PolishPilot Opublikowano 17 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2017 (edytowane) Witam. Mam od miesiąca nowy komputer. Ostatnio 2 tygodnie temu miałem taki problem,że komputer się bardzo wolno wyłączał i po włączeniu miałem czarny ekran z kursorem,po restarcie na "twardo" uruchomił się po jakiś 5 minutach. (mam SSD) Myślałem,że jest to wina zmiany karty sieciowej. Wszystko od tamtego momentu działało bez problemu, komputer uruchamiał się szybko,ale wczoraj miałem taką samą sytuację jak 2 tygodnie temu. Jednak dziś już normalnie w ciągu 20 sekund się uruchomił a później wyłączyłem go bez problemu. Nie mam spadku wydajności,czasami chrome mi się zawiesza,ale to rzadko. Nie wiem czy Windows łapie jakiś bug,czy jakiegoś wirusa złapałem. Proszę o pomoc. Logi w załączniku FRST.txt Shortcut.txt Addition.txt gmer.txt Edytowane 18 Lutego 2017 przez PolishPilot Odnośnik do komentarza
Rucek Opublikowano 18 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2017 Logi z OTL - usuwam - stary program. Brakuje 2 logów z FRST więc: Zapoznaj się proszę z zasadami działu:1. https://www.fixitpc.pl/forum-38/announcement-3-wa%C5%BCne-zak%C5%82adanie-tematu-obowi%C4%85zkowe-logi/2. https://www.fixitpc.pl/forum-38/announcement-2-wa%C5%BCne-oprogramowanie-emuluj%C4%85ce-nap%C4%99dy/3. https://www.fixitpc.pl/forum-38/announcement-1-wa%C5%BCne-u%C5%BCytkownicy-uprawnieni-do-pomocy/Przeczytaj wszystko przed wykonaniem działań by było wiadomo co robić.Postępując zgodnie z powyższymi instrukcjami - edytuj post i dołącz resztę wymaganych logów do tematu w postaci załączników ".txt".Jeśli nie ma możliwości dodania załączników .txt - wklej logi tutaj: wklej.orgProgramy FRST i GMER - zapisz na pulpicie, na pulpicie pojawią się też wtedy wyniki skanowania FRST.Łącznie mają być 4 logi: FRST [FRST.txt, Addition.txt, Shortcut.txt], oraz GMER [tworzysz plik GMER.txt i wklejasz do niego wynik skanowania].Jak coś nie będzie chciało się uruchomić - to odpal system w trybie awaryjnym i wtedy spróbuj zrobić logi.Jeśli z czymś będzie problem - pisz w poście.Po wrzuceniu logów nie dokonuj już żadnych zmian na kompie - by logi były aktualne.Jak coś zmieniasz/dodajesz w temacie - to używaj opcji "edytuj" by był porządek.Czekaj cierpliwie na pomoc (są opóźnienia) - a potem dokładnie czytaj instrukcje - by nie marnować czasu osoby, która będzie udzielała Ci pomocy. Odnośnik do komentarza
PolishPilot Opublikowano 18 Lutego 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2017 Dodałem poprawne logi w załączniku. Proszę o pomoc i z góry dziękuję Odnośnik do komentarza
Miszel03 Opublikowano 19 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2017 Jednak dziś już normalnie w ciągu 20 sekund się uruchomił a później wyłączyłem go bez problemu. Nie mam spadku wydajności,czasami chrome mi się zawiesza,ale to rzadko. Nie wiem czy Windows łapie jakiś bug,czy jakiegoś wirusa złapałem. Temat na wszelki wypadek (czytaj: gdyby problem wrócił) przenoszę do działu Windows 10. To nie problem o podłożu infekcyjnym. W spoilerze zadaję zadania poboczne, nie mające większego znaczenia. Otwórz Notatnik w nim wklej: CloseProcesses: CreateRestorePoint: HKLM-x32\...\Run: [] => [X] HKU\S-1-5-21-3307513736-3814151639-3634381561-1001\...\Run: [AdobeBridge] => [X] S3 cpuz141; \??\C:\Users\KRZYSZ~1\AppData\Local\Temp\cpuz141\cpuz141_x64.sys [X] C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Fraps\Fraps.lnk C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Fraps\Uninstall.lnk DeleteKey: HKCU\Software\Mozilla DeleteKey: HKCU\Software\MozillaPlugins DeleteKey: HKLM\SOFTWARE\Mozilla DeleteKey: HKLM\SOFTWARE\MozillaPlugins DeleteKey: HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\Mozilla DeleteKey: HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\mozilla.org DeleteKey: HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\MozillaPlugins C:\Users\Krzysztof\AppData\Local\Mozilla C:\Users\Krzysztof\AppData\Roaming\Mozilla C:\Users\Krzysztof\AppData\Roaming\Profiles EmptyTemp: Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach. Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt w folderze z którego uruchamiasz FRST. Uruchom FRST i kliknij w Napraw (Fix). Czekaj cierpliwie, nie przerywaj działania. Gdy Fix ukończy pracę, nastąpi restart systemu. W tym samym katalogu skąd uruchamiano FRST powstanie plik fixlog.txt. Nie musisz dostarczać nowych raportów, ani raportu wynikowego (pliku Fixlog.txt). Odnośnik do komentarza
PolishPilot Opublikowano 19 Lutego 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2017 Wczoraj wieczorem miałem dziwną sytuacje, podłączyłem kamerę przez USB, dostałem laga po chwili było ok,zobaczyłem co miałem zobaczyć i po odłączeniu kamery z USB pokazała się informacja : " Trwa zamykanie " i PC się wyłączył. Po włączeniu miałem w grach i na spotify mikro ścinki dźwięku i obrazu. Uruchomiłem przywracanie systemu, wyskoczył błąd 0x80070091 i system się nie przywrócił,ale już nie mam tych zacięć. Dziwna sytuacja... Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się