Skocz do zawartości

Wolno ładujące się strony na dwóch komputerach.


Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Dokładnie od 1 lutego mam problem bardzo długo ładujących się stron , a oglądaniu YouTube można zapomnieć.

Przesył po kablu ethernet jest ok 8 Mb/s natomiast przez wifi ok 3,5 Mb/s.

Problem jest o tyle dziwny że sytuacja ma miejsce na dwóch komputerach jak i na telefonach podłączonych do sieci, nawet w momencie gdy jest podłączone jedno urządzenie.

Po ominięciu routera wifi i podłączeniu bezpośrednio modemu do komputera sytuacja bez zmian.

Operator Multimedia twierdzi że u nich wszystko ok.

w załączniku raporty z FRST.

Gmer blokuje mi Avast wyświetlając taki błąd

 load Driver ("C:Users\........\Temp\fflipow.sys")

errors 0xc0000022:odmowa dostępu

Ochrona Avast wyłączona  na czas testu. 

Przedstawione raporty są z komputera który dostałem kilka dni temu i który rzekomo był po formatowaniu.

Wgrałem tam tylko program Mała Księgowość

Drugi komputer podłączony do tej sieci to komputer firmowy żony z wgranym win 10 z oczywistych względów wolałbym uniknąć testowania na nim . Jednak jeśli będzie trzeba to przedstawię raporty z niego, dodam że konfiguracja routera jak i sprawdzenie bezpośrednio po kablu był na tym komputerze ( na pierwszym nie mogę się połączyć po przez kabel , prawdopodobnie uszkodzone gniazdo)

W ustawieniach routera kontrola przepustowości odznaczona , podstawowe ustawienia bezpieczeństwa routera wszystkie włączone (firewall, VPN, ALG)

Proszę o udzielenie wskazówek gdzie szukać problemu zaistniałej sytuacji.

Pozdrawiam

Shortcut.txt

FRST.txt

Addition.txt

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Jeżeli po bezpośrednim połączeniu modemu do kompa problem nie ustąpił i występuje również na telefonach - to zgodnie z zasadą brzytwy Ockhama - wina leży po stronie Twojego dostarczyciela internetu. Wzywaj techników, masz takie prawo. Ty jako usługobiorca zgłaszasz usterkę, nie ma znaczenia czy wg nich działa czy nie. Zgłaszasz usterkę, a oni mają obowiązek wezwać technika. Pojawia się kwestia czy w przypadku, gdy wina będzie po Twojej stronie nie zostaniesz obciążony kosztami, ale to już inna kwestia. Zbieraj materiał dowody i działaj.

Odnośnik do komentarza

Więc tak .... Jako że byłem w pracy cały dzień żona przycisneła Multimedia telefonicznie i Pan zasugerował aby podpieła bezpośrednio kompa pod modem i sprawdziła prędkość.

Zegar na ich stronie pokazał ponad 10Mb/s po czym poinformował że u nich wszystko ok i że to wina prawdopodobnie programu antywirusowego.

I rzeczywiście po tej akcji net normalnie hula na wszystkich urządzeniach.

Zrobiłem skanowanie systemu i  Avast pokazał mi że urządzenie jest nieprawidłowo skonfigurowane, czego wczoraj nie pokazywał.

Więc podejrzewam że zdalnie pozamieniał ustawienia.

PrtSc w załączniku.

Zanim cokolwiek " naprawię" po przez Avast chcę się poradzić czy rzeczywiście te ustawienia z PrtSc są niebezpieczne?

I czy warto je zmieniać aby Avast pracował w spokoju.

Pozdrawiam

post-18914-0-64160000-1486409112_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza

Najczęstszą praktyką u usługodawców jest zwalanie winy na usługobiorcę, przy czym po cichu, w tajemnicy usterkę naprawiają. To nic nowego. Ja na takie zachowania jestem uczulony. Tajemnicza poprawa nie jest przypadkowa. 

 

Co do Avasta to nie wiem czym się sugeruje. Czy chodzi mu o otwarte porty czy o coś innego. Możesz sprawdzić czy masz inne dane dostępu do routera niż domyślne i czy ma najnowszy firmware. 

Odnośnik do komentarza

 Dostęp do routera jest nie standardowy mam zmienione hasło i nazwę, czepia sie troche zbyt łatwego hasła do wifi ale o tym jest odrębny monit.

Skoro te ustawienia nie są w żaden sposób niebezpieczne to zostawię tak jak jest.

Temat można zamknąć , chyba że ktoś coś chce dodać.

 

Dziękuję.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...