Skocz do zawartości

System nie może odnaleźć pliku acad.exe.


Rekomendowane odpowiedzi

Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Raporty dostarczone, więc mogę teraz coś powiedzieć.

 

W raportach brak oznak infekcji, a problem, z którym się tutaj zgłosiłeś wygląda na kompletnie poza infekcyjny.

 

Temat przenoszę do działu Software.

 

 

Otwórz Notatnik w nim wklej:

 

CloseProcesses:
CreateRestorePoint:
HKU\S-1-5-18\Control Panel\Desktop\\SCRNSAVE.EXE ->
StartMenuInternet: IEXPLORE.EXE - iexplore.exe
U3 pxldapod; \??\C:\Users\E6420\AppData\Local\Temp\pxldapod.sys [X]
DeleteKey: HKCU\Software\Mozilla
DeleteKey: HKCU\Software\MozillaPlugins
DeleteKey: HKLM\SOFTWARE\Mozilla
DeleteKey: HKLM\SOFTWARE\MozillaPlugins
DeleteKey: HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\Mozilla
DeleteKey: HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\mozilla.org
DeleteKey: HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\MozillaPlugins
C:\Users\Stefan\AppData\Local\Mozilla
C:\Users\Stefan\AppData\Roaming\Mozilla
C:\Users\Stefan\AppData\Roaming\Profiles
EmptyTemp:

 

Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach.

 

Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt w folderze z którego uruchamiasz FRST. Uruchom FRST i kliknij w Napraw (Fix). Czekaj cierpliwie, nie przerywaj działania. Gdy Fix ukończy pracę, nastąpi restart systemu. W tym samym katalogu skąd uruchamiano FRST powstanie plik fixlog.txt.

 

Nie musisz dostarczać nowych logów, ani raportu wynikowego (pliku Fixlog.txt). To tyle na miarę tego działu.

 

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...