darek Opublikowano 4 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2017 Pewnie tak, ale mimo wszystko ktoś może coś podpowie. Dysk to 2.5" Samsung ST500LM012 w obudowie zewnętrznej i tak zwyczajnie komputer przestał go wykrywać. Co sprawdziłem: adapter usb w obudowie sprawny, pracuje z innym dyskiem dysk podłączany do kilku komputerów bezpośrednio do gniazd SATA i w żaden go nie wykrywa Kupiłem identyczny, sprawny dysk, rewizja elektroniki ta sama (rev.7), różnica polega tylko na tym, że mój dysk to rev. A, a ten kupiony to rev. B i niestety, po przełożeniu elektroniki nie ruszył - myślałem, że w ten sposób chociaż odzyskam dane. Może ktoś rzuci jakiś sposób na odzyskanie danych, poza kupieniem całkiem identycznego dysku. Póki co, nie znalazłem takiego. Odnośnik do komentarza
Groszexxx Opublikowano 4 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2017 Po co przekładałeś elektronikę? Przecież to nie jej wina. I w tym modelu wydaje mi się, że trzeba jeszcze przelutować rom, Juz nie wspomne, że różnią się rewizjami, trzeba by prześledzić jakie są zmiany. To nie pierwszy raz, gdy ktoś próbuje podejmować różne nieodpowiedzialne próby. W przypadku znacznych różnic w elektronice - możesz nawet uwalić dysk, tak, że zostanie już tylko podmiana BMG. Pierwszą rzeczą, którą powinieneś sprawdzić to to czy wykrywany będzie w MHDD w PIO mode, czyli, gdy jest bezposredni dostęp do kontrolera z pominięciem biosu. Wymagana płyta, która ma opcję Native IDE (ta opcja ma wiele nazw). Dlatego najpierw testy na sprawnych dysku. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się