Beezy Opublikowano 30 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2016 Witam otóż mam nie do końca usuniętego virusa i wyskakuje mi takie coś(załącznik). Możliwe że do końca też nie mam czegoś usunięte. Używałem takich programów jak: AdwCleaner i Malwarebytes. Liczę na pomoc. Odnośnik do komentarza
Miszel03 Opublikowano 30 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2016 Używałem takich programów jak: AdwCleaner i Malwarebytes. Liczę na pomoc. Dostarcz raporty z tych działań oraz zestaw logów z narzędzia Farbar Recovery Scan Tool. Odnośnik do komentarza
Beezy Opublikowano 30 Grudnia 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2016 Proszę: Addition.txt AdwCleaner.txt FRST.txt Malwarebytes.txt Odnośnik do komentarza
Miszel03 Opublikowano 30 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2016 Dostarczyłeś tylko 2 raporty z narzędzia Farbar Recovery Scan Tool, czyli FRST oraz ADDITION, a ma być jeszcze do tego raport SHORTCUT. Raport dodaj używając opcji Edytuj w poście. Odnośnik do komentarza
Beezy Opublikowano 30 Grudnia 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2016 Dopiero teraz mi się ukazał: (dopiero doczytałem o edycji poprzedniego raportu) Shortcut.txt Odnośnik do komentarza
Miszel03 Opublikowano 30 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2016 W raportach widać już tylko szczątki po adware / PUP. Podany błąd sugeruje, że była tutaj infekcja, podstawiająca prefabrykowany profil / rozszerzenie do przeglądarki Google Chrome. 1. Otwórz Notatnik w nim wklej: CloseProcesses: CreateRestorePoint: ShellIconOverlayIdentifiers: [00avast] -> {472083B0-C522-11CF-8763-00608CC02F24} => -> Brak pliku ShellIconOverlayIdentifiers: [KzShlobj] -> {AAA0C5B8-933F-4200-93AD-B143D7FFF9F2} => -> Brak pliku U0 aswVmm; Brak ImagePath S3 FairplayKD; \??\C:\ProgramData\MTA San Andreas All\Common\temp\FairplayKD.sys [X] U0 Partizan; system32\drivers\Partizan.sys [X] Task: {6566CA38-1877-4183-8ADC-91807A77773D} - \Driver Booster SkipUAC (Andrzej) -> Brak pliku Task: {BAFC3BEF-1058-4795-9C25-048BE16A4C30} - \{082BAA99-0040-47ED-8E00-5A1B7455D8F1} -> Brak pliku WMI_ActiveScriptEventConsumer_ASEC: C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Gwent [GOG.com]\Gwent.lnk C:\User\Andrzej\AppData\Local\kemgadeojglibflomicgfeopkdfflnk DeleteKey: HKCU\Software\Mozilla DeleteKey: HKCU\Software\MozillaPlugins DeleteKey: HKLM\SOFTWARE\Mozilla DeleteKey: HKLM\SOFTWARE\MozillaPlugins DeleteKey: HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\Mozilla DeleteKey: HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\mozilla.org DeleteKey: HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\MozillaPlugins C:\Users\Andrzej\AppData\Local\Mozilla C:\Users\Andrzej\AppData\Roaming\Mozilla C:\Users\Andrzej\AppData\Roaming\Profiles EmptyTemp: Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach. Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt w folderze z którego uruchamiasz FRST. Uruchom FRST i kliknij w Napraw (Fix). Czekaj cierpliwie, nie przerywaj działania. Gdy Fix ukończy pracę, nastąpi restart systemu. W tym samym katalogu skąd uruchamiano FRST powstanie plik fixlog.txt. 2. Wyczyść Google Chrome: Zresetuj synchronizację (o ile włączona): KLIK. Ustawienia > karta Rozszerzenia > odinstaluj wszystkie nieznane i niepotrzebne Ci rozszerzenia Ustawienia > karta Ustawienia > Pokaż ustawienia zaawansowane > zjedź na sam spód i uruchom opcję Resetowanie ustawień. Zakładki i hasła nie zostaną naruszone. Ustawienia > karta Ustawienia > sekcja Szukaj > klik w Zarządzanie wyszukiwarkami > skasuj z listy wszystko z wyjątkiem Google. Zresetuj cache wtyczek. W pasku adresów wpisz chrome://plugins i ENTER. Na liście wtyczek wybierz dowolną i kliknij Wyłącz. Następnie wtyczkę ponownie Włącz. 3. Zrób nowy log FRST z opcji Skanuj (Scan) już bez Addition i Shortcut. Dołącz też plik fixlog.txt. Napisz czy problem ustąpił. Odnośnik do komentarza
Beezy Opublikowano 30 Grudnia 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2016 Zrobiłem wszystko co trzeba i póki co jest dobrze i mam pytanie czy teraz będę mógł się zalogować na konto chrome? FRST.txt Fixlog.txt Odnośnik do komentarza
Miszel03 Opublikowano 30 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2016 Raporty wyglądają już w porządku, a skoro piszesz, że problem ustąpił to będziemy kończyć. Usuń narzędzia diagnostyczno / dezynfekcyjne (są często aktualizowane, więc jednorazowe) - KLIK oraz zapoznaj się z tematem jak nie dać się oprogramowaniu typu adware / PUP - KLIK. mam pytanie czy teraz będę mógł się zalogować na konto chrome? Masz wszystko opisane na tej stronie: KLIK. Odnośnik do komentarza
Beezy Opublikowano 30 Grudnia 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2016 Wszystko gra, dzięki za pomoc! Odnośnik do komentarza
Miszel03 Opublikowano 30 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2016 Polecamy się na przyszłość Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się