Skocz do zawartości

Skype nie działa.


gumek

Rekomendowane odpowiedzi

Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

W systemie widoczne aktywne infekcji adware / PUP i to teraz staję się naszym priorytetem. Jeśli chodzi o problem ze Skype to problem nie jest na miarę tego działu. Po dezynfekcji temat zwiedzi również dział Software

 

1. Przez panel sterowania odinstaluj:

  • Zbędniki / sponsorzy instalacyjni: McAfee Security Scan Plus.
  • Adware / PUP: Amazon 1Button AppBooking.com version 1.1.0.5019.
  • Wątpliwe oprogramowania zabezpieczające: ByteFence Anti-Malware.
2. Otwórz Notatnik w nim wklej:

 

CloseProcesses:
CreateRestorePoint:
S3 ACTION_SVC; C:\Program Files (x86)\Mirillis\Action!\action_svc.exe [X]
S2 InstallerService; C:\Program Files\TrueKey\Mcafee.TrueKey.InstallerService.exe -originalversion 4.4.127.0 [X]
CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-3754765818-758370059-632816744-1001_Classes\CLSID\{E68D0A55-3C40-4712-B90D-DCFA93FF2534}\InprocServer32 -> C:\Users\Mariusz\AppData\Roaming\GG\ggdrive\ggdrive-menu.dll => Brak pliku
Task: {232316FF-BEFF-45B0-88FF-4D549A97EBBB} - System32\Tasks\{70F93F51-C4A1-4BBC-A790-533DE55AD7C4} => pcalua.exe -a C:\Users\Mariusz\AppData\Local\Temp\Temp1_SHARP_AR-1808S_SPLC_drv111115.zip\AR-1808S\Setup.exe 
Hosts:
EmptyTemp:

 

Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach.

 

Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt w folderze z którego uruchamiasz FRST. Uruchom FRST i kliknij w Napraw (Fix). Czekaj cierpliwie, nie przerywaj działania. Gdy Fix ukończy pracę, nastąpi restart systemu. W tym samym katalogu skąd uruchamiano FRST powstanie plik fixlog.txt.

 

3. Pobierz AdwCleaner uruchom go i kliknij szukaj, kiedy skanowanie zakończy się wydobądź z niego raport, znajduję się on w folderze C:\AdwCleaner. Raport zaprezentuj na forum. 

 

4. Zrób nowy log FRST z opcji Skanuj (Scan) wraz z Addition i Shortcut. Dołącz też plik fixlog.txt.

Odnośnik do komentarza
  • 1 miesiąc temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...