu skąd uruchamiano FRST powstanie plik fixlog.txt. 2. Wyczyść przeglądarkę Google Chrome: Zresetuj synchronizację (o ile włączona): KLIK. Ustawienia > karta Rozszerzenia > odinstaluj wszystkie nieznane i niepotrzebne Ci rozszerzenia. Ustawienia > karta Ustawienia > Pokaż ustawienia zaawansowane > zjedź na sam spód i uruchom opcję Resetowanie ustawień. Zakładki i hasła nie zostaną naruszone. Ustawienia > karta Ustawienia > sekcja Szukaj > klik w Zarządzanie wyszukiwarkami > skasuj z listy wszystko z wyjątkiem Google. 3. Pobierz AdwCleaner uruchom go i kliknij Skanuj, kiedy skanowanie zakończy się wydobądź z niego raport, znajduję się on w folderze C:\AdwCleaner. 4. Zrób nowy log FRST z opcji Skanuj (Scan) wraz z Addition i Shortcut. Dołącz też plik fixlog.txt. Odnośnik do komentarza
kk79 Opublikowano 16 Marca 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2017 Zrobiłem i przesyłam Addition.txt AdwCleanerC0.txt AdwCleanerS0.txt Fixlog.txt FRST.txt Shortcut.txt Odnośnik do komentarza
Miszel03 Opublikowano 16 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2017 Na przyszłość: czytaj ze zrozumieniem moje polecania. Prosiłem w pkt. 3 przecież tylko o skan, a nie o skan i dezynfekcję. Niech już będzie. Całość wygląda już w porządku. Jak oceniasz obecną sytuację? Odnośnik do komentarza
kk79 Opublikowano 17 Marca 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2017 Dziękuję za pomoc. Jeżeli chodzi o sytuację to teraz jest wszystko w porządku. Odnośnie Twojego polecenia to naprawę wykonałem odruchowo - poprawię się. Na pewno wspomogę to forum! Pozdrawiam Odnośnik do komentarza
Miszel03 Opublikowano 17 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2017 Na pewno wspomogę to forum! Dziękuje w imieniu całego zespołu Fixitpic.pl! Jeżeli chodzi o sytuację to teraz jest wszystko w porządku. Odnośnie Twojego polecenia to naprawę wykonałem odruchowo - poprawię się. Ad. 1 OK, w takim razie kończymy. Usuń narzędzia diagnostyczno / dezynfekcyjne (są często aktualizowane, więc jednorazowe) - KLIK. Zaktualizuj również ważne programy - KLIK. Ad. 2 W porządku. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się