pieki21 Opublikowano 29 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2016 Witam. Problem jak w temacie, rozłączanie się komputera z ruterem, momentami mimo połączenia strony nie ładują się. Załączam logi z FRST Proszę o pomoc. Addition.txt FRST.txt Shortcut.txt Odnośnik do komentarza
Miszel03 Opublikowano 29 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2016 W raportach brak oznak infekcji, w spoilerze działania poboczne, czysto kosmetyczne: kasacja pustych wpisów, martwych wpisów oraz szczątek po przeglądarce FireFox. Korzystasz z rozwiązania firmy Qihoo, więc pozwolę sobie zacytować fragment z tematu picasso: Qihoo - Z firmą są związane liczne kontrowersje oraz afera z manipulowaniem wyników w testach. Ponadto, raporty na temat reklam produkowanych przez program. Pod ocenę indywidualną czy produkt jest godny zaufania. Jeśli chodzi o problem z siecią to problem nie na miarę mojej specjalizacji, najlepiej to poczekaj na moderatora tego działu, czyli DawidS28. Otwórz Notatnik w nim wklej: CloseProcesses: CreateRestorePoint: HKU\S-1-5-21-2270930814-2333390826-4270964841-1000\...\Run: [AdobeBridge] => [X] ShellIconOverlayIdentifiers: [00avast] -> {472083B0-C522-11CF-8763-00608CC02F24} => -> Brak pliku HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page = HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page = U0 aswVmm; Brak ImagePath S3 dcdbas; system32\DRIVERS\dcdbas64.sys [X] S3 VGPU; System32\drivers\rdvgkmd.sys [X] DeleteKey: HKCU\Software\Mozilla DeleteKey: HKCU\Software\MozillaPlugins DeleteKey: HKLM\SOFTWARE\Mozilla DeleteKey: HKLM\SOFTWARE\MozillaPlugins DeleteKey: HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\Mozilla DeleteKey: HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\mozilla.org DeleteKey: HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\MozillaPlugins C:\Users\Bogusia\AppData\Local\Mozilla C:\Users\Bogusia\AppData\Roaming\Mozilla C:\Users\Bogusia\AppData\Roaming\Profiles EmptyTemp: Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach. Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt w folderze z którego uruchamiasz FRST. Uruchom FRST i kliknij w Napraw (Fix). Czekaj cierpliwie, nie przerywaj działania. Gdy Fix ukończy pracę, nastąpi restart systemu. W tym samym katalogu skąd uruchamiano FRST powstanie plik fixlog.txt. Nie musisz dostarczać nowych logów, ani raportu wynikowego (pliku Fixlog.txt). Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się