Noiz Opublikowano 18 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2017 Witam Przestał mi działać WU nie mogę zaktualizować systemu możliwa infekcja lub uszkodzenie usługi wywala kod błędu 8024400E Gmer.txt FRST.txt Addition.txt Shortcut.txt Odnośnik do komentarza
Miszel03 Opublikowano 18 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2017 W raportach brak oznak infekcji, na razie poprawki oraz diagnostyka usługi Windows Update. 1. Otwórz Notatnik w nim wklej: CloseProcesses:CreateRestorePoint: GroupPolicy: Ograniczenia R2 ibtsiva; %SystemRoot%\system32\ibtsiva [X] DeleteKey: HKCU\Software\MozillaDeleteKey: HKCU\Software\MozillaPluginsDeleteKey: HKLM\SOFTWARE\MozillaDeleteKey: HKLM\SOFTWARE\MozillaPluginsDeleteKey: HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\MozillaDeleteKey: HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\mozilla.orgDeleteKey: HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\MozillaPluginsC:\Users\Sebastian\AppData\Local\MozillaC:\Users\Sebastian\AppData\Roaming\MozillaC:\Users\Sebastian\AppData\Roaming\Profiles EmptyTemp: Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach. Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt w folderze z którego uruchamiasz FRST. Uruchom FRST i kliknij w Napraw (Fix). Czekaj cierpliwie, nie przerywaj działania. Gdy Fix ukończy pracę, nastąpi restart systemu. W tym samym katalogu skąd uruchamiano FRST powstanie plik fixlog.txt. 2. Zrób i dostarcz raport z narzędzia Farbar Service Scanner. 3. Zrób nowy log FRST z opcji Skanuj (Scan) wraz z Addition i Shortcut. Dołącz też plik fixlog.txt. Odnośnik do komentarza
Noiz Opublikowano 18 Stycznia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2017 Po fixlist i restarcie wyskoczył BSOD Obecnie kod błędu WU to 80072EE2 Fixlog.txt FSS.txt Addition.txt Shortcut.txt FRST.txt Odnośnik do komentarza
Miszel03 Opublikowano 19 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2017 WU uszkodzony nie jest, ale coś mi mówi, że uszkodzenie znajduję się w SoftwareDistribution (dlatego pomijam diagnostykę na to). 1. Przejdź w Tryb awaryjny Windows i ręcznie zmień nazwę folderu C:\Windows\SoftwareDistribution np. dopisując suffix "old" (SoftwareDistribuition.old). 2. Przejdź w Tryb normalny Windows, uruchom Windows Update i szukanie aktualizacji. Spróbuj je zainstalować. Szukanie aktualizacji powtarzaj do skutku, czyli do komunikatu, iż nic nie ma już do pobrania. Podaj wyniki czy procesy się udały. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się