Dann Opublikowano 31 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2016 (edytowane) System zaczął bardzo wolno chodzić , a ponadto ukazał się niebieski ekran po czym nastąpił restart. Niestety nie zdążyłem przeczytać treści komunikatu, ponieważ ekran pokazał się dosłownie na kilka sekund. Proszę o diagnozę raportu. Za pomoc z góry dziękuje i pozdrawiam. Edytowane 1 Stycznia 2017 przez Dann Odnośnik do komentarza
Miszel03 Opublikowano 1 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2017 Raporty zostały wygenerowane przy użyciu przestarzałej wersji FRST, bo z lipca 2016 roku. Wygeneruj nowe przy użyciu najnowszej wersji narzędzia - KLIK. Odnośnik do komentarza
Dann Opublikowano 1 Stycznia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2017 O to raporty z najnowszej wersji programu: Odnośnik do komentarza
Miszel03 Opublikowano 2 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2017 W raportach widać komponenty adware (oraz martwy rosyjski adres na routerze), które będziemy tutaj głównie usuwać. W związku z pomocą pytanie: czy celowo używasz serwerów proxy? 1. Otwórz Notatnik w nim wklej: CloseProcesses:CreateRestorePoint:HKLM\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Internet Explorer: Ograniczenia HKU\S-1-5-21-721309439-3976775549-3943258617-500\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Internet Explorer: Ograniczenia HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = www.aqovd.com?oem=sunadplv3&uid=82HDP06YT_MQ01ABD032&tm=1468528928HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = www.aqovd.com?oem=sunadplv3&uid=82HDP06YT_MQ01ABD032&tm=1468528928HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = www.aqovd.com?oem=sunadplv3&uid=82HDP06YT_MQ01ABD032&tm=1468528928SearchScopes: HKU\S-1-5-21-721309439-3976775549-3943258617-500 -> DefaultScope {33BB0A4E-99AF-4226-BDF6-49120163DE86} URL =XBox; C:\Program Files (x86)\XBox\XBLive.exe [6342584 2016-06-13] (Microsoft Corporation) S4 aspnet_state; %SystemRoot%\Microsoft.NET\Framework\v2.0.50727\aspnet_state.exe [X]S3 catchme; \??\C:\ComboFix\catchme.sys [X]S3 ew_usbenumfilter; system32\DRIVERS\ew_usbenumfilter.sys [X]S3 huawei_enumerator; system32\DRIVERS\ew_jubusenum.sys [X]S3 hwusb_cdcacm; system32\DRIVERS\ew_cdcacm.sys [X]S3 hwusb_wwanecm; system32\DRIVERS\ew_wwanecm.sys [X]ShortcutWithArgument: C:\Users\Administrator\Desktop\Google Chrome.lnk -> C:\Users\Siegmund\AppData\Local\Google\Chrome\Application\chrome.exe (Google Inc.) -> www.aqovd.com?oem=sunadplv3&uid=82HDP06YT_MQ01ABD032&tm=1468528928ShortcutWithArgument: C:\Users\Administrator\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Internet Explorer.lnk -> C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe (Microsoft Corporation) -> www.aqovd.com?oem=sunadplv3&uid=82HDP06YT_MQ01ABD032&tm=1468528928ShortcutWithArgument: C:\Users\Administrator\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Accessories\System Tools\Internet Explorer (No Add-ons).lnk -> C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe (Microsoft Corporation) -> www.aqovd.com?oem=sunadplv3&uid=82HDP06YT_MQ01ABD032&tm=1468528928ShortcutWithArgument: C:\Users\Administrator\AppData\Roaming\Microsoft\Internet Explorer\Quick Launch\Launch Internet Explorer Browser.lnk -> C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe (Microsoft Corporation) -> www.aqovd.com?oem=sunadplv3&uid=82HDP06YT_MQ01ABD032&tm=1468528928ShortcutWithArgument: C:\Users\Administrator\AppData\Roaming\Microsoft\Internet Explorer\Quick Launch\User Pinned\TaskBar\Internet Explorer.lnk -> C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe (Microsoft Corporation) -> www.aqovd.com?oem=sunadplv3&uid=82HDP06YT_MQ01ABD032&tm=1468528928ShortcutWithArgument: C:\Users\Administrator\AppData\Roaming\Microsoft\Internet Explorer\Quick Launch\User Pinned\TaskBar\Mozilla Firefox.lnk -> C:\Program Files (x86)\Mozilla Firefox\firefox.exe (Mozilla Corporation) -> www.aqovd.com?oem=sunadplv3&uid=82HDP06YT_MQ01ABD032&tm=1468528928ShortcutWithArgument: C:\Users\Administrator\AppData\Roaming\Microsoft\Internet Explorer\Quick Launch\User Pinned\ImplicitAppShortcuts\dd96def58e3ad62f\Google Chrome.lnk -> C:\Users\Siegmund\AppData\Local\Google\Chrome\Application\chrome.exe (Google Inc.) -> --profile-directory=DefaultShortcutWithArgument: C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Mozilla Firefox.lnk -> C:\Program Files (x86)\Mozilla Firefox\firefox.exe (Mozilla Corporation) -> www.aqovd.com?oem=sunadplv3&uid=82HDP06YT_MQ01ABD032&tm=1468528928ShortcutWithArgument: C:\Users\Public\Desktop\Mozilla Firefox.lnk -> C:\Program Files (x86)\Mozilla Firefox\firefox.exe (Mozilla Corporation) -> www.aqovd.com?oem=sunadplv3&uid=82HDP06YT_MQ01ABD032&tm=1468528928C:\Users\Administrator\Documents\Euro Truck Simulator 2\readme.rtf.lnkC:\Users\Administrator\Desktop\Kontynuuj instalację RTL8139811x816x810x Series 6.41.lnkC:\Users\Administrator\AppData\Roaming\Microsoft\Internet Explorer\Quick Launch\User Pinned\StartMenu\Mount&Blade Warband.lnkC:\Users\Administrator\AppData\Local\Microsoft\Windows\GameExplorer\{D2C22152-248B-4A58-B017-0423EE6A4E35}\PlayTasks\0\Zagraj.lnkC:\Users\Administrator\AppData\Local\Microsoft\Windows\GameExplorer\{55685D5D-D80C-4803-BD2B-E35D5DB97B3E}\PlayTasks\0\Zagraj.lnkC:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\RAR Password Recovery\RAR Password Recovery Help.lnkC:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\RAR Password Recovery\RAR Password Recovery.lnkC:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Mount&Blade Warband\Mount&Blade Warband.lnkC:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Mount&Blade Warband\Uninstall.lnkC:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\MAX-FX Tools\ActorFX.lnkC:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\MAX-FX Tools\MAX-FX Tools Help.lnkC:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\MAX-FX Tools\MaxEd.lnkC:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\MAX-FX Tools\ParticleFX.lnkC:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Bethesda Softworks\Oblivion\Instrukcja.lnkC:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Bethesda Softworks\Oblivion\Mapa.lnkC:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Bethesda Softworks\Oblivion\Oblivion poradnik - Knights of the Nine.lnkC:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Bethesda Softworks\Oblivion\Oblivion poradnik - Shivering Isles.lnkC:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Bethesda Softworks\Oblivion\Oblivion poradnik cz. 1.lnkC:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Bethesda Softworks\Oblivion\Oblivion poradnik cz. 2.lnkC:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Bethesda Softworks\Oblivion\Oblivion poradnik cz. 3.lnkC:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Accessories\Wordpad.lnkC:\ProgramData\Microsoft\Windows\GameExplorer\{02F4060A-3BF1-4715-867C-6FBE8786013C}\PlayTasks\4\Program konfiguracyjny.lnkC:\ProgramData\Microsoft\Windows\GameExplorer\{02F4060A-3BF1-4715-867C-6FBE8786013C}\PlayTasks\3\Instrukcja do gry.lnkC:\ProgramData\Microsoft\Windows\GameExplorer\{02F4060A-3BF1-4715-867C-6FBE8786013C}\PlayTasks\2\CzytajTo.txt.lnkC:\ProgramData\Microsoft\Windows\GameExplorer\{02F4060A-3BF1-4715-867C-6FBE8786013C}\PlayTasks\1\Rejestruj.lnkC:\ProgramData\Microsoft\Windows\GameExplorer\{02F4060A-3BF1-4715-867C-6FBE8786013C}\PlayTasks\0\Graj.lnkC:\Users\Siegmund\Desktop\Call of Duty Multiplayer.lnkC:\Users\Siegmund\Desktop\LIMBO.lnkC:\Users\Siegmund\AppData\Local\Microsoft\Windows\GameExplorer\{DE57FC26-3ED5-4438-A017-8713F420F27B}\PlayTasks\0\Zagraj.lnkC:\Users\Siegmund\AppData\Local\Microsoft\Windows\GameExplorer\{DD5BFFE0-8591-4D29-BB25-46F4D732A86D}\PlayTasks\0\Zagraj.lnkEmptyTemp: Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach. Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt w folderze z którego uruchamiasz FRST. Uruchom FRST i kliknij w Napraw (Fix). Czekaj cierpliwie, nie przerywaj działania. Gdy Fix ukończy pracę, nastąpi restart systemu. W tym samym katalogu skąd uruchamiano FRST powstanie plik fixlog.txt. 2. Pobierz AdwCleaner uruchom go i kliknij szukaj, kiedy skanowanie zakończy się wydobądź z niego raport, znajduję się on w folderze C:\AdwCleaner. Raport zaprezentuj na forum. 3. Zrób nowy log FRST z opcji Skanuj (Scan) wraz z Addition i Shortcut. Dołącz też plik fixlog.txt. Odnośnik do komentarza
Dann Opublikowano 6 Stycznia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2017 Proszę , to nowe logi: Odnośnik do komentarza
Miszel03 Opublikowano 6 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2017 Wyniki zweryfikowane. W AdwCleaner przeprowadź jeszcze raz skanowanie z opcji Szukaj, ale po niej użyj opcji Oczyść. Dostarcz raport z tego działania oraz nowe raporty FRST, z tym, że użyj najnowszej wersji: KLIK. P.S: Nie odpowiedziałeś na moje pytanie: W związku z pomocą pytanie: czy celowo używasz serwerów proxy? Odnośnik do komentarza
Dann Opublikowano 9 Stycznia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2017 Nowe raporty: Nie i raczej mi się nie zdarza , ale nie jestem jedynym użytkownikiem tego laptopa. Za pomoc z góry dziękuje i pozdrawiam:) Odnośnik do komentarza
Miszel03 Opublikowano 10 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2017 Nie i raczej mi się nie zdarza , ale nie jestem jedynym użytkownikiem tego laptopa. W takim razie wywalam te serwery proxy. Poprawki: Otwórz Notatnik w nim wklej: CloseProcesses: CreateRestorePoint: HKU\S-1-5-18\...\RunOnce: [isMyWinLockerReboot] => msiexec.exe /qn /x{voidguid} ProxyServer: [s-1-5-21-721309439-3976775549-3943258617-500] => http=127.0.0.1:8080;https=127.0.0.1:8080 RemoveProxy: EmptyTemp: Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach. Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt w folderze z którego uruchamiasz FRST. Uruchom FRST i kliknij w Napraw (Fix). Czekaj cierpliwie, nie przerywaj działania. Gdy Fix ukończy pracę, nastąpi restart systemu. W tym samym katalogu skąd uruchamiano FRST powstanie plik fixlog.txt. Nie musisz już dostarczać żadnych raportów, podsumuj obecną sytuację. Odnośnik do komentarza
Dann Opublikowano 12 Stycznia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2017 (edytowane) System w dalszym ciągu działa powolnie i do tego znikły ikony z pulpitu.Nie mogę też przeprowadzić żadnych czynności na pulpicie. A to nowe logi EDIT:Prosiłbym o pomoc. . . Edytowane 15 Stycznia 2017 przez Rucek Łączę posty. Odnośnik do komentarza
Miszel03 Opublikowano 16 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2017 Nie mogę też przeprowadzić żadnych czynności na pulpicie. Rozwiń to bardziej, dodaj screen pulpitu. Na razie spory pobór danych. Uruchom SystemLook, w oknie programu poniższy skrypt. :reg HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\ActiveDesktop /s HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\ActiveDesktop /s HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\Explorer /s HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\Explorer /s HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\System /s HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Image File Execution Options /s HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Winlogon /s HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Shell Folders /s HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\User Shell Folders /s HKEY_USERS\.DEFAULT\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Shell Folders /s HKEY_USERS\.DEFAULT\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\User Shell Folders /s HKEY_USERS\S-1-5-21-zmienne numerki\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Shell Folders /s HKEY_USERS\S-1-5-21-zmienne numerki\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\User Shell Folders /s HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Shell Folders /s HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\User Shell Folders /s Następnie kliknij w Look. Momentalnie wyskoczy Notatnik z raportem. Zawartość Notatnika wkleisz na forum,. Odnośnik do komentarza
Dann Opublikowano 18 Stycznia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2017 (edytowane) Znikły wszystkie ikony z pulpitu.Ponadto nie mogę nic na nim utworzyć np: folderu , dokumentu tekstowego. Nie mogę włączyć opcji z panelu sterowania.Komputer działa bardzo wolno , a nawet niejednokrotnie zawiesił się podczas korzystania z przeglądarki. Za pomoc z góry dziękuje i pozdrawiam:) RAPORT.txt Edytowane 21 Stycznia 2017 przez Dann Zbędne kasuję. Raport wrzucam do pliku .txt. Odnośnik do komentarza
Dann Opublikowano 11 Lutego 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2017 (edytowane) Ponawiam prośbę o pomoc. W dalszym ciągu występuje problem z działaniem. Za pomoc z góry dziękuje i pozdrawiam:) Edytowane 11 Lutego 2017 przez Miszel03 Od 2017-02-11 do 2017-02-19 mam urlop, więc będę na forum tylko w celach moderacyjnych. Pomoc w tym czasie z mojej strony zawieszona. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się