Riverin Opublikowano 22 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2017 Dziś po włączeniu systemu antywirus Avast rozpoczął co kilka minut wyświetlać mi zakażenie przeglądarki Opera.Gruntowny skan systemu nie wykazał nic (oprócz akwizycji avasta o tym, że mój komputer jest spowolniony, i że mogą to naprawić jak wykupię premium). W tej chwili aktualizuję avast, gdyż zauważyłem, że jest informacja o braku aktualności programu.Usunąłem Daemona zgodnie z instrukcją, a w dalszym punkcie po pobraniu i otwarciu usuwania sterownika mam na szaro opcję usuń. Podejrzewam, że komputer może być zainfekowany, gdyż bijąc się w pierś - nie bardzo o to dbałem nie ufając różnym programom do usuwania i skanowania (nauczyłem się kiedyś, że część z nich pogarsza sprawę i dodaje masę reklam i innego dziadostwa). Załączam również 2 raporty z GMER gdyż w instrukcji wyczytałem, żeby nie zmieniać opcji, a była graficznie troszkę inna (QuickScan). Zamieszczam odpowiednio opisane oba dla pewności. Problem przestał się pojawiać odkąd zacząłem czytać instrukcję jak zamieszczać posty jednak chyba wciąż warto zasięgnąć porady. Nigdy nie korzystałem z takiej pomocy i jeśli coś wykonuję źle to bardzo proszę o łopatologiczne wyjaśnienie co powinienem zrobić lub co pominąłem. Starałem się przeczytać wszystkie wątki ale jest ich trochę i mogłem coś pominąć. Również wszelkie działania, które mam podjąć będą mile widziane z wyjaśnieniem dla laika. Z góry dziękuję i pozdrawiam. Edit: Przy użytkowaniu przeglądarki Opera jednak wciąż problem się pojawia. Zaczynam się zastanawiać czy problem nie leży po stronie witryny, którą przeglądam, a antywirus błędnie interpretuje coś co na niej jest (witryna raczej zaufana). Addition.txt FRST.txt Shortcut.txt skanC.txt skanQuickScan.txt.txt Odnośnik do komentarza
Miszel03 Opublikowano 22 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2017 W raportach brak oznak infekcji. Ta detekcja w ogóle wygląda mi na fałszywy alarm, - napisałem w tej sprawie do zespołu analityków w Avast Software mają odpowiedzieć do 24 godziny. Poinformuję o wynikach jak tylko je otrzymam. Pisałem nie widząc edycji: "Edit: Przy użytkowaniu przeglądarki Opera jednak wciąż problem się pojawia. Zaczynam się zastanawiać czy problem nie leży po stronie witryny, którą przeglądam, a antywirus błędnie interpretuje coś co na niej jest (witryna raczej zaufana).". Dokładnie, host, który wykrywa Avast posiada certyfikat i jest on autoryzowany przez Operę. Odnośnik do komentarza
Riverin Opublikowano 22 Lutego 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2017 Dziękuję za szybką odpowiedź. Kamień z serca. Odnośnik do komentarza
Miszel03 Opublikowano 22 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2017 Otrzymałem opowiedz od tamtejszych expertów - wynik taki jak przypuszczałem czyli fałszywy alarm. This detection was a false positive. Our virus specialists have been working on this problem and it has now been fixed. It may be necessary to restart your web browser in order to apply this fix. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się