zibi93 Opublikowano 20 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2017 Witam. Mam następujący problem. Po tygodniowej nieobecności przy próbie uruchomienia komputera pojawił się komunikat: "Nie możemy się zalogować na twoje konto" z opcjami "wyloguj" i "odrzuć". Przy wyborze opcji "odrzuć" udało mi się zalogować na tymczasowe konto. Próbowałem rozwiązań opisanych tutaj: http://www.pcworld.pl/porada/Windows.uszkodzone.konta.uzytkownika,390205.html, ale bez rezultatu. Nadal mogę się logować tylko na konto tymczasowe, nawet w trybie awaryjnym. Proszę o sprawdzenie logów pod kątem infekcji i pomoc. Ewentualnie można temat przenieść do działu Windows 10. Addition.txt FRST.txt Shortcut.txt gmerlog.txt Odnośnik do komentarza
Miszel03 Opublikowano 20 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2017 Raporty nie przestawiają oznak infekcji. W spoilerze zdaję działania poboczne, czystko kosmetyczne. Stawiałbym na to, że problem spowodowała aktualizacja z systemu starszego na najnowszy Windows 10 (wiem o aktualizacji, bo harmonogram zadań jest zaśmiecony pustymi wpisami od tego właśnie). W przypadku takiego uszkodzenia kompleksowa reinstalacja systemu wydaję się najkorzystniejszym rozwiązaniem. Temat przenoszę do działu Windows 10. Otwórz Notatnik w nim wklej: CloseProcesses: CreateRestorePoint: ShellIconOverlayIdentifiers: [00avast] -> {472083B0-C522-11CF-8763-00608CC02F24} => -> Brak pliku SearchScopes: HKLM -> DefaultScope {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL = SearchScopes: HKLM-x32 -> DefaultScope {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL = Task: {152938BD-BA8F-4BFB-8FB0-7897D53BCB9D} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\MachineUnlock-5d -> Brak pliku Task: {1EE092FC-3427-4BBF-B342-BD0A918FC029} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\launchtrayprocess -> Brak pliku Task: {26450BA3-1798-498A-9D00-CBDC110BDC44} - \One System Care Monitor -> Brak pliku Task: {313635EB-FA6C-4F16-AC30-183CB8CF49D0} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\Telemetry-4xd -> Brak pliku Task: {31E851DF-B99C-49F1-8F42-F3B244B8A1BD} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\refreshgwxconfig-B -> Brak pliku Task: {72652197-E360-4B4E-89CF-F276AE4885D2} - \One System Care Task -> Brak pliku Task: {786760EC-78CA-45AD-8D43-32234BEB6DDE} - \WPD\SqmUpload_S-1-5-21-245970680-2339972492-116202430-1001 -> Brak pliku Task: {8C9EFDA0-A7BD-44BC-A3A3-6298B8C6B8EC} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\Time-5d -> Brak pliku Task: {8D2FDF1A-142C-4F89-998A-3BF77EDD1554} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\refreshgwxconfig -> Brak pliku Task: {BD5320F3-5925-4139-952C-84733618115C} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\refreshgwxcontent -> Brak pliku Task: {BD9BD3FA-241D-4F08-90AD-97470EF3FFB4} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\Logon-5d -> Brak pliku Task: {C5244AA8-71B0-4309-A9DB-3923EADE63CA} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\OutOfIdle-5d -> Brak pliku Task: {F49B21FA-6B74-4EAF-AC4D-29CBD2FD9073} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\OutOfSleep-5d -> Brak pliku Task: {FCC59334-9C05-408C-B620-B48BD41C31C6} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\refreshgwxconfigandcontent -> Brak pliku C:\Users\Zbiegniew Szkółka\AppData\Roaming\Microsoft\Word\Rozliczenie%20za%20rok%202017305714482363392304\Rozliczenie%20za%20rok%202017.doc.lnk EmptyTemp: Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach. Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt w folderze z którego uruchamiasz FRST. Uruchom FRST i kliknij w Napraw (Fix). Czekaj cierpliwie, nie przerywaj działania. Gdy Fix ukończy pracę, nastąpi restart systemu. W tym samym katalogu skąd uruchamiano FRST powstanie plik fixlog.txt. Nie musisz dostarczać nowych raportów, ani raportu wynikowego (pliku Fixlog.txt). Odnośnik do komentarza
zibi93 Opublikowano 20 Lutego 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2017 Dziękuję za szybką odpowiedź. Rzeczywiście system był aktualizowany z Windows 8 na 10, ale kilka miesięcy temu i do tej pory nie było żadnego problemu. Czy da się to rozwiązać bez reinstalacji systemu? Czy ktoś ma jakieś pomysły? Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się