Skocz do zawartości

Wirus navsmart, reimageplus infekujący przeglądarki Chrome. POMOC!


Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

złapałem wirusa którego nie potrafię usunąć. Jest to postać wyszukiwarki która implementuje się w przeglądarkach Chrome. Po uruchomieniu przeglądarki wyświetla się strona: www.navsmart.info, a później pl.reimageplus.com.

 

Próbowałem wszystkiego, zresetowanie ustawień przeglądarki, usunąć go z wyszukiwarek, usuwa wszystkie podejrzane programy może mam zainstalowane niedawno, nawet wykonane pełne skanowanie na anty-malware, które mam, wciąż nic. Jak mogę pozbyć się tego, jak to jest na pewno denerwujące.

Usuwanie nic nie daje bo po czasie ponownie się wczytuje.

Proszę o pomoc.

 

AdwCleanerS23.txt

Addition.txt

FRST.txt

Shortcut.txt

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

W raportach widać aktywne adware oraz już takie, które musiało zostać usuniętę wcześniej. Akcja.

 

1. Otwórz Notatnik w nim wklej:

 

CloseProcesses:
CreateRestorePoint:
HKLM-x32\...\Run: [] => [X]
HKLM\...\Providers\tvuf9a0e: C:\Program Files (x86)\Curoydrerguse Log\local64spl.dll [292352 2016-12-30] ()
C:\Program Files (x86)\Curoydrerguse Log
ShellExecuteHooks: Brak nazwy - {9C8A04D0-CAA5-11E6-96ED-64006A5CFC23} - -> Brak pliku
GroupPolicy: Ograniczenia - Chrome 
BHO: Jidd -> {9211B66D-AA1B-4BD0-bF35-65E6C6E5F23F} -> Brak pliku
BHO-x32: Jidd -> {9211B66D-AA1B-4BD0-bF35-65E6C6E5F23F} -> Brak pliku
Toolbar: HKU\S-1-5-21-1411627303-691169763-3188944280-1000 -> Brak nazwy - {4BAAC1B8-0800-42C9-8FA6-08B211F356B8} - Brak pliku
S2 Cegoe; "C:\Users\HP\AppData\Roaming\Xeeedxi\Xeeedxi.exe" -cms [X]
S2 Ilaaugca; "C:\Users\HP\AppData\Roaming\JucdiJhnoz\Rawei.exe" -cms [X]
S2 KarxMhfonki; "C:\Program Files\Jidd\KarxMhfonki.exe" [X]
S1 webhzmhh; \??\C:\Windows\system32\drivers\webhzmhh.sys [X]
C:\ProgramData\igfxDH.dll
Task: {1BE436F8-FB60-4A40-B012-7AC746705F61} - \Microsoft\Windows\Media Center\UpdateRecordPath -> Brak pliku 
Task: {3099723F-3394-41EF-87DE-7E7B04DD61F1} - \Microsoft\Windows\Media Center\InstallPlayReady -> Brak pliku 
Task: {3997F149-23A2-40A2-AC75-9EEE116D6B40} - \Microsoft\Windows\Media Center\ActivateWindowsSearch -> Brak pliku 
Task: {4BC47ABA-902E-4412-979E-F4F0182697A7} - \Microsoft\Windows\Media Center\mcupdate -> Brak pliku 
Task: {4BEAE93B-37E1-4708-BB8A-7BDA2CE2D699} - \Microsoft\Windows\Media Center\OCURDiscovery -> Brak pliku 
Task: {59FF2269-CCBE-4DC9-9CD2-46CFE1A40E7E} - \Microsoft\Windows\Media Center\ReindexSearchRoot -> Brak pliku 
Task: {5D70E0C1-B7B7-49CD-AA32-638F4564CD33} - \Microsoft\Windows\Media Center\PvrRecoveryTask -> Brak pliku 
Task: {5D763B1E-F3A4-45FD-8599-1FD517299D85} - \Microsoft\Windows\Media Center\PBDADiscoveryW1 -> Brak pliku 
Task: {67B15243-36F1-4490-A82D-8D665B203F99} - \Microsoft\Windows\Media Center\RegisterSearch -> Brak pliku 
Task: {7E843BD9-8997-4487-BFFA-3F41CD0B40A6} - \Microsoft\Windows\Media Center\MediaCenterRecoveryTask -> Brak pliku 
Task: {86B82FEE-5137-46F8-9715-AE0F2537347A} - \Microsoft\Windows\Media Center\ConfigureInternetTimeService -> Brak pliku 
Task: {9F940857-E05D-4200-818E-39B54CB5D928} - \Microsoft\Windows\Media Center\PBDADiscoveryW2 -> Brak pliku 
Task: {A9140D5E-8C31-43CA-88E9-13DEF1381D42} - \Microsoft\Windows\Media Center\RecordingRestart -> Brak pliku 
Task: {A9FCCEB9-5E17-4EA4-BFB4-5CA11425FC96} - \Microsoft\Windows\Media Center\OCURActivate -> Brak pliku 
Task: {B7CA392C-2166-4C3F-8505-01FE9CB3D9D8} - \Microsoft\Windows\Media Center\PeriodicScanRetry -> Brak pliku 
Task: {BCFD55EC-7D7D-4576-92B2-E8F90DAC4593} - \Microsoft\Windows\Media Center\ehDRMInit -> Brak pliku 
Task: {D087FE87-1F19-48AA-9D4A-D1F766F0384D} - \Microsoft\Windows\Media Center\ObjectStoreRecoveryTask -> Brak pliku 
Task: {DE3C3E70-A38F-47C1-A78C-764BAD6F6640} - \Microsoft\Windows\Media Center\DispatchRecoveryTasks -> Brak pliku 
Task: {E0D4917A-2CCB-469B-91F5-8397722DF4D9} - \Microsoft\Windows\Media Center\PvrScheduleTask -> Brak pliku 
Task: {FDB46B28-B730-470E-B530-6B3BE381FB75} - \Microsoft\Windows\Media Center\SqlLiteRecoveryTask -> Brak pliku 
Task: {FF3F9ECF-3E27-4F4F-AC1A-4CF9E716ABC0} - \Microsoft\Windows\Media Center\PBDADiscovery -> Brak pliku 
DeleteKey: HKU\.DEFAULT\Software\jhtrsq
DeleteKey: HKU\S-1-5-18\Software\jhtrsq
DeleteKey: HKLM\SOFTWARE\jhtrsq
Hosts:
EmptyTemp:

 

Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach.

 

Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt w folderze z którego uruchamiasz FRST. Uruchom FRST i kliknij w Napraw (Fix). Czekaj cierpliwie, nie przerywaj działania. Gdy Fix ukończy pracę, nastąpi restart systemu. W tym samym katalogu skąd uruchamiano FRST powstanie plik fixlog.txt.

 

2. Wyczyść Google Chrome:

  • Zresetuj synchronizację (o ile włączona): KLIK.
  • Ustawienia > karta Rozszerzenia > odinstaluj wszystkie nieznane i niepotrzebne Ci rozszerzenia
  • Ustawienia > karta Ustawienia > Pokaż ustawienia zaawansowane > zjedź na sam spód i uruchom opcję Resetowanie ustawień. Zakładki i hasła nie zostaną naruszone.
  • Ustawienia > karta Ustawienia > sekcja Szukaj > klik w Zarządzanie wyszukiwarkami > skasuj z listy wszystko z wyjątkiem Google.
  • Zresetuj cache wtyczek. W pasku adresów wpisz chrome://plugins i ENTER. Na liście wtyczek wybierz dowolną i kliknij Wyłącz. Następnie wtyczkę ponownie Włącz.
3. Zrób nowy log FRST z opcji Skanuj (Scan) wraz z Addition i Shortcut. Dołącz też plik fixlog.txt.
Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...