czaro Opublikowano 15 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2017 (edytowane) Witamjakiś czas za każdym uruchomieniem systemu pojawia się komunikat: Nie można znaleźć pliku skryptu:"C\User\acer\AppData\Roaming\MICROSOFT\home.vbe" Zauważyłem że czasem komputer nie chce się wyłączyć i muszę przytrzymać przycisk power przez kilka sekund żeby go wyłączyć, a przy ponownym uruchomieniu pojawia się wyżej wymieniony komunikat.Nie wiem jak rozwiązać ten problem czekam na jakieś podpowiedzi. Dodaje FRST, Addition i Shortcut. EDIT:Dzięki za instrukcję. Załączam log GMER. Addition.txt FRST.txt Shortcut.txt GMER.txt Edytowane 16 Stycznia 2017 przez Rucek Odnośnik do komentarza
Miszel03 Opublikowano 20 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2017 Zauważyłem że czasem komputer nie chce się wyłączyć i muszę przytrzymać przycisk power przez kilka sekund żeby go wyłączyć. To raczej problem kompletnie poza infekcyjnych, więc po potwierdzeniu zniknięcia komunikatu temat jedzie do działu Windows 10. W raportach brak oznak aktywnej infekcji (choć wpis, o którym informuje komunikat należy do infekcji uruchamianej via Harmonogram zadań i ja już to (martwe) zadanie widzę: WindowsUpda2ta), po poniższych działaniach komunikat zniknie. Otwórz Notatnik w nim wklej: CloseProcesses: CreateRestorePoint: Task: {4476400E-FB39-4637-8995-141EF3ABB4FA} - \WindowsUpda2ta -> Brak pliku Task: {ADA5A2DF-AED7-4EDA-B195-7CA638813E5A} - \WPD\SqmUpload_S-1-5-21-3692091214-3129702816-543090555-1001 -> Brak pliku Task: {CC891835-3D87-4C96-82F4-01E7D8F0F381} - \OfficeSoftwareProtectionPlatform\SvcRestartTask -> Brak pliku C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\AMD Problem Report Wizard\Run AMD Problem Report Wizard.lnk DeleteKey: HKCU\Software\Mozilla DeleteKey: HKCU\Software\MozillaPlugins DeleteKey: HKLM\SOFTWARE\Mozilla DeleteKey: HKLM\SOFTWARE\MozillaPlugins DeleteKey: HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\Mozilla DeleteKey: HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\mozilla.org DeleteKey: HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\MozillaPlugins C:\Users\acer\AppData\Local\Mozilla C:\Users\acer\AppData\Roaming\Mozilla C:\Users\acer\AppData\Roaming\Profiles EmptyTemp: Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach. Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt w folderze z którego uruchamiasz FRST. Uruchom FRST i kliknij w Napraw (Fix). Czekaj cierpliwie, nie przerywaj działania. Gdy Fix ukończy pracę, nastąpi restart systemu. W tym samym katalogu skąd uruchamiano FRST powstanie plik fixlog.txt. Nie musisz dostarczać nowych logów, ani raportu wynikowego (pliku Fixlog.txt). Odnośnik do komentarza
czaro Opublikowano 20 Stycznia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2017 Po zastosowaniu się do instrukcji i restarcie systemu komunikat nie pojawił się i system załadował się poprawnie. Wygląda na to że mój problem został rozwiązany. Dziękuję uprzejmie i pozdrawiam. Odnośnik do komentarza
Miszel03 Opublikowano 20 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2017 To jedno, ale czy problem z wyłączeniem systemu również ustąpił? Odnośnik do komentarza
czaro Opublikowano 20 Stycznia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2017 System wyłącza się poprawnie ale następnie podczas włączania po kilku sekundach ładowania pojawia się czarny ekran, kiedy wyłączę komputer przez przytrzymanie przez kilka sekund przycisku zasilania i ponowne uruchomienie włącza się bez problemu. Odnośnik do komentarza
Miszel03 Opublikowano 20 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2017 OK, temat jedzie do działu Windows 10 - tam Ci jeszcze pomogą ws. czarnego ekranu. Narzędzia używane podczas dezynfekcji możesz skasować - KLIK. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się