Magnus Opublikowano 1 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2017 Witam Kupiłem kilka dni temu laptop Lenovo Y700. Laptop ma procesor I7, 8GB pamięci, kartę graficzną GTX 960M. Zainstalowany system to Windows 10. Komputer działa mi coraz wolniej, wszystko otwiera się przez bardzo długi czas, a jak spróbowałem włączyć grę The Crew to zostałem przywitany masakrycznym klatkowaniem. Czy to wina dysku, czy może coś innego? W zakładce Error Scan nie było nic niepokojącego, wszystkie kwadraciki były zielone (nie wykonałem zrzutu ekranu). Pozdrawiam Odnośnik do komentarza
eszkej Opublikowano 1 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2017 A sprawdź w menadżerze zadań jakie masz zużycie procesora, pamięci RAM oraz dysku twardego. Z 10 są częste problemy z tym, tzn. często wartości sięgają 100%. Odnośnik do komentarza
Groszexxx Opublikowano 1 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2017 System instalowałeś sam? Próbowałeś zacząć od przywrocenia ustawien fabrycznych? Odnośnik do komentarza
Magnus Opublikowano 1 Stycznia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2017 A sprawdź w menadżerze zadań jakie masz zużycie procesora, pamięci RAM oraz dysku twardego. Z 10 są częste problemy z tym, tzn. często wartości sięgają 100%. Procesor mieści się w 5%, pamięć w 30%, a dysk skacze do 100%. Odpaliłem sobie teraz testowo grę i nie odczułem problemów. Możliwe, żeby samo się naprawiło? Dziwi mnie tylko to, że na PC również mam W10, a nie mam tam takich problemów (a moje PC jest dwa razy słabsze od laptopa). System instalowałeś sam? Próbowałeś zacząć od przywrocenia ustawien fabrycznych? Niestety nie, kupiłem z już zainstalowanym systemem. Pokasowałem właśnie dzisiaj ten cały syf instalowany przez producentów ale wątpię, że to od tego. Nie próbowałem ustawień fabrycznych. A co sądzicie o moim dysku po tym zrzucie? Jest w nim coś niepokojącego? Teraz jak sprawdzam menedżera zadań to i dysk wygląda w miarę spokojnie. Minęła chwila czasu i znowu to samo. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się