Skocz do zawartości

Problem z buforem wydruku


pidzejson

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Na wstępie chciałem zaznaczyć, że laptop należy do moich rodziców i nie o wszystkich jego dolegliwościach pewnie mi powiedzieli lub nawet sami wiedzą. Ogólnie narzekali, że bardzo długo się uruchamia i wszystko strasznie wolno działa.

Największy problem (wg rodziców :-) to brak możliwości drukowania. Wyglądało tak, jakby drukarka nie była zainstalowana, w Wordzie w ogóle się nie pojawiała. A przy próbie wydruku pojawiał się komunikat o wyłączonym buforze wydruku. Pomimo przeinstalowania sterowników drukarki i włączeniu bufora wydruku w usługach problem nie ustępował i bufor znowu był wyłączony.

Przeskanowałem komputer programem Malwarebytes Anti-Malware (raport również w załączniku), który wykrył i usunął zagrożenia co jednak nie rozwiązało problemu z wydrukiem.

 

Pozdrawiam

Przemek

Malwarebytes - 01.01.2017.txt

GMER.txt

Addition.txt

FRST.txt

Shortcut.txt

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

W raportach brak oznak infekcji, a wyniki znalezione przez Malwarebytes to błache sprawy. W spolerze drobne działania kosmetyczne: kasacja pustych wpisów oraz skrótów LNK oraz szczątek po programach (głownie po przeglądarce FireFox).

 

Temat przenoszę do działu Windows 7.

 

 

Otwórz Notatnik w nim wklej:

 

CloseProcesses:
CreateRestorePoint:
ShellIconOverlayIdentifiers: [GDriveSharedOverlay] -> {81539FE6-33C7-4CE7-90C7-1C7B8F2F2D44} => -> Brak pliku
BHO: Java(tm) Plug-In 2 SSV Helper -> {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} -> C:\Program Files\Java\jre6\bin\jp2ssv.dll => Brak pliku
BHO-x32: Brak nazwy -> {5C255C8A-E604-49b4-9D64-90988571CECB} -> Brak pliku
Toolbar: HKLM - avast! Online Security - {318A227B-5E9F-45bd-8999-7F8F10CA4CF5} - Brak pliku
Toolbar: HKLM - Brak nazwy - {CC1A175A-E45B-41ED-A30C-C9B1D7A0C02F} - Brak pliku
Handler: skype4com - {FFC8B962-9B40-4DFF-9458-1830C7DD7F5D} - Brak pliku
C:\Users\Dom\PITy 2009.lnk
C:\Users\Dom\AppData\Local\Microsoft\Windows\GameExplorer\{0F4BBFD9-F213-4D38-BE25-1011ED489A72}\PlayTasks\0\Play.lnk
DeleteKey: HKCU\Software\Mozilla
DeleteKey: HKCU\Software\MozillaPlugins
DeleteKey: HKLM\SOFTWARE\Mozilla
DeleteKey: HKLM\SOFTWARE\MozillaPlugins
DeleteKey: HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\Mozilla
DeleteKey: HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\mozilla.org
DeleteKey: HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\MozillaPlugins
C:\Users\Dom\AppData\Local\Mozilla
C:\Users\Dom\AppData\Roaming\Mozilla
C:\Users\Dom\AppData\Roaming\Profiles
EmptyTemp:

 

Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach.

 

Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt w folderze z którego uruchamiasz FRST. Uruchom FRST i kliknij w Napraw (Fix). Czekaj cierpliwie, nie przerywaj działania. Gdy Fix ukończy pracę, nastąpi restart systemu. W tym samym katalogu skąd uruchamiano FRST powstanie plik fixlog.txt.

 

Nie musisz dostarczać nowych logów, ani raportu wynikowego (pliku Fixlog.txt).

 

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...