cichociemny Opublikowano 6 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2017 Witam. Mam mały problem, z którym nie potrafię sobie poradzić. Od pewnego czasu (nie potrafię określić, czy od ostatniej aktualizacji systemu, antywirusa lub sterowników) czasami(!) po uruchomieniu PC nie uruchamia się usługa AudioSrv i co za tym idzie - zależna od niej Creative Audio Service. Gdy problem się pojawia pc "muli" i potrzebny jest restart. Opcja ponownego uruchomienia nie zawsze, w tym wypadku, działa. Jeśli problem wystąpi, w dzienniku zdarzeń widnieje - Upłynął limit czasu (30000 ms) podczas oczekiwania na odpowiedź transakcji z usługi AudioSrv. Identyfikator zdarzenia 7011. Windows 7 oczywiście. Jakieś sugestie, porady? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się