Skocz do zawartości

Nie mogę się zalogować na swoje konto.


zibi93

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

 

Mam następujący problem. Po tygodniowej nieobecności przy próbie uruchomienia komputera pojawił się komunikat: "Nie możemy się zalogować na twoje konto" z opcjami "wyloguj" i "odrzuć". 

Przy wyborze opcji "odrzuć" udało mi się zalogować na tymczasowe konto. Próbowałem rozwiązań opisanych tutaj: http://www.pcworld.pl/porada/Windows.uszkodzone.konta.uzytkownika,390205.html

ale bez rezultatu. Nadal mogę się logować tylko na konto tymczasowe, nawet w trybie awaryjnym.

 

Proszę o sprawdzenie logów pod kątem infekcji i pomoc. Ewentualnie można temat przenieść do działu Windows 10.

Addition.txtPobieranie informacji ...

FRST.txtPobieranie informacji ...

Shortcut.txtPobieranie informacji ...

gmerlog.txtPobieranie informacji ...

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Raporty nie przestawiają oznak infekcji. W spoilerze zdaję działania poboczne, czystko kosmetyczne.

 

Stawiałbym na to, że problem spowodowała aktualizacja z systemu starszego na najnowszy Windows 10 (wiem o aktualizacji, bo harmonogram zadań jest zaśmiecony pustymi wpisami od tego właśnie). W przypadku takiego uszkodzenia kompleksowa reinstalacja systemu wydaję się najkorzystniejszym rozwiązaniem. 

 

Temat przenoszę do działu Windows 10.

 

 

  Pokaż ukrytą zawartość

 

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...