Kamilo87 Opublikowano 31 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2016 Witam. Od jakiegoś tygodnia borykam się z problemami, infekcjami bądź jeszcze czymś innym co powoduje utrudnienia pracy na komputerze Windows 10 (64bit). Pierwsza kwestia to praca w przeglądarce chrome od google. Co jakiś czas samoistnie się zamyka z niewidomych przyczyn i zamyka wszystkie karty, bardzo wkurzające i irytujące. Druga kwestia to program Ashampoo Burning Studio 2018 po uruchomieniu programu wyskakuje błąd i aplikacja się zamyka (program przestał działać) niestety nie mam żadnego kodu błędu bo nic tam nie ma. Trzecia kwestia aimp co chwile wyskakuje błąd (Access violation at adress 079W0002. Read of adress 5e4be994) nie da się nic otworzyć bo co chwile ten błąd wyskakuje. Mam nadzieję, że uda się coś na te dolegliwości zaradzić ... bo już kiedyś Picasso udało się uratować mi tyłek z poważnymi infekcjami i mam nadzieję, że i tym razem się uda. Pozdrawiam i dołączam logi z gmera i FRST. Addition.txt FRST.txt Shortcut.txt GMER.txt Odnośnik do komentarza
Miszel03 Opublikowano 31 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2016 Raporty zostały wygenerowane przy użyciu bardzo starej wersji narzędzia FRST (sprzed przeszło siedmiuset dni!). Pobierz nową wersję (KLIK) i jeszcze raz zrób nowy zestaw raportów. Odnośnik do komentarza
Kamilo87 Opublikowano 31 Grudnia 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2016 Nowe logi są a Ja ze swojej strony życzę Szczęśliwego Nowego Roku 2017 dużoooo zdrowia, pogody ducha i kasiorki Addition.txt FRST.txt Shortcut.txt Odnośnik do komentarza
Miszel03 Opublikowano 31 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2016 Ja ze swojej strony życzę Szczęśliwego Nowego Roku 2017 dużoooo zdrowia, pogody ducha i kasiorki Dziękuję i wzajmenie! W raportach brak oznak infekcji, w spoilerze dziania poboczne, raczej nie mające związku z problemem. Temat przenoszę do działu Windows 10. 1. Włącz przywracanie systemu. 2. Otwórz Notatnik w nim wklej: CloseProcesses: CreateRestorePoint: U3 idsvc; Brak ImagePath Task: {06664D31-D30D-4746-9B52-EB6BF8B1F2FD} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\refreshgwxconfig-B -> Brak pliku Task: {1F12D9ED-71C7-43CD-A4A5-44CF76FA172D} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\launchtrayprocess -> Brak pliku Task: {20286234-3059-4DF6-8BB5-E4188B182F59} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\Time-5d -> Brak pliku Task: {3301D009-C590-4FD8-A843-8E5C4E0EEF26} - \OfficeSoftwareProtectionPlatform\SvcRestartTask -> Brak pliku Task: {4370FDE9-C768-4510-95CA-C4E9633532A8} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\refreshgwxcontent -> Brak pliku Task: {45AEEE54-6F04-4E0C-800C-2DB64AF5CEBB} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\MachineUnlock-5d -> Brak pliku Task: {4EF341D6-4087-46B4-BE7C-2E8CF3ABD60A} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\OutOfIdle-5d -> Brak pliku Task: {6ED0CE8E-66C9-4E62-A97D-6CA8BEE5D554} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\refreshgwxconfigandcontent -> Brak pliku Task: {7536C3A2-149A-40DE-9244-CD76D42B124D} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\refreshgwxconfig -> Brak pliku Task: {9FF6D684-2463-400B-AD7A-635A9C02993D} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\OutOfSleep-5d -> Brak pliku Task: {E4E7932E-1C4D-4F25-8F79-100B2392E772} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\Telemetry-4xd -> Brak pliku Task: {FA5C7F75-DE46-4931-82E3-F52FD2BC3BA5} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\Logon-5d -> Brak pliku HKLM\...\regfile\DefaultIcon: C:\Users\Public\Documents\Stardock\IconPackager\Fear\Fearomone Icon 55.ico,0 HKLM\...\batfile\DefaultIcon: C:\Users\Public\Documents\Stardock\IconPackager\Fear\Fearomone Icon 48.ico,0 C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Kodeki\Codec Settings.lnk C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Kodeki\Uninstall.lnk C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Kodec Pack\Codec Settings.lnk C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\HP\Photosmart All-In-One 3200 series\Dezinstalacja.lnk C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\HP\Photosmart All-In-One 3200 series\Dodaj urządzenie.lnk C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\HP\Photosmart All-In-One 3200 series\Pomoc.lnk C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\HP\Photosmart All-In-One 3200 series\Readme.lnk C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\HP\Photosmart All-In-One 3200 series\Rejestracja produktu.lnk C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\HP\Photosmart All-In-One 3200 series\Witryna pomocy technicznej.lnk C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Ashampoo\Ashampoo Burning Studio 18\Backup Extractor.lnk C:\Users\Kamilo\AppData\Roaming\Microsoft\Word\Ela%20Szumotalska%20cv%202015304692724290736869\Ela%20Szumotalska%20cv%202015.rtf.lnk C:\Users\Kamilo\AppData\Roaming\Microsoft\Internet Explorer\Quick Launch\User Pinned\StartMenu\AVG 2015.lnk C:\Users\Kamilo\AppData\Roaming\Microsoft\Internet Explorer\Quick Launch\User Pinned\StartMenu\Centrum obsługi HP.lnk DeleteKey: HKCU\Software\Mozilla DeleteKey: HKCU\Software\MozillaPlugins DeleteKey: HKLM\SOFTWARE\Mozilla DeleteKey: HKLM\SOFTWARE\MozillaPlugins DeleteKey: HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\Mozilla DeleteKey: HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\mozilla.org DeleteKey: HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\MozillaPlugins C:\Users\Kamilo\AppData\Local\Mozilla C:\Users\Kamilo\AppData\Roaming\Mozilla C:\Users\Kamilo\AppData\Roaming\Profiles EmptyTemp: Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach. Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt w folderze z którego uruchamiasz FRST. Uruchom FRST i kliknij w Napraw (Fix). Czekaj cierpliwie, nie przerywaj działania. Gdy Fix ukończy pracę, nastąpi restart systemu. W tym samym katalogu skąd uruchamiano FRST powstanie plik fixlog.txt. 3. Nie musisz dostarczać żadnych raportów. To tyle ze strony tego działu. Odnośnik do komentarza
Kamilo87 Opublikowano 31 Grudnia 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2016 Na razie nic jak było tak jest ale zobaczymy może uda się coś zdziałać jeszcze, najważniejsze nie ma żadnych infekcji ... Odnośnik do komentarza
Miszel03 Opublikowano 1 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2017 OK. Odnośnik do komentarza
Kamilo87 Opublikowano 4 Stycznia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2017 Jak ktoś miał by jakiś pomysł co z tym zrobić, albo jak temu zaradzić to będę bardzo wdzięczny bo już powoli mnie to wyprowadza z równowagi ... Pozdrawiam Wszelkie sugestie mile widziane. Odnośnik do komentarza
Kamilo87 Opublikowano 12 Stycznia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2017 Nie wiem czy to może być wina jakiegoś innego programu ale jakiejś aktualizacji systemu wadliwej ale ogólnie większość programów się sypie i teraz nawet co jakiś czas potrafi na chwile odłączyć internet ... ogólnie coś nie halo ma ktoś pomysł ... ??? albo coś podobnego się dzieje .... Odnośnik do komentarza
Kamilo87 Opublikowano 20 Stycznia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2017 Może ma ktoś podobnie .... ? Odnośnik do komentarza
Kamilo87 Opublikowano 9 Lutego 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2017 Nic do tej pory się nie zmieniło najbardziej zależy mi na chrome bo z niej korzystam często ... jakieś pomysły ??? Odnośnik do komentarza
Kamilo87 Opublikowano 23 Lutego 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2017 Jeśli chodzi o Chrome żadnej poprawy nie, jednak zauważyłem, że dzieje się to podczas np: zmiany pozycji zakładki albo podczas przytrzymanie przycisku myszy lewego i przeciągnięciu po przeglądarce wtedy ją wyrzuca i się resetuje ... Porady bardzo potrzebne. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się