wiesiek21 Opublikowano 11 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2017 (edytowane) Piszę z innego komputera bo nie mogę się zalogować na Waszej stronie .Mam Windows 7 Ultimate 32 bitOd około miesiąca nie mogę się zalogować na różne strony a na wp.pl wyskakuje błąd #126 .Proszę o pomocPozdrawiam EDIT 1: Zanim poprosiłem Was o pomoc próbowałem sam naprawić swój sprzęt . Przeskanowałem Eset Smart Security , GridinSoft Anti-Malware , Hitman Pro . Wyczyściłem programem Glary Utilities . Jak nie pomogło uruchomiłem awaryjnie z Wiersza Polecenia wpisując komendę: chkdsk /r , następnie restart włożyłem płytę z Windows 7 do napędu i poczekałem na naprawę . Uruchomiłem jakby instalacje systemu wkładając płytę z Windows 7 do napędu a następnie zaznaczyłem opcję napraw . Przeskanowałem programem AdwCleaner , uruchomiłem ComboFix . Zastanawiałem się nad formatem i wyzerowaniem dysku do stanu fabrycznego . Jestem samoukiem i raczej sam staram się rozwiązywać swoje problemy ze sprzętem ale ten problem przerósł moje możliwości .Pozdrawiam EDIT 2: Wychodzi na to że nie dostanę pomocy na tej stronie. Poczekam jeszcze tydzień . Wydaje mi się że będę musiał wyzerować dysk twardy do stanu fabrycznego i wgrać system od nowa.Pozdrawiam Addition.txt FRST.txt GMER.txt Shortcut.txt Edytowane 31 Stycznia 2017 przez Rucek Łaczę. Odnośnik do komentarza
Miszel03 Opublikowano 30 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2017 wiesiek21 Ograniczamy się tylko do sprzątania po adware / PUP. Potem temat leci do działu pozostałe zagadnienia komputerowe. Do poczytania: KLIK. 1. Otwórz Notatnik w nim wklej: CloseProcesses: CreateRestorePoint: HKLM\...\Policies\Explorer: [NoInternetOpenWith] 1 HKU\S-1-5-21-579444-3698532679-2729516164-1000\...\Policies\Explorer: [NoResolveSearch] 1 HKU\S-1-5-21-579444-3698532679-2729516164-1000\...\Policies\Explorer: [LinkResolveIgnoreLinkInfo] 1 HKU\S-1-5-21-579444-3698532679-2729516164-1000\...\Policies\Explorer: [NoLowDiskSpaceChecks] 1 HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page = SearchScopes: HKLM -> DefaultScope - brak wartości FF Extension: (Dealbeaver) - C:\Users\Wiesiek\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\cfy8dndx.default\Extensions\dealbeaver@dealbeaver.org.xpi [2016-05-04] FF Extension: (Sparpilot) - C:\Users\Wiesiek\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\cfy8dndx.default\Extensions\sparpilot__campaign30@sparpilot.com [2016-07-05] S3 NMIndexingService; "C:\Program Files\Common Files\Ahead\Lib\NMIndexingService.exe" [X] S3 catchme; \??\C:\Users\Wiesiek\AppData\Local\Temp\catchme.sys [X] S3 MBAMSwissArmy; \??\C:\Windows\system32\drivers\MBAMSwissArmy.sys [X] S4 sptd; \SystemRoot\System32\Drivers\sptd.sys [X] S3 STHDA; system32\DRIVERS\stwrt.sys [X] S3 VGPU; System32\drivers\rdvgkmd.sys [X] EmptyTemp: Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach. Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt w folderze z którego uruchamiasz FRST. Uruchom FRST i kliknij w Napraw (Fix). Czekaj cierpliwie, nie przerywaj działania. Gdy Fix ukończy pracę, nastąpi restart systemu. W tym samym katalogu skąd uruchamiano FRST powstanie plik fixlog.txt. 2. Wyczyść i zabezpiecz przeglądarkę Mozilla FireFox: Odłącz synchronizację (o ile włączona): KLIK. Menu Pomoc > Informacje dla pomocy technicznej > Odśwież program Firefox. Zakładki i hasła nie zostaną naruszone. Menu Historia > Wyczyść historię przeglądania. Zainstaluj rozszerzenie blokujące reklamy o podłożu nieinfekcyjnym, polecam rozszerzenie uBlock Origin. 3. Zrób nowy log FRST z opcji Skanuj (Scan) wraz z Addition i Shortcut. Dołącz też plik fixlog.txt. Odnośnik do komentarza
wiesiek21 Opublikowano 31 Stycznia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2017 Dziękuję za szybką odpowiedż pliku ze skanu ComboFix nie posiadam bo usunąłem . Resztę zrobiłem zgodnie z instrukcją . Podaję następne logi: Pozdrawiam Addition.txt Fixlog.txt..txt FRST.txt Shortcut.txt Odnośnik do komentarza
Miszel03 Opublikowano 31 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2017 Wszystko pomyślnie wykonane - teraz jest już OK. Ze strony tego działu to by było na tyle. Odnośnik do komentarza
wiesiek21 Opublikowano 4 Lutego 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2017 (edytowane) Dziekuje wszystko jest ok. Przeslalem przelew. Edytowane 4 Lutego 2017 przez Rucek Odnośnik do komentarza
Miszel03 Opublikowano 4 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2017 Przeslalem przelew. W imieniu całego zepsołu Fixitpc.pl bardzo dziękuje za wsparcie, dzięki któremu będzie można utrzymać serwis Jeszcze raz przepraszam za pożną odpowiedź. Dziekuje wszystko jest ok. W takim razie będziemy kończymy. Usuń narzędzia diagnostyczno / dezynfekcyjne (są często aktualizowane, więc jednorazowe) oraz zaktualizuj ważne programy - KLIK / KLIK. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się