balcerman Opublikowano 16 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2017 Witajcie, Mam następujący problem: komputer z systemem Windows XP nagle zaczął działać bardzo wolno, szczególnie, kiedy działa Firefox. Dodatkowo system nie chce instalować żadnych nowych aplikacji. Kiedy próbuję zainstalować cokolwiek, klikając plik exe instalatora spod eksploratora, nie ma żadnej reakcji, a kiedy klikam na plik w Total Commanderze, pojawia się komunikat: "Błąd podczas wykonywania programu (5)". Próbowałem zainstalować wtyczkę Flash Playera, Avirę i Winampa. Wszystko z opisanym rezultatem. Macie jakieś pomysły, co mogło się stać? Podejrzewam jakąś infekcję ale może się mylę? Odnośnik do komentarza
balcerman Opublikowano 4 Lutego 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2017 Wybaczcie opóźnienie, ale komputer stoi u rodziców i nie miałem okazji go przeskanować. Załączam cztery pliki. PS. Myślę, że jesteście czarodziejami, tylko o tym nie wiecie Addition.txt FRST.txt Shortcut.txt GMER.txt Odnośnik do komentarza
Miszel03 Opublikowano 5 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2017 W raportach brak oznak infekcji, poniżej zadaję zadania poboczne kasujące odpadkowe elementy adware itd. Temat przenoszę do działu Windows XP. Otwórz Notatnik w nim wklej: CloseProcesses:CreateRestorePoint:GroupPolicy: Ograniczenia - Chrome CHR HKLM\SOFTWARE\Policies\Google: Ograniczenia HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = URLSearchHook: [s-1-5-21-1844237615-492894223-725345543-1056] UWAGA => Brak domyślnego URLSearchHookHKLM\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\AboutURLs,Tabs: "about:newtab" SearchScopes: HKLM -> DefaultScope - brak wartościSearchScopes: HKU\S-1-5-21-1844237615-492894223-725345543-1003 -> DefaultScope {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL = S4 IntelIde; Brak ImagePathU1 WS2IFSL; Brak ImagePathCustomCLSID: HKU\S-1-5-21-1844237615-492894223-725345543-1003_Classes\CLSID\{039B2CA5-3B41-4D93-AD77-47D3293FC5CB}\InprocServer32 -> C:\Program Files\Skype\Plugin Manager\ezPMUtils.dll => Brak plikuCustomCLSID: HKU\S-1-5-21-1844237615-492894223-725345543-1003_Classes\CLSID\{42481700-CF3C-4D05-8EC6-F9A1C57E8DC0}\InprocServer32 -> C:\Program Files\Skype\Plugin Manager\ezPMUtils.dll => Brak plikuCustomCLSID: HKU\S-1-5-21-1844237615-492894223-725345543-1003_Classes\CLSID\{D0D38C6E-BF64-4C42-840D-3E0019D9F7A6}\InprocServer32 -> C:\Program Files\Skype\Plugin Manager\ezPMUtils.dll => Brak plikuAlternateDataStreams: C:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji\TEMP:65D36A19 [129]EmptyTemp: Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach. Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt w folderze z którego uruchamiasz FRST. Uruchom FRST i kliknij w Napraw (Fix). Czekaj cierpliwie, nie przerywaj działania. Gdy Fix ukończy pracę, nastąpi restart systemu. W tym samym katalogu skąd uruchamiano FRST powstanie plik fixlog.txt. Nie musisz dostarczać nowych logów, ani raportu wynikowego (pliku Fixlog.txt). Ze strony tego działu to by było na tyle. Odnośnik do komentarza
balcerman Opublikowano 5 Lutego 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2017 Dziękuję za skrypt. Wykonałem go, ale niestety problem nadal pozostał. Komputer działa wolno i nie da się niczego zainstalować. Czy możecie mi zasugerować możliwą przyczynę / dalszą diagnozę? Jeśli nie, pozostaje mi format i przeinstalowanie Windowsa.. Odnośnik do komentarza
marcin878787 Opublikowano 5 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2017 Zainstaluj service pack 3. Na potrzeby testu wyłącz usługę windows update. Masz tylko 1 GB ram, a w logu zaraportowane jest wykorzystanie 83%. To jak na dzisiejsze czasy zdecydowanie za mało nawet jak na xp. Sprawdź jaka będzie sytuacja po odinstalowaniu avasta ( odinstaluj w trybie awaryjnym ). Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się