pidzejson Opublikowano 2 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2017 Witam Na wstępie chciałem zaznaczyć, że laptop należy do moich rodziców i nie o wszystkich jego dolegliwościach pewnie mi powiedzieli lub nawet sami wiedzą. Ogólnie narzekali, że bardzo długo się uruchamia i wszystko strasznie wolno działa. Największy problem (wg rodziców :-) to brak możliwości drukowania. Wyglądało tak, jakby drukarka nie była zainstalowana, w Wordzie w ogóle się nie pojawiała. A przy próbie wydruku pojawiał się komunikat o wyłączonym buforze wydruku. Pomimo przeinstalowania sterowników drukarki i włączeniu bufora wydruku w usługach problem nie ustępował i bufor znowu był wyłączony. Przeskanowałem komputer programem Malwarebytes Anti-Malware (raport również w załączniku), który wykrył i usunął zagrożenia co jednak nie rozwiązało problemu z wydrukiem. Pozdrawiam Przemek Malwarebytes - 01.01.2017.txt GMER.txt Addition.txt FRST.txt Shortcut.txt Odnośnik do komentarza
Miszel03 Opublikowano 3 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2017 W raportach brak oznak infekcji, a wyniki znalezione przez Malwarebytes to błache sprawy. W spolerze drobne działania kosmetyczne: kasacja pustych wpisów oraz skrótów LNK oraz szczątek po programach (głownie po przeglądarce FireFox). Temat przenoszę do działu Windows 7. Otwórz Notatnik w nim wklej: CloseProcesses: CreateRestorePoint: ShellIconOverlayIdentifiers: [GDriveSharedOverlay] -> {81539FE6-33C7-4CE7-90C7-1C7B8F2F2D44} => -> Brak pliku BHO: Java(tm) Plug-In 2 SSV Helper -> {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} -> C:\Program Files\Java\jre6\bin\jp2ssv.dll => Brak pliku BHO-x32: Brak nazwy -> {5C255C8A-E604-49b4-9D64-90988571CECB} -> Brak pliku Toolbar: HKLM - avast! Online Security - {318A227B-5E9F-45bd-8999-7F8F10CA4CF5} - Brak pliku Toolbar: HKLM - Brak nazwy - {CC1A175A-E45B-41ED-A30C-C9B1D7A0C02F} - Brak pliku Handler: skype4com - {FFC8B962-9B40-4DFF-9458-1830C7DD7F5D} - Brak pliku C:\Users\Dom\PITy 2009.lnk C:\Users\Dom\AppData\Local\Microsoft\Windows\GameExplorer\{0F4BBFD9-F213-4D38-BE25-1011ED489A72}\PlayTasks\0\Play.lnk DeleteKey: HKCU\Software\Mozilla DeleteKey: HKCU\Software\MozillaPlugins DeleteKey: HKLM\SOFTWARE\Mozilla DeleteKey: HKLM\SOFTWARE\MozillaPlugins DeleteKey: HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\Mozilla DeleteKey: HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\mozilla.org DeleteKey: HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\MozillaPlugins C:\Users\Dom\AppData\Local\Mozilla C:\Users\Dom\AppData\Roaming\Mozilla C:\Users\Dom\AppData\Roaming\Profiles EmptyTemp: Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach. Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt w folderze z którego uruchamiasz FRST. Uruchom FRST i kliknij w Napraw (Fix). Czekaj cierpliwie, nie przerywaj działania. Gdy Fix ukończy pracę, nastąpi restart systemu. W tym samym katalogu skąd uruchamiano FRST powstanie plik fixlog.txt. Nie musisz dostarczać nowych logów, ani raportu wynikowego (pliku Fixlog.txt). Odnośnik do komentarza
Groszexxx Opublikowano 3 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2017 Jaki jest stan usługi "bufor wydruku"? Generalnie na początek zalecenia, które sprowadzają się do każdego przypadku - czyli restart usługi + czyszczenie zadań. Opisane np tu: http://techformator.pl/naprawa-bufora-wydruku-czyszczenie-kolejki-drukowania/ Miszel - błahe przez h... Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się