tomekvs Opublikowano 21 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2017 Jak uruchomić i używać FRST i GMER z poziomu linii komend? Poprawiam cały temat i posty, uzupełniam znaki diakrytyczne, poprawiam również błędy ortograficzne i gramatyczne. Pisz wolniej, a poprawnie. //Miszel03 Odnośnik do komentarza
Rucek Opublikowano 21 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2017 Popraw swój temat zgodnie z poniższymi zasadami, albo będzie on skasowany. Zapoznaj się proszę z zasadami działu:1. https://www.fixitpc.pl/forum-38/announcement-3-wa%C5%BCne-zak%C5%82adanie-tematu-obowi%C4%85zkowe-logi/2. https://www.fixitpc.pl/forum-38/announcement-2-wa%C5%BCne-oprogramowanie-emuluj%C4%85ce-nap%C4%99dy/3. https://www.fixitpc.pl/forum-38/announcement-1-wa%C5%BCne-u%C5%BCytkownicy-uprawnieni-do-pomocy/Przeczytaj wszystko przed wykonaniem działań by było wiadomo co robić.Postępując zgodnie z powyższymi instrukcjami - edytuj post i dołącz wymagane logi do tematu w postaci załączników ".txt". Opisz problem.Jeśli nie ma możliwości dodania załączników .txt - wklej logi tutaj: wklej.orgProgramy FRST i GMER - zapisz na pulpicie, na pulpicie pojawią się też wtedy wyniki skanowania FRST.Łącznie mają być 4 logi: FRST [FRST.txt, Addition.txt, Shortcut.txt], oraz GMER [tworzysz plik GMER.txt i wklejasz do niego wynik skanowania].Jak coś nie będzie chciało się uruchomić - to odpal system w trybie awaryjnym i wtedy spróbuj zrobić logi.Jeśli z czymś będzie problem - pisz w poście.Po wrzuceniu logów nie dokonuj już żadnych zmian na kompie - by logi były aktualne.Jak coś zmieniasz/dodajesz w temacie - to używaj opcji "edytuj" by był porządek.Czekaj cierpliwie na pomoc - a potem dokładnie czytaj instrukcje - by nie marnować czasu osoby, która będzie udzielała Ci pomocy. Odnośnik do komentarza
tomekvs Opublikowano 21 Lutego 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2017 Własnie w tym problem, że żeby zrobić logi murze mieć działający Windows - a jak teraz mogę jedynie uruchomić coś z poziomu płyty instalacyjnej Windows (a własnie FRST i GMER nie uruchamiają się w tym środowisku). Odnośnik do komentarza
Rucek Opublikowano 21 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2017 Może to pomoże: https://www.fixitpc.pl/topic/4414-diagnostyka-infekcji-na-niestartuj%C4%85cych-windows/ Odnośnik do komentarza
tomekvs Opublikowano 21 Lutego 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2017 Spróbuję skorzystać z WinRe, dam znać co z tego wyszło. Odnośnik do komentarza
tomekvs Opublikowano 21 Lutego 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2017 Co do znakow diakrytycznych - nie moge ich wpisac bo korzystam teraz tylko z Ubuntu live cd. OK. //Miszel03 Odnośnik do komentarza
tomekvs Opublikowano 23 Lutego 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2017 a czy ten WinRE trzeba sciagnac z jakiejs konkretnej strony ? Odnośnik do komentarza
Miszel03 Opublikowano 23 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2017 Nie, to wbudowana opcja, wszystko masz opisane w temacie jaki zapodał Rucek. WinRe - KLIK. Jak wykonać raporty z poziomu WinRe - KLIK. Odnośnik do komentarza
tomekvs Opublikowano 26 Lutego 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2017 (edytowane) Mam tylko 1 log tylko z frst: http://wklej.org/id/3051127/Przy probie uruchomienia gmer-a wyswietla sie informacja ze "Podsystem potrzebny do obslugi tego typu obrazu jest nieobecny." Edit: Chcialbym teraz powiedziec jaki jest glowny problem - otoz po uruchomieniu systemu po zalogowaniu pojawia sie tylko czarny ekran z wskaznikiem myszy. Edytowane 27 Lutego 2017 przez Rucek Łączę. Odnośnik do komentarza
Miszel03 Opublikowano 27 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2017 W raporcie brak oznak infekcji, lecz widać sporo nałożonych polis na pulpit - to może być problemem. 1. Przygotuj dokument tekstowy z poniższa zawartością, zapisz go jako Fixlist i z poziomu środowiska WinRe za pomocą pendriva (obok narzędzie FRST) wykonaj go w FRST (KLIK). HKLM\...\Policies\Explorer: [NoActiveDesktop] 1 [0 2017-01-09] () HKLM\...\Policies\Explorer: [NoViewOnDrive] 0 HKLM\...\Policies\Explorer: [DisableLocalMachineRun] 0 HKLM\...\Policies\Explorer: [DisableLocalMachineRunOnce] 0 HKLM\...\Policies\Explorer: [DisableCurrentUserRun] 0 HKLM\...\Policies\Explorer: [DisableCurrentUserRunOnce] 0 HKLM\...\Policies\Explorer: [NoViewContextMenu] 0 HKLM\...\Policies\Explorer: [NoShellSearchButton] 0 HKLM\...\Policies\Explorer: [NoFind] 0 HKLM\...\Policies\Explorer: [NoFile] 0 HKLM\...\Policies\Explorer: [HideClock] 0 HKLM\...\Policies\Explorer: [NoTrayContextMenu] 0 HKLM\...\Policies\Explorer: [NoTrayItemsDisplay] 0 HKLM\...\Policies\Explorer: [NoSetFolders] 0 HKLM\...\Policies\Explorer: [NoDevMgrUpdate] 0 HKLM\...\Policies\Explorer: [NoSetTaskbar] 0 HKLM\...\Policies\Explorer: [NoDeletePrinter] 0 HKLM\...\Policies\Explorer: [NoDFSTab] 0 HKLM\...\Policies\Explorer: [NoChangeStartMenu] 0 HKLM\...\Policies\Explorer: [NoLogoff] 0 HKLM\...\Policies\Explorer: [NoWindowsUpdate] 0 HKLM\...\Policies\Explorer: [NoEncryptOnMove] 0 HKLM\...\Policies\Explorer: [NoRunasInstallPrompt] 0 HKLM\...\Policies\Explorer: [NoResolveSearch] 0 HKLM\...\Policies\Explorer: [NoSaveSettings] 0 HKLM\...\Policies\Explorer: [NoHardwareTab] 0 HKLM\...\Policies\Explorer: [NoStartMenuSubFolders] 0 HKLM\...\Policies\Explorer: [NoDesktop] 0 GroupPolicy: Ograniczenia - Windows Defender S4 SBAMSvc; "C:\Program Files (x86)\iS3\STOPzilla AntiVirus\SBAMSvc.exe" [X] S0 SR; Brak ImagePath S2 srservice; Brak ImagePath S0 xLtxBxWq; System32\drivers\xLtxBxWq.sys [X] C:\ProgramData\SMRResults501.dat Czekaj cierpliwie na zakończenie procesu naprawy, po naprawie powstanie Fixlog - dostarcz go. 2. Sprawdź stan systemu, ale uruchamiając go z poziomu normalnego środowiska. 3. Jeśli system uruchomi się zrób zestaw raportów FRST z jego poziomu i przedstaw je. Odnośnik do komentarza
tomekvs Opublikowano 28 Lutego 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2017 Log z FRST http://wklej.org/id/3053116/ System nie uruchamia się. EDIT: Czy te wyniki pozwalają określić jaka jest przyczyną? Odnośnik do komentarza
Miszel03 Opublikowano 1 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2017 Posty łączę. Używaj opcji Edytuj dołączonej do każdego posta. Te polityki i szczątki, były już raczej martwe, bo nie odnaleziono ich. Na bazie tego raportu mogę powiedzieć tylko, że problem nie jest spowodowany infekcją. Temat przenoszę do działu Windows 8. Odnośnik do komentarza
tomekvs Opublikowano 1 Marca 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2017 A gdzie jest dokladnie przeniesiony ten temat. Bo nie moge go znalezc na liscie tematow ? Odnośnik do komentarza
Miszel03 Opublikowano 11 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2017 Proszę: KLIK. Odnośnik do komentarza
tomekvs Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2017 log http://wklej.org/id/3083755/ Odnośnik do komentarza
Miszel03 Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Raport ucięty. Dostarcz poprawny. Odnośnik do komentarza
tomekvs Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2017 nie wiem, taka wersje mam po skanowaniu i nie moge nic zmienic Odnośnik do komentarza
tomekvs Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2017 daloby sie naprawic ten system ? Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się