azazello Opublikowano 28 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2017 (edytowane) Witam. Sprawa wygląda tak: System Windows kilkanaście dni temu nagle padł - czarny ekran przy nieobciążonym procesorze (tylko program do faktur). Podejrzewałem uszkodzenie sprzętowe i założyłem temat na tym forum tutaj: https://www.fixitpc.pl/topic/31918-windows-7-czarny-ekran-bez-kursora-pc/ Niestety w tym dziale panuje martwa cisza, poza jedną sugestią czekam na odpowiedź kilkanaście dni... Po sugestii jednego z moderatorów zainstalowałem ubuntu live (chyba czwarta próba instalacji zakończyła się powodzeniem). Po tym zabiegu windows 7 się uruchamia, ale nadal występują (ok raz dziennie) crash'e. Wtedy znowu instaluje ubuntu live, czasem jest to nawet 6 do 8 prób bo nie chce się instalować i dopiero po pomyślnej instalacji ubuntu live wyłączam go i odpalam windows7. Poza tym nie działa windows update, wyszukuje aktualizacje w nieskończoność... Proszę o pomoc. Edytuję 29/01/2017 11:51 Walczyłem pół nocy z Windows update i już działa. System zainstalował kilkadziesiąt aktualizacji. Addition.txt FRST.txt Shortcut.txt log GMER.txt Edytowane 29 Stycznia 2017 przez Rucek Odnośnik do komentarza
azazello Opublikowano 29 Stycznia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2017 W trakcie oczekiwania na odpowiedź doszedłem do przyczyny problemu. Po wymianie karty graficznej problem z czarnym ekranem ustąpił. System już kilkanaście razy załadował się prawidłowo. Pozostaje sprawdzenie logów. Odnośnik do komentarza
Miszel03 Opublikowano 30 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2017 Do uprzątnięcia tylko adware / PUP.1. Otwórz Notatnik w nim wklej: CloseProcesses:CreateRestorePoint:WinThruster (Version: 1.16.8 - Solvusoft Corporation) Hidden Task: {C8E852FA-47A4-41BB-BB9D-FDE12B23E3AA} - System32\Tasks\{36DD8BEF-E447-42BF-B146-52FCE5A5BCAD} => pcalua.exe -a "C:\Users\oem\Local Settings\Application Data\Bundled software uninstaller\bi_client.exe" -c /initurl hxxp://bi.bisrv.com/:affid:/:sid:/:uid:? /affid uninstall /id uninstall /name "Bundled software uninstaller"Task: {ED597DAE-A2A6-44A2-8994-A1897062FCE5} - \DealPlyUpdate -> Brak pliku HKLM-x32\...\Run: [] => [X]ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [Groove Explorer Icon Overlay 1 (GFS Unread Stub)] -> {99FD978C-D287-4F50-827F-B2C658EDA8E7} => C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\Office12\GrooveShellExtensions.dll -> Brak plikuShellIconOverlayIdentifiers-x32: [Groove Explorer Icon Overlay 2 (GFS Stub)] -> {AB5C5600-7E6E-4B06-9197-9ECEF74D31CC} => C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\Office12\GrooveShellExtensions.dll -> Brak plikuShellIconOverlayIdentifiers-x32: [Groove Explorer Icon Overlay 2.5 (GFS Unread Folder)] -> {920E6DB1-9907-4370-B3A0-BAFC03D81399} => C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\Office12\GrooveShellExtensions.dll -> Brak plikuShellIconOverlayIdentifiers-x32: [Groove Explorer Icon Overlay 3 (GFS Folder)] -> {16F3DD56-1AF5-4347-846D-7C10C4192619} => C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\Office12\GrooveShellExtensions.dll -> Brak plikuShellIconOverlayIdentifiers-x32: [Groove Explorer Icon Overlay 4 (GFS Unread Mark)] -> {2916C86E-86A6-43FE-8112-43ABE6BF8DCC} => C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\Office12\GrooveShellExtensions.dll -> Brak plikuGroupPolicy: Ograniczenia - Chrome CHR HKLM\SOFTWARE\Policies\Google: Ograniczenia HKU\S-1-5-21-1647252974-3095050011-3060494684-1000\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = hxxp://www.sweet-page.com/web/?type=ds&ts=1420044940&from=cor&uid=WDCXWD10EADS-22M2B0_WD-WMAV5132230422304&q={searchTerms}HKU\S-1-5-21-1647252974-3095050011-3060494684-1000\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = hxxp://www.sweet-page.com/web/?type=ds&ts=1420044940&from=cor&uid=WDCXWD10EADS-22M2B0_WD-WMAV5132230422304&q={searchTerms}BHO-x32: Groove GFS Browser Helper -> {72853161-30C5-4D22-B7F9-0BBC1D38A37E} -> C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\Office12\GrooveShellExtensions.dll => Brak plikuBHO-x32: Brak nazwy -> {9030D464-4C02-4ABF-8ECC-5164760863C6} -> Brak plikuToolbar: HKLM - avast! Online Security - {318A227B-5E9F-45bd-8999-7F8F10CA4CF5} - Brak plikuToolbar: HKLM - Brak nazwy - {CC1A175A-E45B-41ED-A30C-C9B1D7A0C02F} - Brak plikuS3 gdrv; \??\C:\Windows\gdrv.sys [X]C:\Users\oem\Network_Meter_Data.jsEmptyTemp: Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach. Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt w folderze z którego uruchamiasz FRST. Uruchom FRST i kliknij w Napraw (Fix). Czekaj cierpliwie, nie przerywaj działania. Gdy Fix ukończy pracę, nastąpi restart systemu. W tym samym katalogu skąd uruchamiano FRST powstanie plik fixlog.txt. 2. Przez panel sterowania odinstaluj (powinny być dwa): WinThruster WinThruster 3. W celu oceny: zrób nowy log FRST z opcji Skanuj (Scan) wraz z Addition i Shortcut. Dołącz też plik fixlog.txt. Odnośnik do komentarza
azazello Opublikowano 3 Lutego 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2017 Sorry za zwłokę, ale przez tydzień mnie nie było. Poniżej logi. Proszę o odpowiedź czy to już finish. Addition.txt Fixlog.txt FRST.txt Shortcut.txt Odnośnik do komentarza
Miszel03 Opublikowano 4 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2017 Wygląda to już w porządku, a skoro nie zgłaszasz już problemów to będziemy kończyć. Usuń narzędzia diagnostyczno / dezynfekcyjne oraz zaktualizuj ważne programy - KLIK / KLIK. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się