Skocz do zawartości

Problem z siecią, rozłączanie się z ruterem.


pieki21

Rekomendowane odpowiedzi

Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

W raportach brak oznak infekcji, w spoilerze działania poboczne, czysto kosmetyczne: kasacja pustych wpisów, martwych wpisów oraz szczątek po przeglądarce FireFox.

 

Korzystasz z rozwiązania firmy Qihoo, więc pozwolę sobie zacytować fragment z tematu picasso:

 

Qihoo - Z firmą są związane liczne kontrowersje oraz afera z manipulowaniem wyników w testach. Ponadto, raporty na temat reklam produkowanych przez program. Pod ocenę indywidualną czy produkt jest godny zaufania.

 

Jeśli chodzi o problem z siecią to problem nie na miarę mojej specjalizacji, najlepiej to poczekaj na moderatora tego działu, czyli DawidS28.

 

 

Otwórz Notatnik w nim wklej:

 

CloseProcesses:
CreateRestorePoint:
HKU\S-1-5-21-2270930814-2333390826-4270964841-1000\...\Run: [AdobeBridge] => [X]
ShellIconOverlayIdentifiers: [00avast] -> {472083B0-C522-11CF-8763-00608CC02F24} => -> Brak pliku
HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page =
HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page =
U0 aswVmm; Brak ImagePath
S3 dcdbas; system32\DRIVERS\dcdbas64.sys [X]
S3 VGPU; System32\drivers\rdvgkmd.sys [X]
DeleteKey: HKCU\Software\Mozilla
DeleteKey: HKCU\Software\MozillaPlugins
DeleteKey: HKLM\SOFTWARE\Mozilla
DeleteKey: HKLM\SOFTWARE\MozillaPlugins
DeleteKey: HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\Mozilla
DeleteKey: HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\mozilla.org
DeleteKey: HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\MozillaPlugins
C:\Users\Bogusia\AppData\Local\Mozilla
C:\Users\Bogusia\AppData\Roaming\Mozilla
C:\Users\Bogusia\AppData\Roaming\Profiles
EmptyTemp:

 

 

Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach.

 

Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt w folderze z którego uruchamiasz FRST. Uruchom FRST i kliknij w Napraw (Fix). Czekaj cierpliwie, nie przerywaj działania. Gdy Fix ukończy pracę, nastąpi restart systemu. W tym samym katalogu skąd uruchamiano FRST powstanie plik fixlog.txt.

 

Nie musisz dostarczać nowych logów, ani raportu wynikowego (pliku Fixlog.txt).

 

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...