vangorre Opublikowano 2 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2017 Witam Panie i Panowie otóż problem jest następujący. Podczas grania w CD:GO lub cokolwiek innego online, po kilkunastu minutach zrywa połączenie sieciowe (kabel RJ45). Komputer sprawdziłem eset-smart sec (skan online), kasperski internet sec. Ponadt ADW Cleaner. Odinstalowałem AVAST i zrobiłem avast cleaner. Zaktualizowałem także sterownik karty sieciowej (wypróbowałem ten ze strony producenta płyty głównej - ASROCK) oraz ze strony Qualcoma (nowszy), nie pomogło. W rejestrze widać błąd o którym mowa w tym wątku post #3 https://www.fixitpc.pl/topic/25735-straszne-spowolnienie-internetu-i-powolne-uruchamianie-si%C4%99-komputera/ Wykonałem też modyfikację do wymienionych usług windowsa na "ręcznie" ale nie przyniosło rezultatu. Wykonałem skany i zamieszczam w załączniku. Nie bardzo wiem co zrobić dalej z tym problemem, ugrzązłem i nie mogę znaleźć przyczyny. Addition.txt Extras.Txt FRST.txt OTL.Txt Shortcut.txt Odnośnik do komentarza
vangorre Opublikowano 7 Lutego 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2017 Hej. Czy jakieś pomysły? Problemu nadal nie udało się rozwiązać. Dziś jedyne co przyszło mi do głowy to podstawić nową kartę sieciową. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się