mar173 Opublikowano 7 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2017 http://i.imgur.com/bKN5nRX.png http://i.imgur.com/SsCTTDr.png Internet jest dostępny. Sprawdzałem na laptopie(win10x64) i laptopie(win7x64). Odziwo na windows xp nie było tego problemu. Próbowałem logować się na konto administratora ale to samo. cmd -> 'net user administrator active:yes' Robiłem to ze względu na: https://community.usa.canon.com/t5/Printer-Multifunction-Support/pixma-mg-2520/m-p/184438 http://community.usa.canon.com/t5/Printer-Multifunction-Support/failed-to-acquire-information-on-the-driver-and-software-check/td-p/184390 Nic nie pomaga Nie mam żadnej zapory i antywirusa - uprawnienia do plików instalacyjnych są pełne. Plik konfiguracyjny pobrany ze strony canon.com/ijsetup - jak w instrukcji. Odnośnik do komentarza
mar173 Opublikowano 7 Stycznia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2017 Problemem jest windows ... Na xp działa na 8.1 działa... na 7 i 10 nie działa ... Odnośnik do komentarza
gajowy Opublikowano 8 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2017 A próbowałeś robić to w ten sposób: PPM na pliku wykonywalnym (setup.exe) i z menu kontekstowego "Uruchom jako administrator"? Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się