mk12 Opublikowano 16 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2017 Witam!Na wstępie pragnę zaznaczyć iż nie jestem zbyt dobry z dziedzin informatycznych. Posiadam Windows 7 oraz łącze kablowe do modemu. Po de facto nie udanej instalacji Hamachi (nie zainstalował adapterów oraz sypał błędami podczas instalacji) mam problem z łączeniem się z siecią po starcie systemu. Od początku: Uruchamiam system, w prawym dolnym rogu na ikonie sieci pojawia się niebieskie kółko-symbol łączenia, chwilę później pojawia się czerwony krzyżyk. Po 3-5 minutach krzyżyk znika i komputer łączy się z internetem.Objawy:-Długi czas oczekiwania na połączenie z siecią po starcie systemu. (3-5 min)-Antywirus (AVG Free) mimo zaktualizowania po ponownym uruchomieniu mówi że nie jest aktualny, i tak w kółko.Czego próbowałem:-Kompletnej deinstalacji Hamachi ze wszystkimi jego komponentami-Resetu ustawień modemu oraz routera.-Skanu i naprawy rejestru-Komend ipconfig /release, ipconfig /renew, ipconfig /flushdns-Skanu spójności plików systemowych-Skanu całego komputera programami AVG oraz Super Anti Spyware-Ręcznych ustawień DNS-Reinstalacji sterowników karty sieciowejSpecyfikacja komputera:-Windows 7 Home Premium SP1 (kompilacja 7601)-Intel Core i5-4460 3,20GHz-Płyta główna Gigabyte GA-P85-D3-8GB RAM DDR3-Nvidia GTX-750Ti-SSD 120GB - system-HDD 1TBNapiszcie proszę jakie dane będą Wam potrzebne do diagnozy i jak je uzyskać. Jestem bardzo wdzięczny za udzielenie jakiejkolwiek pomocy. Edit:Może okaże się to pomocne ale używałem jeszcze tych komend aby spróbować zmusić hamachi do zainstalowania adapterów:bcdedit.exe -set loadoptions DDISABLE_INTEGRITY_CHECKSbcdedit.exe -set TESTSIGNING ONpo restarcie to nie podziałało więc użyłem komend odwrotnych:bcdedit.exe -set loadoptions DENABLE_INTEGRITY_CHECKSbcdedit.exe -set TESTSIGNING OFF Odnośnik do komentarza
mk12 Opublikowano 18 Stycznia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2017 UWAGA! Problem rozwiązałem samodzielnie, podaję rozwiązanie dla innych.Należało przeprowadzić kompletną deinstalację urządzenia i sterowników karty sieciowej, oraz ponownie zainstalować urządzenie i sterowniki. Nałożenie plików na siebie poprzez reinstalację nie dało żadnego efektu.Pozdrawiam! Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się